Paranoja! Kaczyński: Polska odniosła sukces.

Data: 2009-04-06 08:23:05
Autor: antyanatinae
Paranoja! Kaczyński: Polska odniosła sukces.
Po szczycie prezydent bronił się, że sprawa i tak była przesądzona. - Polska odniosła sukces, bo wyszła w przyjaźni z człowiekiem, który - co było oczywiste - zostanie sekretarzem generalnym NATO - mówił.

http://wyborcza.pl/1,75248,6468718,Polska_awantura_o_szefa_NATO.html

Przemek

"Tusk przyznaje, że był telefon do szefa jego kancelarii. - O pierwszej w nocy śpię. Poszedłem z czystym sumieniem spać, bo wiedziałem, o której są negocjacje, o której spotkanie, o której szczyt - powiedział premier. I dodał, że jeśli prezydent potrzebował jego pomocy, to powinien był dzwonić przed spotkaniem, a nie po."

--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-06 10:54:15
Autor: awe

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:grc74b$pu3$1inews.gazeta.pl...
[...]

tusk to jest wlasciwa osoba do udzielania pomocy....spil sie jak swinia i poszedl spac, bo ma w dupie interes Polski
awe

Paranoja! Kaczyński: Polska odniosła sukces.