Paragraf 22 czyli czy jest sens prowadzić dialog z g ejami?

Data: 2009-11-20 12:28:57
Autor: heÂŽsk
Paragraf 22 czyli czy jest sens prowadzić dialog z g ejami?
On Fri, 20 Nov 2009 12:20:28 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Spór z gejami nie jest jednak sporem o to jaki rodzaj seksu lubimy uprawiać w zaciszu swojego domu.

 [litosciwie wyciete]

 I KTO TU JEST TROLL'em? ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-20 13:14:27
Autor: mkarwan
Użytkownik "" heRsk "" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:8avcg5h82e1ik1692ln4i3ijjlfq8j3l184ax.com...
Spór z gejami nie jest jednak sporem o to jaki rodzaj seksu lubimy uprawiać
w zaciszu swojego domu.
[litosciwie wyciete]
I KTO TU JEST TROLL'em? ;o))))

Odpowiedź jest oczywista, pytek.
Znowu w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś trzy nowe wątki.

Byś na drugi raz nie robił z siebie durnia, przeczytaj:
"długa wypowiedź to dla mnie powyżej 20kB, czyli jakieś 200 linii tekstu - poniżej tego IMHO nie ma się co wygłupiać z linkami."
http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/msg/2a8bdf618482363a?hl=pl

Data: 2009-11-20 14:48:02
Autor: heÂŽsk
Paragraf 22 czyli czy jest sens prowadzić dialog z g ejami?
On Fri, 20 Nov 2009 13:14:27 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [litosciwie wyciete]
> I KTO TU JEST TROLL'em? ;o))))

Odpowiedź jest oczywista, pytek.

 oczywiscie. ty jestes trollem. walczysz o pa;me pierwszenstwa ? ;o))

Znowu w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś trzy nowe wątki.

 maly czlowieczku. w ciagu sekundy wysylam calosc wiadomosci.
 kumasz? w ciagu sekundy. calosc. lapiesz? pisze off line, a
 nastepnie wysylam caly pakiet. dociera do ciebie czy zbyt  trudne do pojecia? jezeli wciaz nie rozumiesz to ja juz ci
 prosciej wytlumaczyc nie potrafie. moze ktos z wspolplemiencow?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-20 16:33:56
Autor: mkarwan

Użytkownik "" heRsk "" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:oa7dg55psp7l0qigsvpn9ho0lnrnq13fm44ax.com...
w ciagu sekundy wysylam calosc wiadomosci.
kumasz? w ciagu sekundy. calosc. lapiesz?

Czyli spamujesz psp.

Paragraf 22 czyli czy jest sens prowadzić dialog z g ejami?