Parametry konfiguracyjne (Simplus).

Data: 2009-12-22 19:21:52
Autor: neelix
Parametry konfiguracyjne (Simplus).
Przymierzam się do wymiany firmware w Noki N95, bo mam stary(ponad 2-letni) i pojawiają się błędy systemu(np. zniknęło radio). Jestem w Simplusie. Gdzie znaleźć parametry konfiguracyjne(mms,wap,itd.), by nastąpiło ustawienie zdalne przez operatora? Znalazłem taką możliwość na stronie Plusa - oferta dla firm abonament. Czy to pasuje dla Simplusa? Nie pamiętam skąd ściągałem poprzednio. Może też stąd?

neelix

Data: 2009-12-22 20:01:42
Autor: neelix

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgr2sl$jcl$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]