Paranoicznie urojenia Jarusia rozkwitają jak maki pod Monte Cassino ;)

Data: 2010-08-08 21:01:41
Autor: Eulalia Browarek
Paranoicznie urojenia Jarusia rozkwitają jak maki pod Monte Cassino ;)
"...Boleję tylko nad tym, że z powodu oportunizmu czy radykalnego braku odwagi, pewni ludzie, którzy głoszą mocno idee katolickie, a mają czasem duże kłopoty z wcielaniem ich we własnym życiu, posuwają się do bzdur, kłamstw, tego rodzaju obrzydliwości, jak pisanie, że ja jestem winien pojawieniu się zaczątków zapateryzmu w naszym kraju..."

"...Sądzę, iż w dużej mierze został on wybrany prezydentem przez nieporozumienie, bo jestem przekonany, że bardzo wiele osób, które na niego głosowały zapateryzmu w Polsce nie chce..."

Kur*.*a, ale on ma pogięty umysł ;) Facet jest borderline. Pytanie, kiedy ją przekroczy i odpłynie całkiem.

Zennon

Paranoicznie urojenia Jarusia rozkwitają jak maki pod Monte Cassino ;)