Paranoik zaliczy? kolejn? odmow? prokuratury!

Data: 2011-02-14 17:15:26
Autor: Przemysław Warzywny
Paranoik zaliczy? kolejn? odmow? prokuratury!
Prokuratura odmówiła śledztwa wobec szefa MSWiA Jerzego Millera, któremu poseł PiS Antoni Macierewicz zarzucał poświadczenie nieprawdy i działanie na szkodę państwa przy przejmowaniu od Rosjan zapisów czarnych skrzynek Tu-154M. Decyzja jest prawomocna.
Poseł Macierewicz w swym zawiadomieniu z listopada 2010 r. twierdzi, że Miller podpisał w maju 2010 r. protokół przejęcia zapisów czarnych skrzynek samolotu, który rozbił się 10 kwietnia 2010 r. pod Smoleńskiem. Było w nim stwierdzenie, iż upoważnione osoby ze strony Polski i Rosji potwierdzają zgodność sporządzonych kopii z ich oryginałem. Potem okazało się, że nagranie jest niekompletne - brakowało 17 sekund zapisu.

Zdaniem posła PiS, szef MSWiA naruszył art. 129 Kodeksu karnego, który mówi, że "kto, będąc upoważniony do występowania w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej w stosunkach z rządem obcego państwa lub zagraniczną organizacją, działa na szkodę Rzeczypospolitej Polskiej, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10". Swym podpisem Miller poświadczył też nieprawdę, że otrzymane nagranie odpowiada w całości nagraniu z oryginalnego rejestratora - dodał Macierewicz.

W poniedziałek Monika Lewandowska, rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Warszawie, powiedziała PAP, że w ramach postępowania sprawdzającego ustalono, iż kopiowanie prowadzili eksperci, a Miller "miał prawo zakładać, że czynność kopiowania była prawidłowa". Prokurator dodała, że w działaniach Millera nie dopatrzono się umyślności, a przestępstwa na szkodę RP można dokonać tylko umyślnie.

Decyzja, którą prokuratura podjęła pod koniec grudnia 2010 r., jest prawomocna.

 http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/prokuratura-odmowila-sledztwa-wobec-millera,1597045Który to już raz prokuratura odmawia temu choremu człowiekowi, bo siępogubiłem?Przemek-- "Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec -zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowachPiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkamisamolotu w Smoleńsku."Magdalena Środa

Data: 2011-02-14 08:36:14
Autor: D.J.MC Donald Musk
Paranoik zaliczy? kolejn? odmow? prokuratury!
Widac, ze to tacy "eksperci" od kopiowania tasm jak Kałecki od
kopiowania tekstow...
Wlasnie zakonczylem kopiowanie kilkunastu plyt z koncertu pastoralek.
Jakby tam sekundy zabraklo to by mnie baby za jaja powiesily...
ale co wolno platfonskiemu "ekspertowi" to nie mnie przeciez...
Teraz ci "eksperci" niech sie wypowiedza o przyczynach smolenskiej
tragedii...albo ten Miller co "miał prawo zakładać,
że czynność [ekspercka] była prawidłowa"

Smiechu warte!

Data: 2011-02-14 17:43:52
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:39f8eed5-7913-4133-a8d1-1b12c0bb5657t8g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

No to spróbuj bezmusk jeszczej wyjaśnić pozostałe 396 odmów, he, he, he.

Przemek

Data: 2011-02-14 08:51:46
Autor: D.J.MC Donald Musk
Paranoik zaliczy? kolejn? odmow? prokuratury!

Tez winni sa "eksperci" Millera?

Data: 2011-02-14 09:44:39
Autor: D.J.MC Donald Musk
wrote:

> [...]

> zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach
> PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami

kolejny popis millerowych "ekspertow"
http://sawantka.salon24.pl/278488,godzine-wylotu-do-smolenska-wskaza-czekisci-putina

Data: 2011-02-14 18:10:03
Autor: Grzegorz Z.
Paranoik zaliczy? kolejn? odmow? prokuratury!
W pierwszej chwili myślałem że chodzi o tego od "sekt" hehehe

Data: 2011-02-14 19:43:34
Autor: wasabi
Paranoik zaliczy? kolejn? odmow? prokuratury!
[ciach]

szkoda ze nie obciążyli go kosztami bez zasadnych zgłoszeń...

Data: 2011-02-15 09:14:30
Autor: Dobromir

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ijbkf0$f3p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyżby Antoni był ślepy na tyle, że bez szemrania wykonuje polecenia prezesa? Czy nie jest przypadkiem tak, że to oni obaj maczali paluchy w katastrofie smoleńskiej? Zadziwiająca jest ucieczka A.Macierewicza z miejsca "zbrodni". Coś tu brzydko pachnie!

PD

Paranoik zaliczy? kolejn? odmow? prokuratury!