Parę niewygodnych informacji o Hamerykańskim programie wahadłowców

Data: 2011-07-22 18:16:06
Autor: Zennon
Parę niewygodnych informacji o Hamerykańskim programie wahadłowców
Zbudowano 7 sztuk. Dwie były makietami do testów aerodynamicznych,  z pozostałych pięciu nigdy nie były sprawne wszystkie na raz. Przekładano części z tych, co wylądowały, do tych, które miały startować. Praktycznie było ich cztery ;) W katastrofach rozbiły się dwa, czyli 50% !!!

Dziękuje za uwagę ;)

Zennon

Data: 2011-07-22 19:06:50
Autor: Grzegorz Z.
Zennon napisał:

[...]

Pokręciłeś, makieta nie służyła do testów aerodynamicznych, tylko do
ćwiczeń "stackingowania" czyli ćwiczenia montażu całego zestawu. A Entka
jakby chcieli to mogliby przystosować do lotu. Jakby więc nie liczyć nie
wychodzi owe 50.

Data: 2011-07-22 22:41:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

Zennon napisał:

[...]

Cowychodzi, towychodzi, ale nojwazniejse, ze Kacapy dokosmosu nadal fruwać mogom, a KROWIOżE sem ino nato popatseć umiom...

Data: 2011-07-22 19:32:49
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zennon wrote:

[...]

Radzieckich było dwa, jeden z nich Rosjanie sprzedali Kazachom,
a w katastrofie został rozbity jeden, czyli też 50% !!!
--
Pit

Data: 2011-07-22 19:40:38
Autor: Zennon

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:j0cc7m$87m$1news.onet.pl...
Zennon wrote:

[...]

Nieprawda. Jeden rosyjski wahadłowiec, odbył jeden lot. Czyli 100% skuteczności ;) Katastrofy w locie nie było.

Zennon

Data: 2011-07-22 20:59:49
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Zennon wrote:

[...]
!!!

[...]

Prawda, prawda. Radziecki prom Buran (z ros. burza śnieżna) rozwaliła burza wiatrowa. W czasie katastrofy zginęło też ośmiu ludzi.

Sprawdź sobie na bulopedi. :)

Jeden rosyjski wahadłowiec, odbył jeden lot. Czyli 100%
skuteczności ;)

Drugi żadnego, a więc średnia w najbardziej optymistycznym przypadku wychodzi 50%, czyli mniej niż w przypadku amerykańskich. :)
Jeśli jednak wzięlibyśmy pod uwagę pozostałe trzy i pół, które też nie latały w kosmos, to wychodzi dość marnie.

BTW Zenuś, nikt Cię nie uczył, że statystyki nie robi się na pojedynczych przypadkach?

Katastrofy w locie nie było.

Czy ja gdzieś pisałem, że w locie? :\
--
Pit

Data: 2011-07-22 21:12:01
Autor: Zennon

Zennon wrote:

[...]

No widzisz jak pięknie zmanipulowałeś. 100% lotów odbyło się pomyślnie. A zawalenie się dachu w hali gdzie stał Buran, był katastrofą hali, a nie katastrofą Burana. Tak więc wciąganie zawalenia się hali do statystyk lotów nie ma absolutnie żadnego sensu.

Zennon

Data: 2011-07-22 22:11:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Zennon wrote:

[...]

Nie Zenuś, to Ty manipulujesz. Ja napisałem, że radzieckich promów było dwa i w katastrofie *został rozbity* jeden, czyli 50%. To przecież prawda, czyż nie?

Nie pisałem, jak mi tu imputujesz, że była katastrofa Burana,
albo że Buran *rozbił się* w katastrofie podczas lotu.

Ty manipulujesz, bo na podstawie pojedynczego przypadku - jedynego udanego lotu Burana - dowodzisz, że statystycznie promy radzieckie były bardziej niezawodne niż promy amerykańskie, które wykonały grubo ponad setkę misji.
--
Pit

Data: 2011-07-22 22:38:44
Autor: Zennon

Zennon wrote:

[...]

Łżesz jak pies. Podciągnołeś wypadek budowlany, pod katastrofę lotniczą ;)))))

Zennon

Data: 2011-07-22 22:41:01
Autor: Zennon

Zennon wrote:

[...]

"...podciągnąłes.."

Zennon

Data: 2011-07-22 21:11:32
Autor: obserwator
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> Łżesz jak pies. Podciągnołeś wypadek budowlany, pod katastrofę lotniczą > ;)))))
>
> Zennon

"...podciągnąłes.."

ewidentny kacap jestes zenus, a morde darles, ze Kaczynski jest komuchem.

Ublizasz Kaczynskiemu,dlatego, ze Kaczynski smial sie postawic bandytom z Kremla.

Data: 2011-07-23 01:57:51
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 23:11:32  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

Ublizasz Kaczynskiemu,dlatego, ze Kaczynski smial sie postawic bandytom z

A kto mu ubliża, czyż nazwanie psychla po imieniu jest zniewagą?  '<

--
stevep

Data: 2011-07-23 01:12:20
Autor:
Parę niewygodnych informacji o Hamerykańskim programie wahadłowców
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): A kto mu ubliża, czyż nazwanie psychla po imieniu jest zniewagą?  ********************************************************************

oczywiscie debilu z esbeckiego gowna.

Data: 2011-07-23 12:52:30
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 03:12:20   <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

A kto mu ubliża, czyż nazwanie psychla po imieniu jest zniewagą?

oczywiscie debilu z esbeckiego gowna.

Boisz się podpisać pod tym kretynie?

--
stevep

Data: 2011-07-22 21:11:36
Autor: obserwator

Data: 2011-07-22 23:28:03
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

> [...]

Ublizasz Kaczynskiemu,dlatego, ze Kaczynski smial sie postawic bandytom z

ŁOKACEZIMNEROBOKIEMNAWAWELUTOCONE...!!!

- jakito GROźNY I POTENżNY MAńCIZNA BYŁ...!!!

Awiela sabelkom nawywijać siem musioł...!!!

Ale fakfaktem, Putin zestrachu galoty sem łobkidoł...

Data: 2011-07-22 21:51:16
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
Ale fakfaktem, Putin zestrachu galoty sem łobkidoł...

Twoj Putin to BANDYTA I MORDERCA. --

Data: 2011-07-23 00:02:26
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

Ale fakfaktem, Putin zestrachu galoty sem łobkidoł...

Twoj Putin to BANDYTA I MORDERCA.

Jesce roz powtożom - IP możno zwielu punktuw łodsyfrować...!

Data: 2011-07-22 23:02:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Zennon wrote:

[...]

Nie Zenuś, podciągnąłem co najwyżej portki w toalecie, gdy robiłem kupę.

O katastrofie Burana nie pisałem, tylko o tym, że został rozbity
w katastrofie, a to że w lotniczej to sobie wymyśliłeś sam.

Z całej historii śp. Burana wynika, że Ruskie, to nawet zwykłego hangaru zbudować porządnie nie potrafią. :)))
--
Pit

Data: 2011-07-22 23:32:24
Autor: Zennon

Zennon wrote:

[...]

Czyli potwierdzasz, że Buran miał 100% skuteczności lotów. Dziękuje za uwagę.

Zennon

Data: 2011-07-23 00:29:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Zennon wrote:

[...]

Zenuś, potwierdzam jedynie, że raz mu się udało i tyle. O zadnej skuteczności nie pisałem.

Columbia w swojej ostatniej, szesnastodniowej misji, zakończonej feralnym lądowaniem, też była skuteczna w prawie 100%, gdyż niemal do końca wykonała misję, na którą poleciała. Nie udało się tylko lądowanie.

Natomiast kilka lat wcześniej, mimo iż wróciła bez awarii jej skuteczność była bliska 0%, gdyż z powodów problemów z ogniwem paliwowym została skrócona i musiała być powtórzona.
--
Pit

Data: 2011-07-23 02:06:53
Autor: Zennon

Zennon wrote:

[...]

Oj boli, że ruskie, chińskie, francuskie, japońskie, europejskie (jak również lada moment indyjskie i brazylijskie, a kto wie czy nie pakistańskie i i irackie) rakiety wyprzedziły przemysł kosmiczny USA? ;))))

Zennon

Data: 2011-07-23 02:30:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zennon wrote:

Oj boli, że ruskie, chińskie, francuskie, japońskie, europejskie (jak
również lada moment indyjskie i brazylijskie, a kto wie czy nie
pakistańskie i i irackie) rakiety wyprzedziły przemysł kosmiczny USA?
;))))

Zenuś. Te rakiety niczego nie wyprzedziły.

USA do dziś używa i buduje rakiety kosmiczne. Jedynie nie do transportu ludzi a bezzałogowe, do transportu towarów. Do transportu ludzi używano przez ostatnie 30 lat wahadłowców, o których pozostałe kraje mogą sobie jedynie pomarzyć.

To jest główną przyczyną tego, że dziś USA nie mają rakiet załogowych.
Nie budują też nowych, bo taniej im wychodzi "dzierżawienie" cudzych.

Kilka lat temu NASA zaczęła budować nowoczesny statek kosmiczny, ale rząd USA się nie zgodził na kontynuowanie jego budowy.

O jakości przemysłu kosmicznego USA świadczy fakt, że statki kosmiczne
o zaawansowanej, wyprzedzającej inne kraje technologii obecnie budują w USA nawet firmy cywilne, nie mające dostępu do utajnionych technologii wojskowych.

BTW Kazachstan też ma prom kosmiczny i co z tego?
--
Pit

Data: 2011-07-23 07:44:30
Autor: Zennon

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:j0d4m6$s9b$1news.onet.pl...
Zennon wrote:

[...]

Wyprzedziły. A precyzyjniej, to Hameryka się cofnęła.

USA do dziś używa i buduje rakiety kosmiczne. Jedynie nie do transportu
ludzi a bezzałogowe, do transportu towarów.

Progress się nazywają ;))))

 Do transportu ludzi używano
przez ostatnie 30 lat wahadłowców, o których pozostałe kraje mogą sobie
jedynie pomarzyć.

Które były drogie, skomplikowane, zawodne....i 50% się rozp*.*ło.  To była inżynierska i finansowa klęska, przykryta hamerykańską propagandą sukcesu.

To jest główną przyczyną tego, że dziś USA nie mają rakiet załogowych.
Nie budują też nowych, bo taniej im wychodzi "dzierżawienie" cudzych.

Acha! Czyli mocarstwo na własną prośbę pozbawia się rakiet ;))))

Kilka lat temu NASA zaczęła budować nowoczesny statek kosmiczny, ale rząd
USA się nie zgodził na kontynuowanie jego budowy.

Bo takiej czarnej dziurze na kasę jakim był wahadłowiec, to się wogóle nie dziwię ;))))

[...]

Nie "budują", tylko może wybudują za 5-7 lat. Przez ten czas hameryka je z ręki ruskim, francuzom i europce ;) Miło popatrzeć ;)))

BTW Kazachstan też ma prom kosmiczny i co z tego?

Co z tego?

Zennon

Data: 2011-07-26 13:12:24
Autor: Adam Przybyla
Parę niewygodnych informacji o Hamerykańskim programie wahadłowców
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> wrote:
Zennon wrote:

Zbudowano 7 sztuk. Dwie były makietami do testĂłw aerodynamicznych,  z
[...]

... z ciekawostek:
http://www.buran-energia.com/blog/
http://tushino.livejournal.com/239296.html
Z powazaniem
Adam Przybyla

Parę niewygodnych informacji o Hamerykańskim programie wahadłowców