Parametry pamięci RAM

Data: 2009-04-22 00:12:02
Autor: animka
Parametry pamięci RAM
budda pisze:
witam,

mam 1 GB (2x 512 MB) pamięci RAM i chciałbym dołożyć 2 GB. Mam więc pytanie:

x) czy wszystko będzie ok, jeśli będę miał w komputerze 2x 512 MB i 2x 1 GB RAM?

x) czy mogę w ciemno kupić w sklepie pamięć DDR2 667 MHz i mieć pewność, że będzie współpracować z moją płytą główną, czy też trzeba dobrać jakieś inne parametry? Np. ta pamięć http://www.komputronik.pl/Pamiec_DRAM/Kingston_DDR2_2x_1GB_667MHz_CL5/pelny,id,25822/

czy nowa pamięć powinna mieć takie same parametry, jak stara? Np.

moja pamięć:
Bank 0 : 512MB DIMM DDR2 5-5-5-15 1T
Bank 4 : 512MB DIMM DDR2 5-5-5-15 1T

Moje to są  Hundaj Elektronics. Chyba to bardzo dobre pamięci.

--
animka

Parametry pamięci RAM