Paranoja czyli strajki policjantow

Data: 2009-02-27 06:46:03
Autor:
Paranoja czyli strajki policjantow
Strajkowali albo wciaz strajkuja policjanci. Podobno w trosce
o nasze bezpieczenstwo (w historii byly "sluzby" ktore tez w nazwie mialy "bezpieczenstwa"). o coz chodzi naszym strozom
porzadku? o to by mogli przejsc na emeryture po 15 latach, a nie jak uparl sie Tusk - po 20 czy wiecej. Jezeli Tusk nie
ustapi groza odejsciem ze "sluzby". Wtedy caly system sie zawali i nie bedzie komu w naszej kochanej policji pracowac!
zamiast policjanta z suszarka za kazdym krzakiem bedziemy
mieli siec fotoradarow robiacych zdjecia twarzyczek zadowolonych
z siebie kierowcow pedzacych po expresowych drogach swymi 10-cioletnimi, wypasionymi na maxa furami. Panowie, na wasze miejsca czeka kolejne pokolenie absolwentow wyzszych uczelni. Tylko marza o tym by wyrwac sie z kasy w "biedronce" czy innych niedlaidiotow by rozprostowac plecy na dowolnym skrzyzowaniu czy tez sleczec przy lampie naftowej
analizujac zdjecia nawet siedzac przy rozpadajacym sie biurku.

Oni z checia beda pracowac w policji az do emerytury czyli przez cale, okropne 20 lat! Beda marnowac sobie zdrowie
w trosce o bezpieczenstwo chuliganow i zlodzieji!
 W tym samym czasie kiedy tysiace 50-ciolatkow marzy tylko by "doczekac" emerytury w dowolnej wysokosci (a nie takiej "glodowej" jaka chce wam zafundowac Tusk) nie chce sie wam
pracowac przez 5 "dlugich" lat bo nadszarpniecie sobie szlachetne zdrowie? Nie bedziecie mogli jezdzic rozwaleni
w swoich radiowozach tylko chodzic "zbuta" albo o zgrozo!
jezdzic zapchanym autobusem miejskim pelnym "obywateli"!
(Obecnie widok "patrolu pieszego" mozna nazwac cudem!).

W ubieglym roku strajkowali celnicy i lekarze. Uparli sie,
ze odtad beda pracowac wylacznie za "glodowe" pensje! Wczesniej pielegniarki poszly dalej i zaproponowaly blizniakom
wspolczesna wersje szpitala polowego tzw. "biale miasteczko".

Czekamy na kolejne grupy zawodowe domagajace sie utrzymania przywilejow niedostepnych "szaremu kowalskiemu". Protestujac
nie zapomnijcie wypisac na sztandarach hasel: "Bog, honor,
ojczyzna", "Walczymy o godne zycie dla wszystkich" itp itd.

--

 HeSk

Data: 2009-02-27 07:55:10
Autor: Piotr
Dnia Fri, 27 Feb 2009 06:46:03 +0100, "< he®sk >" napisał(a):

[...]

Przestał ci się już podobać Bóg, "ironiczny" hesku? Ze tak sobie nim
gębę wycierasz?
Ludzie walczą o swoje, zawsze tak było i będzie. Problem w tym czy im
te "swoje" dać, czy nie. Ja myślę, że nie, bez mieszania do tego Boga.
pz
Piotr

Data: 2009-02-27 08:04:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 07:55:10 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

TW Hersk jest jak Wolniewicz z Ryja - katolicki ateista.

Data: 2009-02-27 08:06:14
Autor: Piotr
Dnia Fri, 27 Feb 2009 08:04:43 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

TW Hersk jest jak Wolniewicz z Ryja - katolicki ateista.

Dziękuję wam.
pz
Piotr

Data: 2009-02-27 12:20:20
Autor: =he®sk=
Paranoja czyli strajki policjantow
On Fri, 27 Feb 2009 08:04:43 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> Przesta? ci si? ju? podoba? BĂłg, "ironiczny" hesku? TW Hersk

 sam jestes TW. jak tam kapliczki, polikwidowales juz?
 a co z klecha? powiesil rozowa latarnie na wiezy?

jest jak Wolniewicz z Ryja - katolicki ateista.

 czego o tobie powiedziec nie mozna, jestes  zwyklym, zakompleksionym komuchem ;o))))

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-02-28 08:25:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 12:20:20 +0100, =he®sk= napisał(a):

jest jak Wolniewicz z Ryja - katolicki ateista.

 czego o tobie powiedziec nie mozna, jestes  zwyklym, zakompleksionym komuchem ;o))))

Ale przynajmniej jestem sensownie i konsekwentnie poukładany.

Data: 2009-02-27 12:20:20
Autor: =he®sk=
Paranoja czyli strajki policjantow
On Fri, 27 Feb 2009 07:55:10 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Fri, 27 Feb 2009 06:46:03 +0100, "< he®sk >" napisa?(a):

> [...]
> nie zapomnijcie wypisac na sztandarach hasel: "Bog, honor,
> ojczyzna", "Walczymy o godne zycie dla wszystkich" itp itd.

Przesta? ci si? ju? podoba? BĂłg, "ironiczny" hesku? Ze tak sobie nim
g?b? wycierasz?

 czytaj ze zrozumieniem. wycieraja Nim geby ci co pisza to na
 sztandarach. Bog stal sie niejako rozgrywka polityczna.

Ludzie walcz? o swoje, zawsze tak by?o i b?dzie. Problem w tym czy im
te "swoje" da?, czy nie. Ja my?l?, ?e nie, bez mieszania do tego Boga.

 j.w. wez i nie kombinuj. za cienki jestes.

Data: 2009-02-27 21:36:03
Autor: awe
Paranoja czyli strajki policjantow
No dobrze ale kogo to tekst. Chyba nie napisales tego sam? Mama Ci pomagala? Generalnie bardzo sluszny tekst
awe

Paranoja czyli strajki policjantow