Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Data: 2010-09-12 16:07:38
Autor: cyc
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !
"Wyjaśnił, że prezydent Komorowski powinien podać się do dymisji, ponieważ "ponosi odpowiedzialność moralną i polityczną za ten przemysł pogardy", który doprowadził do rozdzielenia wizyt w Katyniu.".
To slowa Blaszczaka .
Wlasciwie brakuje slow na okreslenie cieknacej z jego / ich ust i umyslow glupoty !.
Przekroczyli ( piswocy ) juz dawno granice , ktore moznaby uznac za dopuszcalne nawet dla paranoikow .
Przecioez ta feria nienawisci , chamstwa i bezprecedesnowych atakow na ludzie demokraycznie wybranego rzadu musi miec jakis kres .
Nie jestem "wyznawca " PO , nigdy nim nie bylem stad slowa moje smialo moga byc uznane za obiektywne i nie wypowidane pod wplywem emocji i przywiazania do tej partii .
PiS zszedl na manowce a szkodzac Polsce wydal na siebie wyrok . Jeszcze troche a nie bede sie dziwil temu , ze niektorzy ludzie PiS-u zostana pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej za znieslawienie , za szkodzenie interesom Polski , za lamanie konstytucji , za nawolywanie do rozruchow . Znalazloby sie jeszcze conajmniej kilka zarzutow ale pozostawie to rzadowym prawnikom  .
Zdrajca Kaczynski , swiadomie wywolujacy w Polsce napecia w celu zdemontowania panstwa , najwyrazniej dziala na czyjes zlecenie . Czyje ? tego nie wiem ale sadze , ze on Kalkenstein wie doskonale kto placi mu za szykowanie kolejnego rozbioru Polski .
Mysle , ze sledczy w tym ci od Smolenska powinni i ten watek wziasc pod uwage .
A co jak Blaszczak mpze isc na calosc , moge i ja !. Jemu se tylko wydaje , ze jest wyjatkowy i jemu wolno wszystko .
Kalkenstein przyznaj sie od kogo bierzesz pieniadze za zdrade narodu !.
Dziwne jest rowniez to , ze mimo swojego pochodzenia tylu wielbicieli wsrod moherowych koltunow znajduje . Ktos za to musi przeciez placic bo dzisiaj nic , nawet modlitwa ksiedza nie jest darmowa !.


cyc

Data: 2010-09-12 16:16:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6imrs$mca$1news.onet.pl...
"Wyjaśnił, że prezydent Komorowski powinien podać się do dymisji, ponieważ "ponosi odpowiedzialność moralną i polityczną za ten przemysł pogardy", który doprowadził do rozdzielenia wizyt w Katyniu.".
To slowa Blaszczaka .
Wlasciwie brakuje slow na okreslenie cieknacej z jego / ich ust i umyslow glupoty !.
Przekroczyli ( piswocy ) juz dawno granice , ktore moznaby uznac za dopuszcalne nawet dla paranoikow .
Przecioez ta feria nienawisci , chamstwa i bezprecedesnowych atakow na ludzie demokraycznie wybranego rzadu musi miec jakis kres .
Nie jestem "wyznawca " PO , nigdy nim nie bylem stad slowa moje smialo moga byc uznane za obiektywne i nie wypowidane pod wplywem emocji i przywiazania do tej partii .
PiS zszedl na manowce a szkodzac Polsce wydal na siebie wyrok . Jeszcze troche a nie bede sie dziwil temu , ze niektorzy ludzie PiS-u zostana pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej za znieslawienie , za szkodzenie interesom Polski , za lamanie konstytucji , za nawolywanie do rozruchow . Znalazloby sie jeszcze conajmniej kilka zarzutow ale pozostawie to rzadowym prawnikom  .
Zdrajca Kaczynski , swiadomie wywolujacy w Polsce napecia w celu zdemontowania panstwa , najwyrazniej dziala na czyjes zlecenie . Czyje ? tego nie wiem ale sadze , ze on Kalkenstein wie doskonale kto placi mu za szykowanie kolejnego rozbioru Polski .
Mysle , ze sledczy w tym ci od Smolenska powinni i ten watek wziasc pod uwage .
A co jak Blaszczak mpze isc na calosc , moge i ja !. Jemu se tylko wydaje , ze jest wyjatkowy i jemu wolno wszystko .
Kalkenstein przyznaj sie od kogo bierzesz pieniadze za zdrade narodu !.
Dziwne jest rowniez to , ze mimo swojego pochodzenia tylu wielbicieli wsrod moherowych koltunow znajduje . Ktos za to musi przeciez placic bo dzisiaj nic , nawet modlitwa ksiedza nie jest darmowa !.

To ku...wa jest zakaźne. Kiedy zakaziłeś się tą paskudną chorobą od PiS-u?


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2010-09-12 17:14:23
Autor: cyc
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c8ce0c8$1news.home.net.pl...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6imrs$mca$1news.onet.pl...
"Wyjaśnił, że prezydent Komorowski powinien podać się do dymisji, ponieważ "ponosi odpowiedzialność moralną i polityczną za ten przemysł pogardy", który doprowadził do rozdzielenia wizyt w Katyniu.".
To slowa Blaszczaka .
Wlasciwie brakuje slow na okreslenie cieknacej z jego / ich ust i umyslow glupoty !.
Przekroczyli ( piswocy ) juz dawno granice , ktore moznaby uznac za dopuszcalne nawet dla paranoikow .
Przecioez ta feria nienawisci , chamstwa i bezprecedesnowych atakow na ludzie demokraycznie wybranego rzadu musi miec jakis kres .
Nie jestem "wyznawca " PO , nigdy nim nie bylem stad slowa moje smialo moga byc uznane za obiektywne i nie wypowidane pod wplywem emocji i przywiazania do tej partii .
PiS zszedl na manowce a szkodzac Polsce wydal na siebie wyrok . Jeszcze troche a nie bede sie dziwil temu , ze niektorzy ludzie PiS-u zostana pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej za znieslawienie , za szkodzenie interesom Polski , za lamanie konstytucji , za nawolywanie do rozruchow . Znalazloby sie jeszcze conajmniej kilka zarzutow ale pozostawie to rzadowym prawnikom  .
Zdrajca Kaczynski , swiadomie wywolujacy w Polsce napecia w celu zdemontowania panstwa , najwyrazniej dziala na czyjes zlecenie . Czyje ? tego nie wiem ale sadze , ze on Kalkenstein wie doskonale kto placi mu za szykowanie kolejnego rozbioru Polski .
Mysle , ze sledczy w tym ci od Smolenska powinni i ten watek wziasc pod uwage .
A co jak Blaszczak mpze isc na calosc , moge i ja !. Jemu se tylko wydaje , ze jest wyjatkowy i jemu wolno wszystko .
Kalkenstein przyznaj sie od kogo bierzesz pieniadze za zdrade narodu !.
Dziwne jest rowniez to , ze mimo swojego pochodzenia tylu wielbicieli wsrod moherowych koltunow znajduje . Ktos za to musi przeciez placic bo dzisiaj nic , nawet modlitwa ksiedza nie jest darmowa !.

To ku...wa jest zakaźne. Kiedy zakaziłeś się tą paskudną chorobą od PiS-u?


-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Nie jestem z tych co nastawiaja dugi policzek i lubie odpowiadac tym samym czym ktos mnie czestuje .
Jesli w bezkomromisowy , bezczelny sposob Blaszczak i jego furer oklamuja narod narazajac go swiadomie na nieszczescie , moge i ja skromny internetowy grupowicz , co nieco naklamac i opluc tych , ktorych cieknaca z ust i skazona nienawiscia slina zalala  czesc Polski , nie ich Polski !.
Bron , ktorej uzywaja jest obusieczna i zle uzyta potrafi wyrzadzic krzywde rowniez jej wlascicielowi .
Klamstwo rodzi klamstwo , agresja , agresje  .
Mysle , ze warto zabrac sie za nich i przyjac ta sama co oni taktyke nie patrzac na moralna strone zagadnienia bo ta oni juz dawno porzucili .
 Szlachenta walka mozliwa jest tylko z ludzmi szlachetnymi , tymi ktorzy sa w stanie uszanowac reguly z parobkiem walczy sie klonica z pominieciem regul , tak jak on proponuje .
Nie pozbedziemy sie Kaczynsiego i jego ludzi jesli bedziemy bawic sie w uczciwosc bo oni o niej juz dawno zapomnieli , jesli wogole kiedykolwiek wiedzieli czym ona jest .
Pomyje nas twarzy konusa wygladaja tak samo , jak na glowie prezydenta Komorowskiego , czy premiera Tuska , dlaczego wiec nie uzywac ich w takim samym stopniu jak robi to Kaczynski i jego harcownicy ? .


cyc

Data: 2010-09-12 17:28:39
Autor: Marek Czaplicki
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !
cyc w nie wrzesień 12 2010 16:07 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

"Wyjaśnił, że prezydent Komorowski powinien podać się do dymisji, ponieważ
"ponosi odpowiedzialność moralną i polityczną za ten przemysł pogardy",
który doprowadził do rozdzielenia wizyt w Katyniu.".
To slowa Blaszczaka .
Wlasciwie brakuje slow na okreslenie cieknacej z jego / ich ust i umyslow
glupoty !.
...Kaczynski , swiadomie wywolujacy w Polsce napecia w celu
zdemontowania panstwa , najwyrazniej dziala na czyjes zlecenie . Czyje ?
spoko. to tylko wybory samorządowe i kampania przed nimi napędza o tej porze
roku umysły niektórych polityków. porada: mniej telewizji, wiecej radia
spokojnego (w internecie znaleźć kanały radiowe z dowolną muzyką), dużo
czasu z rodziną i wszystko nawet spojrzenie na prezesa wraca do normy. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-12 18:17:01
Autor: Polok_prawdziwy
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !
Marek Czaplicki wrote:

spoko. to tylko wybory samorządowe i kampania przed nimi napędza o tej
porze roku umysły niektórych polityków. porada: mniej telewizji, wiecej
radia spokojnego (w internecie znaleźć kanały radiowe z dowolną muzyką),
dużo czasu z rodziną i wszystko nawet spojrzenie na prezesa wraca do
normy. :-)

Jake "spoko", GUPIś cyco...!?

- to jakci nagowem nasro, a powi, zeto "kampanio", totes cicho bedzies...!?

Data: 2010-09-13 09:49:39
Autor: cyc
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6iriv$gg1$1inews.gazeta.pl...



spoko. to tylko wybory samorządowe i kampania przed nimi napędza o tej porze
roku umysły niektórych polityków. porada: mniej telewizji, wiecej radia
spokojnego (w internecie znaleźć kanały radiowe z dowolną muzyką), dużo
czasu z rodziną i wszystko nawet spojrzenie na prezesa wraca do normy. :-)
--

Nie sadze aby konusowe dzialania byli inspirowane nadchodzacymi wyborami .
U niego wszystko co robi podporzadkowane jest dzisiaj paranoicznej potrzebie szukania winnych smierci jego brata nie baczac na to a moze wlasnie dlatego , ze sam jest jej winny .
To jego , konusa , sposob na oczyszczenie wlasnego sumienia . Lech Kaczynski cale swoje zycie polityczne podporzadkowal bratu , nie byl w stanie podejmowac samodzielnych decyzji , wszystkie byly narzucane lub conajmniej inspirowane przez Jaroslawa , rowniez wtedy , kiedy zostal juz prezydentem .
W tym swietle katastrofa smolenska  , musi skojarzyc sie z Jaroslawem Kaczynskim . Nie kto inny bowiem jak Jaroslaw wymusil na Lechu , jego pierwsza w calej kadencji podroz do Katynia bo potrzebna byla jako element kampanii wyborczej . Nie kto inny jak Jaroslaw naciskal na brata prezydenta aby ten mimo braku  zaproszenia premiera Rosji na uroczystosci katynskie usilowal za wszelka cene na nie sie udac . Nie kto inny jak Jaroslaw nalegal na Lecha aby ten mimo wszystko polecial osobnym lotem zabierajac ze soba mozliwie najszersza delegacje dla przycmienia wczesniej sie odbywajacych oficjalnych uroczystosci z premierami Polski i Rosji . Nie kto inny jak Jaroslaw w ostatniej rozmowie z panem L.Kaczynskim tuz przed katastrofa , mimo fatalnych warunkow atmosferycznych , nalegal  na ladowanie przedstawiajac odmowe  przez pilota  jako spisek majacy za zadanie uniemozliwic pokazania sie Lechowi publicznie przy grobach pomordowanych w Katyniu .
Konus doskonale zdaje sobie sprawe z wlasnej winy i z tego , ze ponosi moralna i formalna , choc nie bezposrednia odpowiedzialnosc za smierc 96 osob i dlatego za wszelka cene usiluje, zagluszajac wlasne sumienie , znalezc innych winnych .
Pomijanie jego poczynan , udawanie , ze ich nie ma jest najlepsza droga do tego aby mogl je eskalowac zatracajac nie tylko siebie , co jest najmniejszym zlem ale rowniez caly kraj w haosie ,
anarchii a byc moze nawet domowej wojnie .
Nie nie zgadzam sie z Toba  mowiacym , aby sobie odpuscic i udawac , ze nic sie nie dzieje . Kaczynski na to wlasnie liczy bo ulaqtwia mu dochodzenie do celu i manipulowanie opinii spolecznej poprzez epatowanie jej paranoicznymi bzdurami . Te nalezy prostowac i wykazywac ich chorobliwy charakter .

cyc

Data: 2010-09-13 16:47:51
Autor: Marek Czaplicki
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !
cyc w pon wrzesień 13 2010 09:49 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie nie zgadzam sie z Toba  mowiacym , aby sobie odpuscic i udawac , ze
nic sie nie dzieje . Kaczynski na to wlasnie liczy bo ulaqtwia mu
dochodzenie do celu i manipulowanie opinii spolecznej poprzez epatowanie
jej paranoicznymi bzdurami . Te nalezy prostowac i wykazywac ich
chorobliwy charakter .
masz rację, ale nie do końca. skoro wizje pana prezesa Jarosława
Kaczyńskiego wypływają z jego chorobliwie rozdętego ego i wyglądają na
paranoiczne, to czy należy z całą powagą się nimi przejmowac czy też
poszukać prezesowi dobrego psychoanalityka? także nie zajmowac się nimi
ponieważ komentowanie chorobliwych wizji nie jest tym do czego jest grupa
psp. do tego celu służą inne grupy pl.psych czy podobne :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-14 09:39:10
Autor: cyc
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości



masz rację, ale nie do końca. skoro wizje pana prezesa Jarosława
Kaczyńskiego wypływają z jego chorobliwie rozdętego ego i wyglądają na
paranoiczne, to czy należy z całą powagą się nimi przejmowac czy też
poszukać prezesowi dobrego psychoanalityka? także nie zajmowac się nimi
ponieważ komentowanie chorobliwych wizji nie jest tym do czego jest grupa
psp. do tego celu służą inne grupy pl.psych czy podobne :-)


Proponowany przez Ciebie sposob traktowania "pomyslow " Kaczynskego moznaby przyjac za wlasciwy ale wtedy , gdyby nie znajdowal wsrod motlochu zwolennikow .
Wtedy moznaby ignorowac Kaczynskiego .
Niestety zerujac z psychopatycznym zacieciem na najglupszej czesci naszego spoleczenstwa , podobnie zreszta jak Rydzyk , manipuluje nimi i wpaja paranoiczne "prawdy"  a efekty tego widoczne sa np. na Krakowskim Przedmiesciu , ktore stalo sie juz symbolem koltunstwa , polityki wyroslej na psychopatycznych fundamentach i politycznego obledu .
Sa ludzie , ktorym mozna wszystko wmowic i jest ich niestety stosunkowo duzo .. Ta prawde wykorystuja ludzie pokroju Kaczynskiego , czy Rydzyka nie przejmujac sie wynikajacymi z tego konsekwencjami bo wdlg nich cel uswieca srodki .

cyc

Data: 2010-09-18 15:14:54
Autor: Marek Czaplicki
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !
cyc w wto wrzesień 14 2010 09:39 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
masz rację, ale nie do końca. skoro wizje pana prezesa Jarosława
Kaczyńskiego wypływają z jego chorobliwie rozdętego ego i wyglądają na
paranoiczne, to czy należy z całą powagą się nimi przejmowac czy też
poszukać prezesowi dobrego psychoanalityka? także nie zajmowac się nimi
ponieważ komentowanie chorobliwych wizji nie jest tym do czego jest grupa
psp. do tego celu służą inne grupy pl.psych czy podobne :-)
Proponowany przez Ciebie sposob traktowania "pomyslow " Kaczynskego
moznaby przyjac za wlasciwy ale wtedy , gdyby nie znajdowal wsrod motlochu
zwolennikow .
ależ on nie znajduje zwolenników tylko wśród dużej częścizwykłych obywateli.
jego "zwollennkami" są często ludzie z tytułami profesorskimi. nie wiem
dlaczego popierają prezesa. zastanawia mnie tylko prawidłowość. dlaczego
tzw "intelektualiści" załamywali ręcej jak społeczeństwo w swojej dużej
części głosowało na Leppera? poza tym nie wiadomo, czy zainteresowanie
mediów PiS jest skutkiem opowiadania się zwykłych obywateli za prezesem
Kaczyńskim, czy ludzie interesują się PiS-em bo w telewizji o tym
trąbią? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-18 16:56:33
Autor: cyc
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i72e04$f7j$1inews.gazeta.pl...
cyc w wto wrzesień 14 2010 09:39 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
masz rację, ale nie do końca. skoro wizje pana prezesa Jarosława
Kaczyńskiego wypływają z jego chorobliwie rozdętego ego i wyglądają na
paranoiczne, to czy należy z całą powagą się nimi przejmowac czy też
poszukać prezesowi dobrego psychoanalityka? także nie zajmowac się nimi
ponieważ komentowanie chorobliwych wizji nie jest tym do czego jest grupa
psp. do tego celu służą inne grupy pl.psych czy podobne :-)
Proponowany przez Ciebie sposob traktowania "pomyslow " Kaczynskego
moznaby przyjac za wlasciwy ale wtedy , gdyby nie znajdowal wsrod motlochu
zwolennikow .
ależ on nie znajduje zwolenników tylko wśród dużej częścizwykłych obywateli.
jego "zwollennkami" są często ludzie z tytułami profesorskimi. nie wiem
dlaczego popierają prezesa. zastanawia mnie tylko prawidłowość. dlaczego
tzw "intelektualiści" załamywali ręcej jak społeczeństwo w swojej dużej
części głosowało na Leppera? poza tym nie wiadomo, czy zainteresowanie
mediów PiS jest skutkiem opowiadania się zwykłych obywateli za prezesem
Kaczyńskim, czy ludzie interesują się PiS-em bo w telewizji o tym
trąbią? :-)
--


Piszac "motloch " nie mialem na mysli ludzi z marginesu intelektualnego , ktory co prawda przewaza w elektoracie PiS-u ale nie jest z czego doskonale sobie sdaje sprawe , jedynym jego elektoratem .
Jak piszesz sa wsrod zwolennikow Kaczynskiego mrowniez ludzie inteligentni , profesorowie i przedstawiciele innych zacnych profesji ale czy to znaczy , ze Kaczynski ma racje ? .
Czy fakt powyzszy znaczy , ze swiadomie rozpetywana przez Kaczynskiego i jego najblizszych harcownikow " wojna  polsko- polska " ma zdominowac nasze zycie spoleczne prowadzac nieuchronnie do wojny domowej ? .
Nie znajduje w mediach , nawet w RM i Trwam , wyraznych pozytywnych ocen ludzi wykjsztalconych tego co dzieje sie pod palacem prezydenckim a co Kaczynski inspiruje swoim zachowaniem . Co innego prawdziwa polityka i program partii a co innego podporzadkowywanie jej sobie jako narzedzie swoich paranoicznych potrzeb , wsrod ktorych dominuje chec zrobienia ze swojego brata patronem Polski ? bohaterem narodowym ? , swietym ? .
Kaczynski zatracil poczcucie rzeczywistosci i naprawde nalezy zastanowic sie czy jest przy zdrowych zmyslach .

cyc

Data: 2010-09-12 19:15:27
Autor: awe
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !
To sie cycu lecz. Lecz sie bo moze byc dla ciebie za pozno wariacie
awe

Data: 2010-09-12 19:19:46
Autor: Polok_prawdziwy
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !
awe wrote:

To sie cycu lecz. Lecz sie bo moze byc dla ciebie za pozno wariacie

Jakosik tak śMIERDZIS MAJTAMI PREZESA...

Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona