Parasol dla Prezydenta

Data: 2011-02-11 10:08:19
Autor: u2
Parasol dla Prezydenta
"Ja rozumiem tanie pa艅stwo, ale przecie偶 obywatele mog膮 si臋 zrzuci膰"

http://wpolityce.pl/blog/post/7147/Parasolka_i_kaszalot_dla_Komorowskiego___Ja_rozumiem_tanie_panstwo__ale_przeciez_obywatele_moga_sie_zrzucic_.html

oprawa muzyczna (Les Parapluies de Cherbourg) :
http://www.youtube.com/watch?v=g-AGuQuEC9c

"Podoba mi si臋 pomys艂 ufundowania przez spo艂ecze艅stwo polskie- w darze
zbiorowym- parasola (sztuk jeden) dla prezydenta Komorowskiego. 呕eby
nast臋pnym razem dla Sarkozy'ego czy innych nie zabrak艂o ochrony przed
deszczem. Ja rozumiem tanie pa艅stwo, ale przecie偶 obywatele mog膮 si臋
zrzuci膰. Przed II wojna 艣wiatow膮 Polacy zrzucali si臋 na haubice i
czo艂gi, to teraz mog膮 na prezydenck膮 parasolk臋. Z czo艂g贸w mieli si臋
broni膰 przed Niemcami, ale teraz czasy si臋 zmieni艂y i prezentem-
parasolem mo偶na os艂oni膰 niemieck膮 kanclerz, albo i rosyjskiego cara,
przepraszam, prezydenta. Kiedy艣 poddani przynosili w艂adcy, kto co m贸g艂:
chleb, miody pitne, sk贸ry z nied藕wiedzia, a teraz wystarczy parasolka.
Ma ona co prawda jedn膮 wad臋; nie da si臋 jej zje艣膰, ale przecie偶 jej
potencjalny w艂a艣ciciel ma takich wad znacznie wi臋cej...Po偶ytk贸w z
takiego prezentu by艂oby bez liku. Sarko by si臋 wi臋cej nie wkurza艂, AFP
鈥瀦dj臋cia dnia" szuka艂oby raczej w Iraku, Egipcie, czy Afganistanie, a
nie w Polsce, Komorowski m贸g艂by udawa膰 cz艂owieka dobrze wychowanego, a
nie rozumiej膮cy racji stanu dziennikarze i politycy opozycji nie
musieliby strz臋pi膰 j臋zyka o pr贸偶nicy. Same zalety, zero minus贸w.

I tylko jedno zastrze偶enie: obywatele mogliby zwariowa膰 i zamiast
parasolki kupi膰 w艂adcy taczki albo balon, co by polecia艂 i wi臋cej nie
wraca艂. Tak wi臋c trzeba jednak na obywateli uwa偶a膰, trzeba kontrolowac
poddanych, bo jeszcze jaki numer wykr臋c膮... Cho膰by przyniosa
prezydentowi dmuchanego, gumowego kaszalota ot, 偶eby przypomnie膰 w艂adcy,
偶e ceni膮 jego 艣wietne poczucie humoru i 偶e jego dowcipy o du艅skich
kobietach- kaszalotach by艂y naprawd臋 prima i pierwszy sort. Taki fajny
facio ten nasz gajowy."

Parasol dla Prezydenta