Paranoja leśnego dziadka.

Data: 2014-12-02 04:58:35
Autor: stevep
Paranoja leśnego dziadka.
# - To, czy Kaczyński wierzy, że wybory zostały sfałszowane, wie tylko on  sam - mówił w programie "Tomasz Lis na żywo" w TVP2 Radosław Sikorski.  Marszałek Sejmu tłumaczył też, Polacy nie są gotowi oddać władzy prawicy  tak długo, jak przewodniczy jej ktoś tak radykalny. - W naszym systemie  wygrywanie wyborów to jedno; liczy się też zdolność budowania koalicji -  zaznaczył.
- Gdy pada hasło, że "wybory zostały sfałszowane", jest to wyraz paranoi  czy absolutnego cynizmu Jarosława Kaczyńskiego? - chciał wiedzieć Tomasz  Lis. - Stawia mnie pan w trudnej sytuacji, bo jestem marszałkiem  wszystkich posłów - także tych, którzy na mnie nie głosowali i z których  zdaniem się nie zgadzam. Proszę o zwolnienie mnie z odpowiedzi - tłumaczył  wymijająco Sikorski.

- To, czy Kaczyński wierzy, że wybory zostały sfałszowane, wie tylko on  sam - podkreślił dopytywany przez prowadzącego marszałek. - Ale jeśli pyta  mnie pan o to jako wiceprzewodniczącego partii rządzącej, to uważam, że  prezes rzeczywiście zmarnował szansę na zbudowanie solidnych podstaw do  kolejnego ruchu. Procentowo PiS wygrał w pierwszej turze, ale polityka to  sztuka zdobywania władzy dla dobra obywateli. A w tym sensie ta partia  przegrała - mówił b. minister spraw zagranicznych.

Sikorski zaznaczył jednak, że mimo wygranych wyborów samorządowych PiS nie  przejmie władzy. - Te wybory pokazały duży potencjał elektoratu  prawicowego. Widać jednak, że Polacy nie są gotowi oddać władzy prawicy  tak długo, jak przewodniczy jej ktoś tak radykalny - zaznaczył. - W naszym  systemie wygrywanie wyborów to jedno; liczy się też zdolność budowania  koalicji. Wydaje mi się, że tymi nieumiarkowanymi komentarzami do wyborów  samorządowych Kaczyński utrudnił sobie zadanie: utwierdził strach wśród  innych ugrupowań przed swoją własną formacją - dodał marszałek Sejmu. #
Ze strony:
http://tnij.org/mymlnjg

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-02 06:13:31
Autor: Mark_Woydak
Paranoja leśnego dziadka.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xp72nxaa50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# - To, czy Kaczyński wierzy, że wybory zostały sfałszowane, wie tylko on
sam - mówił w programie "Tomasz Lis na żywo" w TVP2 Radosław Sikorski.

--

A czy to ważne? To co robi prezes jest na rekę Moskwie. Reszta chyba jest prosta.

MW

Paranoja leśnego dziadka.