Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Data: 2010-09-12 16:16:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6imrs$mca$1news.onet.pl...
"Wyjaśnił, że prezydent Komorowski powinien podać się do dymisji, ponieważ "ponosi odpowiedzialność moralną i polityczną za ten przemysł pogardy", który doprowadził do rozdzielenia wizyt w Katyniu.".
To slowa Blaszczaka .
Wlasciwie brakuje slow na okreslenie cieknacej z jego / ich ust i umyslow glupoty !.
Przekroczyli ( piswocy ) juz dawno granice , ktore moznaby uznac za dopuszcalne nawet dla paranoikow .
Przecioez ta feria nienawisci , chamstwa i bezprecedesnowych atakow na ludzie demokraycznie wybranego rzadu musi miec jakis kres .
Nie jestem "wyznawca " PO , nigdy nim nie bylem stad slowa moje smialo moga byc uznane za obiektywne i nie wypowidane pod wplywem emocji i przywiazania do tej partii .
PiS zszedl na manowce a szkodzac Polsce wydal na siebie wyrok . Jeszcze troche a nie bede sie dziwil temu , ze niektorzy ludzie PiS-u zostana pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej za znieslawienie , za szkodzenie interesom Polski , za lamanie konstytucji , za nawolywanie do rozruchow . Znalazloby sie jeszcze conajmniej kilka zarzutow ale pozostawie to rzadowym prawnikom  .
Zdrajca Kaczynski , swiadomie wywolujacy w Polsce napecia w celu zdemontowania panstwa , najwyrazniej dziala na czyjes zlecenie . Czyje ? tego nie wiem ale sadze , ze on Kalkenstein wie doskonale kto placi mu za szykowanie kolejnego rozbioru Polski .
Mysle , ze sledczy w tym ci od Smolenska powinni i ten watek wziasc pod uwage .
A co jak Blaszczak mpze isc na calosc , moge i ja !. Jemu se tylko wydaje , ze jest wyjatkowy i jemu wolno wszystko .
Kalkenstein przyznaj sie od kogo bierzesz pieniadze za zdrade narodu !.
Dziwne jest rowniez to , ze mimo swojego pochodzenia tylu wielbicieli wsrod moherowych koltunow znajduje . Ktos za to musi przeciez placic bo dzisiaj nic , nawet modlitwa ksiedza nie jest darmowa !.

To ku...wa jest zakaźne. Kiedy zakaziłeś się tą paskudną chorobą od PiS-u?

Data: 2010-09-12 17:14:23
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c8ce0c8$1news.home.net.pl...

[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Nie jestem z tych co nastawiaja dugi policzek i lubie odpowiadac tym samym czym ktos mnie czestuje .
Jesli w bezkomromisowy , bezczelny sposob Blaszczak i jego furer oklamuja narod narazajac go swiadomie na nieszczescie , moge i ja skromny internetowy grupowicz , co nieco naklamac i opluc tych , ktorych cieknaca z ust i skazona nienawiscia slina zalala  czesc Polski , nie ich Polski !.
Bron , ktorej uzywaja jest obusieczna i zle uzyta potrafi wyrzadzic krzywde rowniez jej wlascicielowi .
Klamstwo rodzi klamstwo , agresja , agresje  .
Mysle , ze warto zabrac sie za nich i przyjac ta sama co oni taktyke nie patrzac na moralna strone zagadnienia bo ta oni juz dawno porzucili .
 Szlachenta walka mozliwa jest tylko z ludzmi szlachetnymi , tymi ktorzy sa w stanie uszanowac reguly z parobkiem walczy sie klonica z pominieciem regul , tak jak on proponuje .
Nie pozbedziemy sie Kaczynsiego i jego ludzi jesli bedziemy bawic sie w uczciwosc bo oni o niej juz dawno zapomnieli , jesli wogole kiedykolwiek wiedzieli czym ona jest .
Pomyje nas twarzy konusa wygladaja tak samo , jak na glowie prezydenta Komorowskiego , czy premiera Tuska , dlaczego wiec nie uzywac ich w takim samym stopniu jak robi to Kaczynski i jego harcownicy ? .

cyc

Paranoja zakresla coraz wieksze kregi !