Pare Bronek

Data: 2010-06-14 15:25:41
Autor: awe
Pare Bronek
z neta

Skandal nad grobem Walentynowicz. Delegacja Marszałka Sejmu chwiejnym krokiem ze spóźnionym wieńcem

GDAŃSK. Po uroczystościach pogrzebowych na Cmentarzu Srebrzysko w Gdańsku-Wrzeszczu miał miejsce incydent. Ok. godz. 18.30 - gdy trwało zakopywanie grobu z trumną Anny Walentynowicz - podjechał pod sam grób samochód z delegacją Marszałka Sejmu. Chwiejnym krokiem zanieśli wieniec od Bronisława Komorowskiego. Jeden z nich był wyraźnie "zmęczony".

10 maja w programie telewizyjnym Lisa.* I chlapnął.. "Pan generał Jaruzelski (...) powiedział, że mam charyzmę i jako żywo bardziej tu ufam generałowi, niż pani profesor [Staniszkis], która nawet nigdy harcerką nie była."

13.05 - woda się lała od kolejnych chlapnięć 13.05 2010 spotkanie społeczności akademickiej z marszałkiem na Uniwersytecie Śląskim, wykład zapowiedziany pod tytułem: "Wiedza kapitałem XXI wieku". Po wykładzie były przewidziane pytania. Wykład zaczął się o 11.30.

Nietaktowne nawiązanie do słynnego zdania Lecha Kaczyńskiego po wygranych wyborach

Bronisław już we wstępie musiał wbić szpilę - zresztą bardzo topornie - w swojego znienawidzonego wroga (to chyba jakaś obsesja). Nawiązując do tego, że został zaproszony przez prezesa Koła Naukowego Politologów UŚ, powiedział: "Swojego czasu również byłem prezesem koła naukowego. Było to Koło Naukowe Historyków na Uniwersytecie Warszawskim, więc prezesom się nie odmawia, jak państwo pamiętają, nawet się składa meldunki [krótka pauza na śmiech publiki i... nic] od czasu do czasu [?... nadal nic], także robią to politycy [?... nadal nic], więc ja serdecznie dziękuję politologom za zaproszenie [tu wesołkowaty ton głosu na chwilę opadł]." ..............

Okreslenie polityki zagranicznej jako polityki dotyczącej jednego państwa!!! Wymieniając rzekome sukcesy polityki zagranicznej PO powiedzial; "Po naszej stronie jest przyjazd premiera Rosji na Westerplatte. Po naszej stronie jest spotkanie premierów Rosji i Polski nad grobami żołnierzy polskich w Katyniu. Po naszej stronie jest działanie w postaci mojej obecności w Moskwie, rozmowy z prezydentem Miedwiediewem i ustaleniem dalszych kroków ewentualnie na powybory, kiedy będziemy mogli sprawy pojednania polsko-rosyjskiego uczynić elementem ważnym w polityce obu krajów.

Marszałek zakończył super chlapnięciem (od którego pozwoliłam sobie nadać mu herb jakim się posługuje na tym portalu cytując złotoustego...."Proszę państwa, mowy powinny być krótkie, a kiełbasy tylko długie, więc ja już na tym skończę."

Pare Bronek