Parafianie bojkotują księdza Szczypińskiej.

Data: 2009-09-17 09:08:59
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Parafianie bojkotują księdza Szczypińskiej.
Mieszkańcy Dygowa, gdzie proboszczem był ksiądz, który wsławił się tańcem z posłanką Szczypińską, wcale nie żałują, że duchowny stracił stanowisko. Po publikacji zdjęć tańczącej pary zapowiedzieli, że nie będą dawać na tacę. Twierdzą, że między parą jest coś więcej.

"Nie chcę mówić, ale dużo wiem" - takie wypowiedzi mieszkańców Dygowa usłyszeli dziennikarze radia TOK FM. W Dygowie aż chuczy od plotek. Parafianie po publikacji zdjęć przez "Fakt" zapowiedzieli, że u takiego księdza nie będą się spowiadać i dawać na tacę.

"Każdy jest facetem potrzebującym. Ale powinien tego pilnować - nie przypilnował i kicha. Tańczyć wolno, ale to były zdjęcia, które wskazywały, że oprócz tańca coś tam między nimi jest" - dodają dygowianie.

Ksiądz odwołany po zabawie ze Szczypińską

Zdjęcia tańczącej pary - posłanki PiS Jolanty Szczypińskiej i proboszcza z Dygowa, Ireneusza Żejmy - ukazały się w "Fakcie" w piątek i wywołały oburzenie. Po publikacji ksiądz przestał być proboszczem. Sam duchowny twierdzi, że ze stanowiska zrezygnował z poczucia odpowiedzialności za parafian, jednak pojawiły się pogłoski, że został on odwołany przez kurię. Sama kuria jednak temu zaprzecza.

"Proboszcz złożył rezygnację na ręce

biskupa. Nie w poczuciu winy, ale w poczuciu odpowiedzialności za swoich parafian. Ma poczucie że jest osaczony. Ma poczucie niesprawiedliwości" - mówił w radiu TOK FM ks. Dariusz Jaślarz, rzecznik kurii koszalińsko-kołobrzeskiej.

Szalona noc posłanki Szczypińskiej

Sprawą zdjęć zajmie się sąd. "Moje relacje nigdy nie wykroczyły poza charakter kontaktów przyjacielskich, a swoim zachowaniem nigdy nie dałam pretekstu, by opisywać je w taki sposób, w jaki to uczyniła gazeta "Fakt". W tych artykułach zostało naruszone moje dobre imię jako posła na Sejm RP oraz moja godność. Informuję, że w trybie pilnym składam do sądu pozew o ochronę

mojego dobrego imienia i moich dóbr osobistych" - napisała w spoecjalnym oświadczeniu opublikowanym na stronie partii posłanka Szczypińska.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article445177/Parafianie_bojkotuja_ksiedza_Szczypinskiej.html

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-17 09:34:07
Autor: Grzegorz Z.
Parafianie bojkotują księdza Szczypińskiej.
Ale żenua - nie będą dawać na tacę.

A w świętych obcowanie i żywot wieczny nadal żarliwie wierzyć będą?

Data: 2009-09-17 09:48:17
Autor: jurekbilWYTNIJTO