|
Data: 2011-01-30 18:53:50 |
Autor: lady mutant |
Parametry na ścieżce. |
Falkont pisze:
Witam.
Proszę o podanie parametrów lotu Tu 154 M w Smoleńsku 10.04.2010
w momencie kiedy była ostatnia informacja od kontrolera z wieży
że są na ścieżce. Chodzi o odległość od początku pasa,
wysokość nad początkiem pasa i prędkość opadania
(składowa pionowa w m/s ).
w której wersji? MAK, KGB, kom-Millera, kom-Macierewicza,
Głos-Cadyka czy G.Polska?
-- lm
|
|
|
Data: 2011-01-30 20:44:57 |
Autor: skippy |
Parametry na ścieżce. |
Użytkownik "lady mutant" <lady.mutant@mutants.org> napisał w wiadomości news:ii48jb$12n$1news.task.gda.pl...
Falkont pisze:
Witam.
Proszę o podanie parametrów lotu Tu 154 M w Smoleńsku 10.04.2010
w momencie kiedy była ostatnia informacja od kontrolera z wieży
że są na ścieżce. Chodzi o odległość od początku pasa,
wysokość nad początkiem pasa i prędkość opadania
(składowa pionowa w m/s ).
w której wersji? MAK, KGB, kom-Millera, kom-Macierewicza,
Głos-Cadyka czy G.Polska?
:)))
ta:)
|
|
|
Data: 2011-01-30 20:56:24 |
Autor: FD |
Parametry na ścieżce. |
W dniu 2011-01-30 niedziela 18:53, lady mutant pisze:
Falkont pisze:
Witam.
Proszę o podanie parametrów lotu Tu 154 M w Smoleńsku 10.04.2010
w momencie kiedy była ostatnia informacja od kontrolera z wieży
że są na ścieżce. Chodzi o odległość od początku pasa,
wysokość nad początkiem pasa i prędkość opadania
(składowa pionowa w m/s ).
w której wersji? MAK, KGB, kom-Millera, kom-Macierewicza,
Głos-Cadyka czy G.Polska?
-- lm
najwiecej specuf bylo w naszym dzienniku i radiu z ryjem...
zapomniales!
|