Pare manuali Continentala

Data: 2019-07-13 09:44:00
Autor: ąćęłńóśźż
Pare manuali Continentala
Data: 2019-07-13 06:56:57
Autor: Ignac
Pare manuali Continentala
To ja się nie stosuje, okazało się do tych manuali, gdyż na obręczach o szerokości 24 mm mam opony o szerokości 28 mm, a powinny być od 47 mm.

Data: 2019-07-13 19:00:34
Autor: Maciek
Pare manuali Continentala
On 13.07.2019 15:56, Ignac wrote:
To ja się nie stosuje, okazało się do tych manuali, gdyż na obręczach o szerokości 24 mm mam opony o szerokości 28 mm, a powinny być od 47 mm.

Ignac, nie jest tak, że masz zewnętrzną szerokość obręczy 24mm a wewnętrzną 17mm lub 18mm?
W takim przypadku dla opony 28mm wymiar obręczy byłby jak najbardziej ok.

Pare manuali Continentala