Paranoja PiS

Data: 2015-07-29 08:55:12
Autor: U2
Paranoja PiS
http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/powstanie-kolej-duzych-predkosci-pis-zapowiada-rewolucje-na,2141903,4199?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

"Według opozycji, z racji wielkości Polska jest krajem stworzonym dla KDP. Skrócenie czasu podróży między Warszawą, Wrocławiem i Poznaniem do 1,5 godz. miałoby zwiększyć mobilność Polaków i spowodować wzrost gospodarczy w największych polskich miastach. Opozycja proponuje, żeby w dalszej kolejności linia "igrek" została wydłużona: z Poznania do Berlina i z Wrocławia do Pragi."

Nie wiedziałem, że jesteśmy stworzeni dla KDP! Ciekaw jestem w jaki sposób na wzrost gospodarczy wpłynie mobilność Polaków kiedy będą szukać pracy z prędkością 350 km na godzinę. Czy bezrobotnego będzie stać na bilet takim "superpociągiem" mknącym do Belina albo Pragi? Skąd na to wziąć pieniądze? Podpowiem: zlikwidować dotacje dla partii politycznych i wydawanie społecznych pieniędzy na klechów!

Lord z Cowshed

Paranoja PiS