Paranoja [zabieranie komputerów]

Data: 2009-03-31 19:28:02
Autor: news-gazeta
Paranoja [zabieranie komputerów]
A jedyny dowod podejrzenia - adres IP, nie przypisany do konkretnej daty godziny, po prostu adres IP. Tylko najwyrazniej nie maja swiadomosci, ze w neostradzie to on nie jest na stale przypisany do uzytkownika, bo policjant przesluchujacy kolege zrobil tylko wielkie oczy jak mu kolega to uswiadomil.  Byl swiecie przekonany, ze jego dowody sa niepodwazalne - "mamy twoj adres IP, lepiej jak sie przyznasz".

nie opowiadaj bajek... sa specjalne komórki powołane do walki z przestępczością komputerową (internet itp) i doskonale orientują
sie w tematach.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-03-31 21:14:12
Autor: AnnS
news-gazeta pisze:
[...]

Nie u nas. Z opinii biegłego to normalnie się śmiałam, jakie głupoty powypisywał.

Data: 2009-04-02 02:41:00
Autor: alojzy.zakalec
On Mar 31, 9:14 pm, AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl> wrote:
> [...]
> sie w tematach.

Nie u nas. Z opinii biegłego to normalnie się śmiałam, jakie głupoty

A jaki dobry specjalista będzie pracował za policyjną pensję w
wysokości tych 1200zł?

Data: 2009-04-03 20:16:20
Autor: Andrzej Lawa
alojzy.zakalec@gmail.com pisze:

Nie u nas. Z opinii biegłego to normalnie się śmiałam, jakie głupoty
powypisywał.

A jaki dobry specjalista będzie pracował za policyjną pensję w
wysokości tych 1200zł?

1200zł to może na szkoleniu dostają - potem jest ciut lepiej. Zwłaszcza
z awansami, wysługą lat, premiami itepe.

Paranoja [zabieranie komputerów]