Paranoja [zabieranie komputerów]

Data: 2009-03-31 19:45:25
Autor: robert
Paranoja [zabieranie komputerów]
Rozumiem raz się pomylić można, ale teraz to przegięli.
Pisałam tutaj kiedys o skonfiskowaniu naszych komputerow przez policję pod bzdurnym podejrzeniem o rozpowszechniania pornografii dziecięcej. Oczywiście nic nie znaleźli, a teraz kręcą i kombinują do czego ewentualnie by się przyczepić itd.

Oddali komputer, czy też inny sprzęt lub nośniki, które skonfiskowali?

Data: 2009-03-31 21:16:24
Autor: AnnS
robert@mailinator.com pisze:
[...]

Łaskawie oddali czyste nośniki i ewentualnie z jakimiś zdjęciami, a do komputera próbują się o coś przywalić, ale chyba sami nie wiedzą o co, bo zarzutów nie postawili.

Paranoja [zabieranie komputerów]