Parę linków

Data: 2009-07-26 11:29:48
Autor: zarafiq
Parę linków

Road Racing w Antrim (Irlandia Północna)
http://www.youtube.com/watch?v=MdqhSXh8J4U&eurl=http://biker.ie/&feature=player_embedded

Jakoś nie rozumiem takiego marketingu:
http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/index.asp

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2009-07-26 13:29:08
Autor: Ivam
Parę linków
"zarafiq" <zarafiq@poczta.onet.pl> wrote in message news:h4hbj9$6uj$1news.onet.pl...
Jakoś nie rozumiem takiego marketingu:
http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/index.asp

A sprawdziles filmik "Ruthless for a reason" ? Tam Buell dosc dobitnie wyjasnia dlaczego zniszczyli blasta.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-07-26 12:32:47
Autor: zarafiq
Parę linków
Ivam wrote:
[...]

Masz rację, ten filmik obejrzałem dopiero po wysłaniu wiadomości.
Co nie zmienia faktu, że serce mi się kraje jak widzę jak
się niszczy sprawną, pełnowartościową maszynę.

Pozdrawiam,
zarafiq

Parę linków