Paranoja w Uwaga Pirat

Data: 2014-01-26 10:01:20
Autor: NetiaAbonent
Paranoja w Uwaga Pirat

Użytkownik "Hinek" <hinek@fuck.pl>

http://youtu.be/bg8s3CatkLE
Jak było no to sorry.
Aż nie chce mi się wierzyć, że to było naprawdę.
Może to fake?

Opisywałem przypadek jak to policjant uważał sobie, że jak są dwie równoległe drogi to trzeba prawą jechać a jak mu zwróciłem uwagę, że znak nakazuje taką jazdę tylko od jego strony i wcale nie oznacza to, że droga jest jednokierunowa to chciał mi jeżdżeniem blisko prawej krawędzi narzucić nakaz skręcania na rozjeździe w prawo. Pogonić łajzy !

Paranoja w Uwaga Pirat