Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.

Data: 2012-03-19 18:16:29
Autor: Obserwator
Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.

...imbecyla na nowe czasy...

http://niezalezna.pl/25455-wiejski-kokiet

...ogarnięta paniką Janina Maria Paradowska, nazywana przez różowy salon błogosławioną Marią Teresą z Warszawy, lansuje rozpaczliwie na premiera narwanego synalka Platformy z Biłgoraja.  Nie wiem jak dla was kochani, ale dla mnie ten pocieszny facio to żywy dowód, że Darwin miał rację – masywna żuchwa bez brudki, cofnięte czółko z prostolinijnym zarysem wałów brwiowych, typowe dla nigdy niczym nie zrażonych imbecyli zadowolenie z siebie i wiecznie skołtuniona grzywa jakby co dopiero się obudził albo nie miał lustra w domu.  I żaden fryzjer, kosmetyczka, SPA, ni paryski krawiec nic tu nie poradzą.  Bo najbardziej wystrzałowy garnitur od Bossa za cholerę na nim nie chce leżeć a żadne cygaro, choćby nie wiem jak markowe, nie skryje wstydliwej prawdy, że ten modelowy burak nie odróżnia aromatu Toshiby od swądu skisłego ogórka.  Bo to moi drodzy taki, przepraszam za dosłowność gwary ludowej, "wiejski kokiet, co to łazi po wsi i ku uciesze gawiedzi, to burknie, to pierdnie, to ch...ja pokaże". * Krzysztof Pasierbiewicz

Data: 2012-03-19 13:39:04
Autor: homo erectus
  Obserwator wrote:

a żadne cygaro, choćby nie wiem jak markowe, nie skryje wstydliwej prawdy, że
ten modelowy burak nie odróżnia aromatu Toshiby od swądu skisłego ogórka.

Krzysztof Pasierbiewicz

A to ciekawe. Zdradz tajemnice: gdzie mozna kupic te aromatyczne cygara nazwane "Toshiba"?

Data: 2012-03-19 19:54:18
Autor: Obserwator
homo erectus <jacek@wp.pl> napisał(a):
  Obserwator wrote:

> [...]

> Krzysztof Pasierbiewicz

A to ciekawe. Zdradz tajemnice: gdzie mozna kupic te aromatyczne cygara nazwane "Toshiba"?

tylko to cie zainteresowalo z tego tekstu? Googli nie masz?

Przykre...

http://www.shopwiki.co.uk/l/DUO-2-Electronic-Cigarette-Kit

Data: 2012-03-19 14:22:01
Autor: homo erectus

   Obserwator wrote:

[...]

Niewatpliwie bardzo przykre. Nie potrafie wyrazic jak nisko trzeba upasc zeby dyskwalifikowac osobe za wyglad. To co zostalo napisane o tym osobniku to nic innego jak wysmiewanie sie ze ktos jest czarny a nie bialy, ze garbaty ma garb, ze inwalida kuleje, ze czlowiek z wrodzonymi wadami fizycznymi jest inny i mniej sprawny niz reszta populacji. Jest to tak niskie, jak tylko mozna sobie wyobrazic.

http://www.shopwiki.co.uk/l/DUO-2-Electronic-Cigarette-Kit

To nie sa aromatyczne cygara. Szkoda mi czasu na studiowanie tej reklamy. Na pierwszy rzut oka wyglada to jakies elektryczno-elektroniczno-chemiczne g-wno nie majace nic wspolnego z prawdziwym cygarem.
O ile mi wiadomo nie ma nigdzie na swiecie cygar marki Toshiba. Jest podobnie brzmiace Cohiba, ale to juz inna para kaloszy i nie do odroznienia dla kogos kto publicznie dyskwalifikuje czlowieka za to ze ma zwichrzone wlosy i ze na nim ubrznie nie lezy.

Data: 2012-03-19 23:21:16
Autor: HaMMeR
On 19 Mar, 21:22, homo erectus <ja...@wp.pl> wrote:
  Obserwator wrote:

> [...]

odroznienia dla kogos kto publicznie dyskwalifikuje czlowieka za to ze
ma zwichrzone wlosy i ze na nim ubrznie nie lezy.

Tego wioskowego medrka z ptakiem w garsci krytykuje sie nie tylko za
wyglad,
a nawet przede wszystkim nie za wyglad, ale wyglad dla polityka jest
tak samo wazny, jak skalpel chirurgowi! Probujesz zrozumiec ?

Data: 2012-03-19 20:47:42
Autor: Obserwator
Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.

Tekst jest celny i prawdziwy.  Przypomnij moze sobie w jaki sposob ten
*czlowiek* publicznie wypowiada sie o innych osobach.

To jest polityk?   --

Data: 2012-03-19 23:16:36
Autor: HaMMeR
On 19 Mar, 20:39, homo erectus <ja...@wp.pl> wrote:
  Obserwator wrote:
> [...]
> Krzysztof Pasierbiewicz

A to ciekawe. Zdradz tajemnice: gdzie mozna kupic te aromatyczne cygara

Idz do biedronia.., on ma takie 'cygaro' dla ciebie...
glupku!

Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.