"Paranoiczny" wątek - skradziony rower?

Data: 2009-06-02 02:47:19
Autor: Szprota aka Stefandora
"Paranoiczny" wątek - skradziony rower?
Przepraszam, ale po przygodzie Mikołaja z Krakowa nic nie wiadomo.
Wczoraj około 17:30 przy Marymonckiej widziałam dwóch panów
prowadzących Merdię, niestety nie wiem co to za model, ale MTB. Rama
czarna z żółtymi paskami na rurze, charakterystyczne czerwone pedały
NS. Jeden z panów chciał pojechać trochę na rowerze, ale mało co nie
spadł, więc zsiadł i oddał do prowadzenia drugiemu. Próbowałam zrobić
zdjęcie, ale niestety - akurat miałam awarię komórki. Ale pewnie są
tam jakieś kamery, w razie czego. W sieci nie znalazłam również
informacji o kradzieży, ale też nie wiedziałam jaki konkretnie model
wpisać w wyszukiwarce. Może ktoś z Was słyszał o kradzieży takiego
roweru?

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-02 12:11:16
Autor: AL
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

zalozenie nr 1:
- jak ktos kradnie rower, to chyba powinien umiec na nim jechac - by szybko oddalic sie z miejsca przestepstwa - przez analogie chyba podobnie bedzie z kradzieza samochodu, samolotu, pociagu, tramwaju (wrotek niekoniecznie - mozna poniesc w rece) ;)
(tak mi sie wydaje :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-02 03:20:20
Autor: Saurus
On 2 Cze, 12:11, AL <a...@skads.tam> wrote:
[...]

Znaczy jak nie umiał jeździć to znaczy że sam sobie kupił rower? ;)

Data: 2009-06-02 03:38:43
Autor: Szprota aka Stefandora
"Paranoiczny" wątek - skradziony rower?
On 2 Cze, 12:11, AL <a...@skads.tam> wrote:
- jak ktos kradnie rower, to chyba powinien umiec na nim jechac

Może ten drugi umiał lepiej :) Wykazywał się większą pewnością w
prowadzeniu roweru ;))

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-02 14:36:35
Autor: nuroslaw
[...]

i całe szczęście że nie zawsze potrafią. Dzięki temu mam jeszcze swój rower.

Data: 2009-06-02 22:37:27
Autor: Silinde Ringëril
AL pisze:
zalozenie nr 1:
- jak ktos kradnie rower, to chyba powinien umiec na nim jechac - by szybko oddalic sie z miejsca przestepstwa
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Przeceniasz tych miśków :) Do mojego sklepu wparowali kiedyś całą bandą i chcieli mi sprzedać (!) miernik zajumany pięć minut wcześniej z drugiego mojego sklepu :) Nawt naklejki z ceną nie zdjęli :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Data: 2009-06-02 12:38:24
Autor: Alfer_z_pracy
Szprota aka Stefandora napisała:
[...]

Nie napisałaś czym był przypięty!

Pzdr
A.

:-)

Data: 2009-06-02 12:45:29
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 02.06.2009 11:47 użytkownik Szprota aka Stefandora napisał :
[...]

Trzeba było zadzwonić na policję, ja niestety już to wiem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-02 14:09:41
Autor: cztery
"Paranoiczny" wątek - skradziony rower?
. Ale pewnie są
tam jakieś kamery, w razie czego.

Chlopie :-) Nasza kochana policja jest od siedzenie w krzakach z radarem ew. od "przesluchiwania" atrakcyjnych studentek.
Znajomemu zapierdzielili rower pod praca. Sam widzial nagranie z monitoringu. Policja nie byla laskawa 2 tygodnie po fakcie (i poinformowania o monitoringu) zabezpieczyc nagran... a po 2 tygodniach nie bylo juz co zabezpieczac. Znajomy o tym ze nie ma co zabezpieczac dowiedzial sie od firmy monitorujacej bo sam chcial policji przekazac te nagrania.

Data: 2009-06-02 05:40:08
Autor: Szprota aka Stefandora
On 2 Cze, 14:09, "cztery" <raztrzy@dwa> wrote:

Chlopie :-) Nasza kochana policja jest od siedzenie w krzakach z radarem ew.
od "przesluchiwania" atrakcyjnych studentek.

No cóż, jak na chłopa jestem całkiem całkiem, więc może i mnie
zechcieliby przesłuchać...

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-03 09:32:29
Autor: cztery
"Paranoiczny" wątek - skradziony rower?
No cóż, jak na chłopa jestem całkiem całkiem, więc może i mnie
zechcieliby przesłuchać...

:-) Przepraszam za chlopa.
Zycze powodzenia w sluchaniu. Ja w czasie mojego 34-letniego zycia mam jak najgorsze doswiadczenia z zaangazowaniem w prace policji. No ale moze na plec piekna reaguja inaczej :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-06-15 10:55:06
Autor: ąćęłńóśźż
"Paranoiczny" wątek - skradziony rower?
Data: 2009-06-02 14:12:51
Autor: Coaster
cztery wrote:
. Ale pewnie są
tam jakieś kamery, w razie czego.

Chlopie :-)  [...]

Chlopię, jakbyś czytało dokładniej (np. sygnaturki), to byś takich gaf nie strzelało...
:-P

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-06-03 09:30:57
Autor: cztery
"Paranoiczny" wątek - skradziony rower?
Chlopie :-)  [...]

Chlopię, jakbyś czytało dokładniej (np. sygnaturki), to byś takich gaf nie strzelało...
:-P

Ehhhhhh :-)
Dziewczyno !!!! :-)

Data: 2009-06-04 12:33:00
Autor: Coaster
cztery wrote:
[...]

Przydalo by sie tez uzupelnienie brakow w jezykach obcych ;-P