Parasolka

Data: 2009-06-03 21:42:44
Autor: Ryszard Mikke
Parasolka
Rozglądam się za rowerem typu "parasolka", czyli składanym jeszcze szybciej,
niż dahony et co. Tak pół minuty góra.

Wiem o trzech:
A-bike http://tnij.com/SGsGw tylko te malutkie kółka raczej mi się nie podobają
Strida http://tnij.com/w5Hfl
b'fold http://tnij.com/5QHn9 (nie mylić z bfold ;) )

Wszystkie mają, jak dla mnie, podstawową wadę - maksymalną
wagę jeźdźca. Znacie jakies rowery tego typu, na których
spokojnie można jeździć, ważąc prawie 120kg? W ogóle, jest więcej rowerów tego typu?

rmikke

Data: 2009-06-04 00:42:56
Autor: Tomasz Tarchala
Parasolka
"Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Z tego, co czytałem o Stridzie, występuje ona w wersji XT dla większych
osób: powyżej 180cm. Ale nie pamiętam ograniczeń wagowych.

//NoOffenc

Data: 2009-06-03 23:50:41
Autor: Ryszard Mikke
Parasolka
Tomasz Tarchala <Tomasz_at_Tarchala_dot_com@spam-me-not.com> napisał(a):
> [...]

Z tego, co czytałem o Stridzie, występuje ona w wersji XT dla większych
osób: powyżej 180cm. Ale nie pamiętam ograniczeń wagowych.

Niestety, też 100kg

Data: 2009-06-04 08:48:10
Autor: Danny
Parasolka
Dnia Wed, 3 Jun 2009 21:42:44 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Rozglądam się za rowerem typu "parasolka", czyli składanym jeszcze szybciej,
niż dahony et co. Tak pół minuty góra.

Widziałem jak gość Dahona złożył w 11 sekund, skadałem raz - 20 sekund -
więc poniżej 1/2 minuty spokojnie ;)

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2009-06-04 10:39:39
Autor: Ryszard Mikke
Parasolka
Danny <daluba@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> niż dahony et co. Tak pół minuty góra.

Widziałem jak gość Dahona złożył w 11 sekund, skadałem raz - 20 sekund -

No, po latach ćwiczen :)

Ale powiedzmy sobie szczerze, do b'folda, którym wystarczy
potrząsnąć i można wsiadać, i scisnąć mu dipę, żeby się złożył i schował do samochodu, to jeszcze daleko. A mi bardziej
zależy w tym wypadku na bardzo-bardzo szybkim uruchamianiu
i składaniu roweru, niż na wygodzie jazdy. Taki b'fold jakby miał
wersję XL byłby idealny...

rmikke

Data: 2009-06-04 06:46:51
Autor: Inquirer
Parasolka
> Widziałem jak gość Dahona złożył w 11 sekund, skadałem raz - 20 sekund -
> więc poniżej 1/2 minuty spokojnie ;)

No, po latach ćwiczen :)
bez przesady:) juz po tygodniu - dwoch sie jestes taki szybki.
a na takim dahonie jezdzi sie prawie jak na "doroslym" rowerku:)

Parasolka