Parę filmików o katastrofie Tu 154M

Data: 2011-12-09 23:45:19
Autor: Klin
Parę filmików o katastrofie Tu 154M
Data: 2011-12-09 23:52:38
Autor: Lorn
Parę filmików o katastrofie Tu 154M
W dniu 2011-12-09 23:45, Klin > pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=teuj5pir4CI&feature=related

Komentarz :> "@Ssendecki zamach naďťż prawach fizyki;
skoro glownym specjalista jest antoni historyk to nie dziwi nic"

Brzoza musiała być ze stali :>

Data: 2011-12-10 11:45:18
Autor:
Parę filmików o katastrofie Tu 154M
On Fri, 09 Dec 2011 23:45:19 +0100, Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=teuj5pir4CI&feature=related

 no dobrze. to byl zamach. co teraz zrobisz? pomaszerujecie na moskwe?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-10 14:02:33
Autor: Klin
Parę filmików o katastrofie Tu 154M
Użytkownik "<He®Sk>" napisał:
Klin wkleił:

http://www.youtube.com/watch?v=teuj5pir4CI&feature=related

  no dobrze. to byl zamach. co teraz zrobisz? pomaszerujecie na moskwe?

    UwaĹźasz, Ĺźe tylko to by nam pozostało, a moĹźe to sami Rosjanie potrafiliby
    rozwiązać tę sprawę i osądzić ewentualnych zbrodniarzy i tak zadośćuczynić
    za wyrządzoną zbrodnie. Nie chce mi się wierzyć by marzyły im się rządy
    nad sobą bandy oprychĂłw.

Data: 2011-12-10 15:00:18
Autor: (HeÂŽSk)
Parę filmików o katastrofie Tu 154M
On Sat, 10 Dec 2011 14:02:33 +0100, Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> wrote:

Użytkownik "<He®Sk>" napisał:
> [...]
    za wyrządzoną zbrodnie. Nie chce mi się wierzyć by marzyły im się rządy

 putin za posrednictwem komisji powiedzial wprost: wasz samolot rozbil
 sie na wlasne zyczenie i nie mamy zamiaru szukac innych przyczyn.
 koniec. kropka. uwazacie, ze to zamach to dajcie na to dowody.  jak dotad majaczenia komisji macierewicza o helu czy bombie barycznej
 sa jedynie zyczeniowe. popatrz katyn. do dzis rosjanie nie uznali  tego za zbrodnie. co im szkodzilo po takim czasie powiedziec,
 ze byla to zbrodnia. przepraszamy, wiecej sie nie powtorzy itd?
 sprawa jest prosta: pieniadze. to samo ze smolenskiem. nawet jezeli
 to byl zamach to na wlasne zyczenie.trzeba byc idiota by wydarzeniach
 w gruzjii pchac sie w paszcze niedzwiedzia. jak ciele na rzez.
 twoje marzenia, ze rosjanie uderza sie w piersi i powiedza: tak,
 to nasze sluzby zaplanowaly ten zamach jest naiwnoscia. zwykly
 rosjanin nie ruszy palcem bo od wydarzen w smolensku wazniejsza
 jest jego osobista przyszlosc, a nie roszczenia zyczeniowe PiS.

  --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-12-10 16:40:34
Autor: Klin
Parę filmików o katastrofie Tu 154M
Użytkownik "(He®Sk)" napisał:

Klin: wkleił:
[...]

    MoĹźe nie zaraz ale przy najbliĹźszej okazji zmiany władzy, podobnie
    jak Chruszczow wykorzystał zbrodnie Stalina by się pozbyć swoich
    przeciwnikĂłw - ujawnienie tej sprawy teĹź moĹźe stać się kiedyś korzystne.

Data: 2011-12-10 19:14:52
Autor: Klin
Parę filmików o katastrofie Tu 154M
Data: 2011-12-10 19:42:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Parę filmików o katastrofie Tu 154M

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:jc07j0$go8$1news.icm.edu.pl...

    http://efakta.w.interia.pl/koniecsmolensk.html

Niezwykłych rzeczy dowiaduję się z tego linku:

"...Rząd USA i NASA pod okiem Reptilian od lat atakuje mieszkańców Marsa.

Do tej pory wszyscy byliśmy przekonani o tajemniczych zjawiskach ufo na niebie. Jednak były pracownik rządowy Jeremy Blisson w USA odważył się pod ryzykiem śmierci ujawnić co tak naprawdę rząd USA i NASA ukrywa przed ludzkością..."

Więcej nie przeczytałem, bo trzeba się zalogować, a nie mam ochoty. Jestem normalny i nie spieszno mi do wariatkowa.

Data: 2011-12-10 20:27:29
Autor: Klin
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

  Jeśli ta strona wydaje Ci się niewiarygodna to przeczytaj to...
 http://www.aferyprawa.eu/Afery/SIEDEM-TAJEMNICZYCH-SMIERCI-Tragedia-Smolenska-to-nie-tylko-96-ofiar-delegacji-do-Katynia-to-takze-tajemnicze-smierci-osob-z-tragedia-zwiazanych

Data: 2011-12-10 20:06:28
Autor: Obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                          ,> napisał(a):
> Bzdury!!!

   Bo?

nie odpowie. W TV mu nie powiedzieli:)

Data: 2011-12-10 21:31:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ee3bef2$0$1449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Och. Przypomniało mi się. Brakuje tam kilu osób.
Lepper
Villas
Jakiś facet w Indiach
No i mój kundel wabiący się Smoleńsk przedwczoraj został podstępnie potrącony przez samochód.
Na razie tylu skojarzyłem,

Data: 2011-12-11 04:43:41
Autor: stevep
Dnia 10-12-2011 o 20:47:17 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

[...]

Czarne jest czarne, a białe jest białe, a nie odwrotnie.

--
stevep

Data: 2011-12-10 23:43:03
Autor: Zaba
stevep wrote:
[...]

Potwierdzam. Wszystko to prawda z ta jednak uwaga ze wmieszany jest w ta dzialalnosc nie tylko rzad USA ale takze inne kraje.I tak jak piszesz wszystko jest kontrolowane przez reptilionow.
Przez kilka lat bylam nawigatorem antygrawitacyjnego bombowca regularnie atakujacego marsjan. W czasie ataku na orbicie czekaja przybyle z ziemi olbrzymie  antygrawitacyjne transportowce. Niezwlocznie zaraz po bombardowaniu te transportowce biora ladunek zabitych i rannych marsjan. Po przybyciu na ziemie ciala marsjan poddawane sa obrobce molekularnej ktora zmienia ich wyglad na polcie wolowiny,wieprzowiny i kurczaki. Co dalej? Chyba sie domyslasz z czego jest zrobiony schabowy czy kielbaska na twoim talerzu.

Parę filmików o katastrofie Tu 154M