Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.

Data: 2012-03-19 13:39:04
Autor: homo erectus
Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.
  Obserwator wrote:

a żadne cygaro, choćby nie wiem jak markowe, nie skryje wstydliwej prawdy, że
ten modelowy burak nie odróżnia aromatu Toshiby od swądu skisłego ogórka.

Krzysztof Pasierbiewicz

A to ciekawe. Zdradz tajemnice: gdzie mozna kupic te aromatyczne cygara nazwane "Toshiba"?

Data: 2012-03-19 19:54:18
Autor: Obserwator
homo erectus <jacek@wp.pl> napisał(a):
  Obserwator wrote:

> [...]

> Krzysztof Pasierbiewicz

A to ciekawe. Zdradz tajemnice: gdzie mozna kupic te aromatyczne cygara nazwane "Toshiba"?

tylko to cie zainteresowalo z tego tekstu? Googli nie masz?

Przykre...

http://www.shopwiki.co.uk/l/DUO-2-Electronic-Cigarette-Kit

Data: 2012-03-19 14:22:01
Autor: homo erectus

   Obserwator wrote:

[...]

Niewatpliwie bardzo przykre. Nie potrafie wyrazic jak nisko trzeba upasc zeby dyskwalifikowac osobe za wyglad. To co zostalo napisane o tym osobniku to nic innego jak wysmiewanie sie ze ktos jest czarny a nie bialy, ze garbaty ma garb, ze inwalida kuleje, ze czlowiek z wrodzonymi wadami fizycznymi jest inny i mniej sprawny niz reszta populacji. Jest to tak niskie, jak tylko mozna sobie wyobrazic.

http://www.shopwiki.co.uk/l/DUO-2-Electronic-Cigarette-Kit

To nie sa aromatyczne cygara. Szkoda mi czasu na studiowanie tej reklamy. Na pierwszy rzut oka wyglada to jakies elektryczno-elektroniczno-chemiczne g-wno nie majace nic wspolnego z prawdziwym cygarem.
O ile mi wiadomo nie ma nigdzie na swiecie cygar marki Toshiba. Jest podobnie brzmiace Cohiba, ale to juz inna para kaloszy i nie do odroznienia dla kogos kto publicznie dyskwalifikuje czlowieka za to ze ma zwichrzone wlosy i ze na nim ubrznie nie lezy.

Data: 2012-03-19 23:21:16
Autor: HaMMeR
On 19 Mar, 21:22, homo erectus <ja...@wp.pl> wrote:
  Obserwator wrote:

> [...]

odroznienia dla kogos kto publicznie dyskwalifikuje czlowieka za to ze
ma zwichrzone wlosy i ze na nim ubrznie nie lezy.

Tego wioskowego medrka z ptakiem w garsci krytykuje sie nie tylko za
wyglad,
a nawet przede wszystkim nie za wyglad, ale wyglad dla polityka jest
tak samo wazny, jak skalpel chirurgowi! Probujesz zrozumiec ?

Data: 2012-03-19 20:47:42
Autor: Obserwator
Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.

Tekst jest celny i prawdziwy.  Przypomnij moze sobie w jaki sposob ten
*czlowiek* publicznie wypowiada sie o innych osobach.

To jest polityk?   --

Data: 2012-03-19 23:16:36
Autor: HaMMeR
On 19 Mar, 20:39, homo erectus <ja...@wp.pl> wrote:
  Obserwator wrote:
> [...]
> Krzysztof Pasierbiewicz

A to ciekawe. Zdradz tajemnice: gdzie mozna kupic te aromatyczne cygara

Idz do biedronia.., on ma takie 'cygaro' dla ciebie...
glupku!

Paradowska lansuje na nowego premiera ...gumowego penisa.