Paragraf na http://www.raport-wsi.info/.

Data: 2011-12-21 04:56:58
Autor: stevep
Paragraf na http://www.raport-wsi.info/.
# Wczorajszy wniosek warszawskiej Prokuratury Apelacyjnej o uchylenie  immunitetu wpędziła w panikę Antoniego Macierewicza, Jarosława  Kaczyńskiego i politykĂłw PiS ze świecznika. Młyny sprawiedliwości mielą  powoli, ale mielą. Prokuratura chce zarzucić Antkowi Policmajstrowi  ujawnienie tajemnicy państwowej, przekroczenie uprawnień i poświadczenie  nieprawdy. Prokuratura Generalna bada wniosek. I wszystko wskazuje na to  Ĺźe zbada go dogłębnie analizując dostępne materiały. Sprzyja temu  koniunktura polityczna, w Sejmie zasiada 41 posłów Ruchu Palikota a wśrĂłd  nich m.in. Andrzej Rozenek i Roman Kotliński. Tygodniki „NIE” i „Fakty i  Mity” o małpie z brzytwą w ręku, czyli Macierewiczu bawiącym się w  specłuĹźby, pisały niejednokrotnie. Słyszę juĹź skamlenie Adama Hofmana,  przydupasa kurduplowatego mandaryna z Ĺťoliborza, ktĂłry lamentował będzie  Ĺźe tygodniki są niewiarygodne. Nawet nienarodzone dziecko wie, pośle  Hofman, Ĺźe prawdę, samą prawdę i tylko (PiS-owską prawdę oczywiście !)  publikują periodyki Sakiewicza, Bubla i Rydzyka? Antoś Macierewicz byłby  pierwszą osobą, ktĂłra mogłaby usłyszeć zarzuty w śledztwie w sprawie  nieprawidłowości przy weryfikacji WSI. Nadzieja Ĺźe nie ostatnią.  Obserwator sceny politycznej doskonale wie, Ĺźe polityka Macierewicza to  nie sobiepaństwo, Ĺźe rozkaz szedł z gĂłry. A na gĂłrze tej siedział Jarosław  Kaczyński. To on był pomysłodawcą rozwalenia WSI, ujawnienia danych  osobowych agentĂłw i ich „niezgodnych z prawem” poczynań. Kaczyński dziś  potwierdza to swoimi idiotycznymi wypowiedziami. Ĺťe WSI to kontynuacja SB,  Ĺźe słuĹźyli tam poddani wobec Rosji itp. Dla towarzystwa z PiS, piuski i  sutanny, wszyscy nie z nimi to agenci, Ruscy i uczestnicy kondominium  niemiecko- rosyjskiego.
Dziś Macierewicz, wdrapując się na sejmową mĂłwnicę nie zaczyna przemĂłwień  od słów :”Panie marszałku, Wysoka Izbo, ojcze dyrektorze!” co zdarzało mu  się w przeszłości. Macierewicz to chory z nienawiści człowiek,  rozpowszechniający nieprawdę i nie potrafiący ocenić rzeczywistości. Dla  niego Janusz Palikot i jego ruch to niszczyciele Polski. Prawda, tyle Ĺźe  bezradnej wobec kleru i poddanej wobec Watykanu Polski, ktĂłrą łupi Kościół  .. Taką Polskę trzeba odesłać do lamusa, w zamian wywalczyć wolne, świeckie  państwo. A taki kraj jest nie do pomyślenia dla MacierewiczĂłw, w świeckiej  Polsce ich brednie nie trafiłyby na podatny grunt. Macierewicz i w ZCHN, i  w ROP, i w LPR, i w Ruchu Katolicko- Narodowym nie musiał się wysilać by  pozyskać wiernych zwolennikĂłw głoszonych przez siebie bredni. On bazuje  wyłącznie na najgłupszym elektoracie, niezdolnym do samodzielnego  myślenia. Moherowe berety ktĂłrym jad do głów sączy Ted Rydzyk, nastawieni  przez proboszcza, wałęsający się po ulicach w „patriotycznych”  demonstracjach zawodzący „Ojczyznę wolną racz nam zwrĂłcić panie!” itp. Jak  powiedział kiedyś pewien mądry człowiek: głupich w Polsce nie zabraknie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjgwl

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-20 20:35:24
Autor: HaMMeR
On 21 Gru, 04:56, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
# Wczorajszy wniosek warszawskiej Prokuratury Apelacyjnej o uchylenie
immunitetu wpędziła w panikę Antoniego Macierewicza, Jarosława
Kaczyńskiego i polityków PiS ze świecznika. Młyny sprawiedliwości mielą
powoli, ale mielą. Prokuratura chce zarzucić Antkowi Policmajstrowi
ujawnienie tajemnicy państwowej, przekroczenie uprawnień i poświadczenie
nieprawdy. Prokuratura Generalna bada wniosek. I wszystko wskazuje na to
że zbada go dogłębnie analizując dostępne materiały. Sprzyja temu
koniunktura polityczna, w Sejmie zasiada 41 posłów Ruchu Palikota a wśród
nich m.in. Andrzej Rozenek i Roman Kotliński. Tygodniki "NIE" i "Fakty i
Mity" o małpie z brzytwą w ręku, czyli Macierewiczu bawiącym się w
specłużby, pisały niejednokrotnie. Słyszę już skamlenie Adama Hofmana,
przydupasa kurduplowatego mandaryna z Żoliborza, który lamentował będzie
że tygodniki są niewiarygodne. Nawet nienarodzone dziecko wie, pośle
Hofman, że prawdę, samą prawdę i tylko (PiS-owską prawdę oczywiście !)
publikują periodyki Sakiewicza, Bubla i Rydzyka? Antoś Macierewicz byłby
pierwszą osobą, która mogłaby usłyszeć zarzuty w śledztwie w sprawie
nieprawidłowości przy weryfikacji WSI. Nadzieja że nie ostatnią.
Obserwator sceny politycznej doskonale wie, że polityka Macierewicza to
nie sobiepaństwo, że rozkaz szedł z góry. A na górze tej siedział Jarosław
Kaczyński. To on był pomysłodawcą rozwalenia WSI, ujawnienia danych
osobowych agentów i ich "niezgodnych z prawem" poczynań. Kaczyński dziś
potwierdza to swoimi idiotycznymi wypowiedziami. Że WSI to kontynuacja SB,
że służyli tam poddani wobec Rosji itp. Dla towarzystwa z PiS, piuski i
sutanny, wszyscy nie z nimi to agenci, Ruscy i uczestnicy kondominium
niemiecko- rosyjskiego.
Dziś Macierewicz, wdrapując się na sejmową mównicę nie zaczyna przemówień
od słów :"Panie marszałku, Wysoka Izbo, ojcze dyrektorze!" co zdarzało mu
się w przeszłości. Macierewicz to chory z nienawiści człowiek,
rozpowszechniający nieprawdę i nie potrafiący ocenić rzeczywistości. Dla
niego Janusz Palikot i jego ruch to niszczyciele Polski. Prawda, tyle że
bezradnej wobec kleru i poddanej wobec Watykanu Polski, którą łupi Kościół
. Taką Polskę trzeba odesłać do lamusa, w zamian wywalczyć wolne, świeckie
państwo. A taki kraj jest nie do pomyślenia dla Macierewiczów, w świeckiej
Polsce ich brednie nie trafiłyby na podatny grunt. Macierewicz i w ZCHN, i
w ROP, i w LPR, i w Ruchu Katolicko- Narodowym nie musiał się wysilać by
pozyskać wiernych zwolenników głoszonych przez siebie bredni. On bazuje
wyłącznie na najgłupszym elektoracie, niezdolnym do samodzielnego
myślenia. Moherowe berety którym jad do głów sączy Ted Rydzyk, nastawieni
przez proboszcza, wałęsający się po ulicach w "patriotycznych"
demonstracjach zawodzący "Ojczyznę wolną racz nam zwrócić panie!" itp. Jak
powiedział kiedyś pewien mądry człowiek: głupich w Polsce nie zabraknie. #
Ze strony:http://tiny.pl/hjgwl

--
stevep

Brawo, brawo, pastuj dalej byle bzdziny-wypociny, byle sbeka!
Juz tak nisko ryjesz po ziemi, ze az dziw, ze tego nie czujesz
nieszczesny, po wielokroc wykorzystany, taniutki, sprostytuowany
politruku..:)
Co za upadek.. i to teraz, kiedy twoja antypolska opcja polityczna
tryumfuje!

Data: 2011-12-21 05:41:12
Autor: Obserwator
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
[...]

jemu juz calkiem odbija i zaczyna pastowac jakiegos kopnietego chama i
chuligana intelektualnego, ktory jest po prostu niebezpiecznym  totalitarysta.

O tym typku od wariata i degenerata pakikmiota tak napisal jeden z
madrzejszych blogerow:

*W mojej ocenie Paweł Krysiński jest przypadkiem straconym, ale też
niebezpiecznym. Nie zauważył bowiem momentu, w którym sam stał się ofiarą
indoktrynacji szerzonej przez czerwonoróżowe środowisko GW. Uważam również, że ludzie jego pokroju gotowi będą w przyszłości niszczyć i
zabijać, byleby tylko przysłużyć się idei szerzenia tolerancji.*

http://ksymenes.salon24.pl/248823,poglady-pawla-krysinskiego-nadaja-sie-na-smietnik-historii

Data: 2011-12-21 10:16:53
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcrrhn$jv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kim jest "jeden z mądrzejszych blogerów"?  Co doprowadza cię do aż takiej wściekłości i wzywisk? Znam tylko jedną odpowiedź: prawda.

BBR

Data: 2011-12-21 10:15:29
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:5b29d1f0-3b62-4845-85dd-5ce3feba08c8z25g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Twoje wulgaryzmy są potwierdzeniem, że sprawa jest śmierdząca.

BBR

Data: 2011-12-21 08:07:20
Autor: HaMMeR
On 21 Gru, 10:15, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:5b29d1f0-3b62-4845-85dd-5ce3feba08c8z25g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

tryumfuje!

Twoje wulgaryzmy są potwierdzeniem, że sprawa jest śmierdząca.

Jesli ci tak smierdzi, to rozejrzyj sie bacznie wokol siebie,
wymozdzony platformisto!

Data: 2011-12-21 16:15:34
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 05:35:24 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

Co za yyyyyyyyntelekt.  '<

--
stevep

Data: 2011-12-21 08:10:27
Autor: HaMMeR
On 21 Gru, 16:15, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 21-12-2011 o 05:35:24 HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]
> politruku..:)
> Co za upadek.. i to teraz, kiedy twoja antypolska opcja polityczna

Co za yyyyyyyyntelekt.  '<

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail

Pisze sie 'intelekt', niegramocie..

Data: 2011-12-22 04:44:28
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 17:10:27 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

> politruku..:)
> Co za upadek.. i to teraz, kiedy twoja antypolska opcja polityczna

Co za yyyyyyyyntelekt.  '<

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail
A potem bedzie zmiana i on ciebie bedzie uzywal postkomuszy
wyskrobku...

Pisze sie 'intelekt', niegramocie..

Co za wiedzaaaaaaaa baranie.

--
stevep

Data: 2011-12-21 21:31:54
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 04:44, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 21-12-2011 o 17:10:27 HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisał(a):

> A potem bedzie zmiana i on ciebie bedzie uzywal postkomuszy
> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Nie podlizuj sie, bo i tak mam cie za sciere pasciarska...

Data: 2011-12-22 14:01:49
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 06:31:54 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Nie podlizuj sie, bo i tak mam cie za sciere pasciarska...

Nie mów, to ty wogóle potrafisz samodzielnie myśleć, przecież to sensacja  XXII wieku.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-20 22:07:39
Autor: J-23
[...]

jeszcze chwila i prezes w paroksyzmach nienawisci do wszystkiego i do
wszystkich, sam wyrzuci sie z PiSu, i pozamiatane po stronie
prorydzykowskiej prawicy

Data: 2011-12-21 16:18:25
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 07:07:39 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Jaka szkoda, że jestem starszy i mogę nie zobaczyć rozpaczy ludu (bydła)  pisowskiego po stracie swojego guru, a takie gady maja twarde życie.

--
stevep

Data: 2011-12-21 04:08:29
Autor: Obserwator
Paragraf na http://www.raport-wsi.info/.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a): (...)
ale brednie. To teraz juz esbecja od palikociarzy to twoje autorytety?

Data: 2011-12-21 10:14:42
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcrm3t$kkj$1inews.gazeta.pl...
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
(...)
ale brednie. To teraz juz esbecja od palikociarzy to twoje autorytety?

Żadne brednie. A.Macierewicz nie działał sam, ktos kazał mu opublikować raport w którym ujawnił tajemnice nie tylko Polski ale i krajów NATO.

BBR

Data: 2011-12-21 16:14:41
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 05:08:29  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
(...)
ale brednie. To teraz juz esbecja od palikociarzy to twoje autorytety?

Hmmm, a tylko o palikociarzy, czy brak ci jakichkolwiek argumentów?

--
stevep

Data: 2011-12-21 15:21:12
Autor: Obserwator
Paragraf na http://www.raport-wsi.info/.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Hmmm, a tylko o palikociarzy, czy brak ci jakichkolwiek argument=F3w?

wpastowales tekst palikociarza o wyraznym zacieciu totalitarnym.
Wiem , ze nie lubisz czytac, ale tym razem jednak sprobuj przeczytac tekst z innej beczki.

 Rozpowszechnianie propagandy totalitarnej, jest na razie zabronione w Polsce prawem, a ty to wlasnie na tej grupie robisz.

Data: 2011-12-22 04:50:43
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 16:21:12  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

To na co czekasz kapusiu?

--
stevep

Data: 2011-12-21 10:13:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6tmk81e50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Wczorajszy wniosek warszawskiej Prokuratury Apelacyjnej o uchylenie
immunitetu wpędziła w panikę Antoniego Macierewicza, Jarosława
Kaczyńskiego i polityków PiS ze świecznika.

Wychodzi na to, że zepsuto im Święta. Każdy dzwonek do drzwi może w/w przyprawić o zawał.

BBR

Paragraf na http://www.raport-wsi.info/.