Data: 2010-09-12 17:28:39 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi ! | |
cyc w nie wrzesień 12 2010 16:07 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
"Wyjaśnił, że prezydent Komorowski powinien podać się do dymisji, ponieważspoko. to tylko wybory samorządowe i kampania przed nimi napędza o tej porze roku umysły niektórych polityków. porada: mniej telewizji, wiecej radia spokojnego (w internecie znaleźć kanały radiowe z dowolną muzyką), dużo czasu z rodziną i wszystko nawet spojrzenie na prezesa wraca do normy. :-) -- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67... |
|
Data: 2010-09-12 18:17:01 | |
Autor: Polok_prawdziwy | |
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi ! | |
Marek Czaplicki wrote:
spoko. to tylko wybory samorządowe i kampania przed nimi napędza o tej Jake "spoko", GUPIś cyco...!? - to jakci nagowem nasro, a powi, zeto "kampanio", totes cicho bedzies...!? |
|
Data: 2010-09-13 09:49:39 | |
Autor: cyc | |
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi ! | |
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6iriv$gg1$1inews.gazeta.pl... spoko. to tylko wybory samorządowe i kampania przed nimi napędza o tej porze Nie sadze aby konusowe dzialania byli inspirowane nadchodzacymi wyborami . U niego wszystko co robi podporzadkowane jest dzisiaj paranoicznej potrzebie szukania winnych smierci jego brata nie baczac na to a moze wlasnie dlatego , ze sam jest jej winny . To jego , konusa , sposob na oczyszczenie wlasnego sumienia . Lech Kaczynski cale swoje zycie polityczne podporzadkowal bratu , nie byl w stanie podejmowac samodzielnych decyzji , wszystkie byly narzucane lub conajmniej inspirowane przez Jaroslawa , rowniez wtedy , kiedy zostal juz prezydentem . W tym swietle katastrofa smolenska , musi skojarzyc sie z Jaroslawem Kaczynskim . Nie kto inny bowiem jak Jaroslaw wymusil na Lechu , jego pierwsza w calej kadencji podroz do Katynia bo potrzebna byla jako element kampanii wyborczej . Nie kto inny jak Jaroslaw naciskal na brata prezydenta aby ten mimo braku zaproszenia premiera Rosji na uroczystosci katynskie usilowal za wszelka cene na nie sie udac . Nie kto inny jak Jaroslaw nalegal na Lecha aby ten mimo wszystko polecial osobnym lotem zabierajac ze soba mozliwie najszersza delegacje dla przycmienia wczesniej sie odbywajacych oficjalnych uroczystosci z premierami Polski i Rosji . Nie kto inny jak Jaroslaw w ostatniej rozmowie z panem L.Kaczynskim tuz przed katastrofa , mimo fatalnych warunkow atmosferycznych , nalegal na ladowanie przedstawiajac odmowe przez pilota jako spisek majacy za zadanie uniemozliwic pokazania sie Lechowi publicznie przy grobach pomordowanych w Katyniu . Konus doskonale zdaje sobie sprawe z wlasnej winy i z tego , ze ponosi moralna i formalna , choc nie bezposrednia odpowiedzialnosc za smierc 96 osob i dlatego za wszelka cene usiluje, zagluszajac wlasne sumienie , znalezc innych winnych . Pomijanie jego poczynan , udawanie , ze ich nie ma jest najlepsza droga do tego aby mogl je eskalowac zatracajac nie tylko siebie , co jest najmniejszym zlem ale rowniez caly kraj w haosie , anarchii a byc moze nawet domowej wojnie . Nie nie zgadzam sie z Toba mowiacym , aby sobie odpuscic i udawac , ze nic sie nie dzieje . Kaczynski na to wlasnie liczy bo ulaqtwia mu dochodzenie do celu i manipulowanie opinii spolecznej poprzez epatowanie jej paranoicznymi bzdurami . Te nalezy prostowac i wykazywac ich chorobliwy charakter . cyc |
|
Data: 2010-09-13 16:47:51 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi ! | |
cyc w pon wrzesień 13 2010 09:49 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie nie zgadzam sie z Toba mowiacym , aby sobie odpuscic i udawac , zemasz rację, ale nie do końca. skoro wizje pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego wypływają z jego chorobliwie rozdętego ego i wyglądają na paranoiczne, to czy należy z całą powagą się nimi przejmowac czy też poszukać prezesowi dobrego psychoanalityka? także nie zajmowac się nimi ponieważ komentowanie chorobliwych wizji nie jest tym do czego jest grupa psp. do tego celu służą inne grupy pl.psych czy podobne :-) -- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67... |
|
Data: 2010-09-14 09:39:10 | |
Autor: cyc | |
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi ! | |
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości masz rację, ale nie do końca. skoro wizje pana prezesa Jarosława Proponowany przez Ciebie sposob traktowania "pomyslow " Kaczynskego moznaby przyjac za wlasciwy ale wtedy , gdyby nie znajdowal wsrod motlochu zwolennikow . Wtedy moznaby ignorowac Kaczynskiego . Niestety zerujac z psychopatycznym zacieciem na najglupszej czesci naszego spoleczenstwa , podobnie zreszta jak Rydzyk , manipuluje nimi i wpaja paranoiczne "prawdy" a efekty tego widoczne sa np. na Krakowskim Przedmiesciu , ktore stalo sie juz symbolem koltunstwa , polityki wyroslej na psychopatycznych fundamentach i politycznego obledu . Sa ludzie , ktorym mozna wszystko wmowic i jest ich niestety stosunkowo duzo .. Ta prawde wykorystuja ludzie pokroju Kaczynskiego , czy Rydzyka nie przejmujac sie wynikajacymi z tego konsekwencjami bo wdlg nich cel uswieca srodki . cyc |
|
Data: 2010-09-18 15:14:54 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi ! | |
cyc w wto wrzesień 14 2010 09:39 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
ależ on nie znajduje zwolenników tylko wśród dużej częścizwykłych obywateli.masz rację, ale nie do końca. skoro wizje pana prezesa JarosławaProponowany przez Ciebie sposob traktowania "pomyslow " Kaczynskego jego "zwollennkami" są często ludzie z tytułami profesorskimi. nie wiem dlaczego popierają prezesa. zastanawia mnie tylko prawidłowość. dlaczego tzw "intelektualiści" załamywali ręcej jak społeczeństwo w swojej dużej części głosowało na Leppera? poza tym nie wiadomo, czy zainteresowanie mediów PiS jest skutkiem opowiadania się zwykłych obywateli za prezesem Kaczyńskim, czy ludzie interesują się PiS-em bo w telewizji o tym trąbią? :-) -- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67... |
|
Data: 2010-09-18 16:56:33 | |
Autor: cyc | |
Paranoja zakresla coraz wieksze kregi ! | |
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i72e04$f7j$1inews.gazeta.pl... cyc w wto wrzesień 14 2010 09:39 pisze, na grupie pl.soc.polityka: Piszac "motloch " nie mialem na mysli ludzi z marginesu intelektualnego , ktory co prawda przewaza w elektoracie PiS-u ale nie jest z czego doskonale sobie sdaje sprawe , jedynym jego elektoratem . Jak piszesz sa wsrod zwolennikow Kaczynskiego mrowniez ludzie inteligentni , profesorowie i przedstawiciele innych zacnych profesji ale czy to znaczy , ze Kaczynski ma racje ? . Czy fakt powyzszy znaczy , ze swiadomie rozpetywana przez Kaczynskiego i jego najblizszych harcownikow " wojna polsko- polska " ma zdominowac nasze zycie spoleczne prowadzac nieuchronnie do wojny domowej ? . Nie znajduje w mediach , nawet w RM i Trwam , wyraznych pozytywnych ocen ludzi wykjsztalconych tego co dzieje sie pod palacem prezydenckim a co Kaczynski inspiruje swoim zachowaniem . Co innego prawdziwa polityka i program partii a co innego podporzadkowywanie jej sobie jako narzedzie swoich paranoicznych potrzeb , wsrod ktorych dominuje chec zrobienia ze swojego brata patronem Polski ? bohaterem narodowym ? , swietym ? . Kaczynski zatracil poczcucie rzeczywistosci i naprawde nalezy zastanowic sie czy jest przy zdrowych zmyslach . cyc |
|