Pare pytan

Data: 2009-05-11 01:25:47
Autor: sooobi
Pare pytan
Wrocilem z urlopu obejrzalem recapy, dzisiejsze mecze, przeczytalem
prsk wiec troche zaleglosci nadrobilem, nurtuje mnie tylko kilka
pytan.

1. Dlaczego JON nie gral w ostatnich meczach?

2. Co sie dzieje z Bynyumem?

3. Co sie dzieje ze J.Howardem? Znowu ma klopoty z kostkami ze gral
tylko 6 minut?

pzdr

Data: 2009-05-11 01:44:42
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 10:25, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Wrocilem z urlopu obejrzalem recapy, dzisiejsze mecze, przeczytalem
prsk wiec troche zaleglosci nadrobilem, nurtuje mnie tylko kilka
pytan.

1. Dlaczego JON nie gral w ostatnich meczach?

Kuntuzja. Plus starosc. Ale podobno gwarantuje powrot do formy
AllStarowej. :D

2. Co sie dzieje z Bynyumem?

Kontuzja. Plus totalny brak wiary w siebie. Szczeniak sie zalamal.

3. Co sie dzieje ze J.Howardem? Znowu ma klopoty z kostkami ze gral
tylko 6 minut?

Kontuzja. Plus to kompletny pojeb.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-11 01:56:49
Autor: sooobi
Pare pytan
On 11 Maj, 10:44, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> pytan.

> 1. Dlaczego JON nie gral w ostatnich meczach?

Kuntuzja. Plus starosc. Ale podobno gwarantuje powrot do formy

Riley pewnie teraz klnie pod nosem ze nie zostawil Mariona.Teraz nie
mialby kuli u nogi.

> 2. Co sie dzieje z Bynyumem?

Kontuzja. Plus totalny brak wiary w siebie. Szczeniak sie zalamal.

No wlasnie widze u mlodych zawodnikow moze sie to zdarzyc. Traci
minuty i gra TOTALNY kibel.
Jax wypowiadal sie w mediach na jego temat?

> 3. Co sie dzieje ze J.Howardem? Znowu ma klopoty z kostkami ze gral
> tylko 6 minut?

Kontuzja.

Kostki?

Plus to kompletny pojeb.

Ale i kluczowy gracz Mavs:)

pzdr

Data: 2009-05-11 02:58:20
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 10:56, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Kuntuzja. Plus starosc. Ale podobno gwarantuje powrot do formy
> AllStarowej. :D

Riley pewnie teraz klnie pod nosem ze nie zostawil Mariona.Teraz nie
mialby kuli u nogi.

IMO nie. Z Marionem mialby problem juz tego lata - olac go i zostac z
niczym, czy ryzykowac z extension i zabijac sobie cap. JON jest
lepszym rozwiazaniem. Niby dostaje 23 banki, ale to konczacy sie
kontrakt, wiec powinien byc trejdowalny w okolicach deadline. A
szukajacych obnizenia kosztow moze byc calkiem sporo. I moze to bedzie
lepsze podejscie niz liczyc, ze podpisza z jakims FA.

> Kontuzja. Plus totalny brak wiary w siebie. Szczeniak sie zalamal.

No wlasnie widze u mlodych zawodnikow moze sie to zdarzyc. Traci
minuty i gra TOTALNY kibel.
Jax wypowiadal sie w mediach na jego temat?

Nie wiem - moze i sie wypowiadal. Bynum twierdzi, ze kolano ma na
75-80%. Moze to i prawda.

> Kontuzja.

Kostki?

Chyba tak. Akurat tego meczu nie ogladalem, ale on caly czas narzeka
na stawy skokowe.

> Plus to kompletny pojeb.

Ale i kluczowy gracz Mavs:)

Tym gorzej dla Mavs ze kluczowym graczem jest pojeb.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-11 03:04:40
Autor: sooobi
Pare pytan
> [...]

szukajacych obnizenia kosztow moze byc calkiem sporo. I moze to bedzie
lepsze podejscie niz liczyc, ze podpisza z jakims FA.

Moze i tak ja bym wolal spuscic Mariona i miec kase w kieszeni. W
koncu mogl miec wtedy kase na podpisanie Polish Hammera:)

> [...]
> minuty i gra TOTALNY kibel.
> Jax wypowiadal sie w mediach na jego temat?

Nie wiem - moze i sie wypowiadal. Bynum twierdzi, ze kolano ma na

Tak odchodzac troche na FB, moze miec najlepszego RFA ze calej ligi.

> Ale i kluczowy gracz Mavs:)

Tym gorzej dla Mavs ze kluczowym graczem jest pojeb.

A kto jest teraz kluczowym graczem Rakiet?

pzdr

Data: 2009-05-11 03:13:01
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 12:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Moze i tak ja bym wolal spuscic Mariona i miec kase w kieszeni. W
koncu mogl miec wtedy kase na podpisanie Polish Hammera:)

IMO nie do konca. Chociazby dlatego, ze trejdujac mozesz lyknac tych
samych ziutkow ktorych targetujesz jako FA, tylko robisz to przez sign-
and-trade. Poza tym mozesz kupic zawodnikow niekoniecznie na poczatku
kontraktu, czyli ryzyko zakopania sie finansowego jest nieco
mniejsze.

> Nie wiem - moze i sie wypowiadal. Bynum twierdzi, ze kolano ma na
> 75-80%. Moze to i prawda.

Tak odchodzac troche na FB, moze miec najlepszego RFA ze calej ligi.

O ktorego RFA Ci chodzi? Przeciez Bynum ma extension - 56M$ na 4
lata.

> Tym gorzej dla Mavs ze kluczowym graczem jest pojeb.

A kto jest teraz kluczowym graczem Rakiet?

Zdziwisz sie ale nie Artest tylko Brooks :-) Chociaz to i tak nie ma
znaczenia i Lakers wygraja dwa nastepne spotkania.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-11 03:34:07
Autor: sooobi
Pare pytan

> Tak odchodzac troche na FB, moze miec najlepszego RFA ze calej ligi.

O ktorego RFA Ci chodzi? Przeciez Bynum ma extension - 56M$ na 4
lata.

O Twojego RFA  Bynuma, mysle ze na drafcie kwota za Bynuma bedzie duzo
nizsza niz ta ktora ja za niego dalem.
Jesli dojdzie do 4-5 masz pieknego RFA.

Zazdroszcze.

> A kto jest teraz kluczowym graczem Rakiet?

Zdziwisz sie ale nie Artest tylko Brooks :-)

A to Ty sie zdziwisz. Tez tak uwazam ale pomyslalem ze puszcze pytanie
w eter moze cos z tego wyniknie, a tu taka zgoda;)

pzdr

Data: 2009-05-11 03:49:32
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 12:34, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

nizsza niz ta ktora ja za niego dalem. Jesli dojdzie do 4-5 masz pieknego RFA.

Zobaczymy. Co mi po zlamasie ktory nie wierzy w siebie nawet jesli
bedzie kosztowal tylko 4-5M$.

Zazdroszcze.

Gadasz.

> Zdziwisz sie ale nie Artest tylko Brooks :-)

A to Ty sie zdziwisz. Tez tak uwazam ale pomyslalem ze puszcze pytanie
w eter moze cos z tego wyniknie, a tu taka zgoda;)

Po prostu ogladalem mecze tej serii :-) Lakers nie maja na niego
bata.
Pomijajac juz fakt, ze w obronie przez caly mecz rotowali jakby ktos
im zalozyl olowiane buty, to Brooks znakomicie przebija sie przez
Fishera nawet gdy jest kryty w miare sensownie.
Poza tym zastawianie pod koszem lezy i kwiczy. Gdy Brooks penetrowal
to nie bylo nikogo kto by mu zastapil droge. Gdy Odom zrobil to samo
to sie nadzial na Battera i nie dosc ze zrobil ofensa to jeszcze
polamal sobie plecy.

BTW polecam wszystkim ostatni podcast Simmonsa - z Darylem Morreyem.
Jest tam kilka ciekawych wskazowek dlaczego Rockets biora takich
ziutkow jak Hayes, Wafer i inni.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-11 05:51:12
Autor: sooobi
Pare pytan
> Zazdroszcze.

Gadasz.

Alez skad. Uwazam ze masz fenomalnego RFA.
Moglbys nie robic zaslon:) tylko tez sie z tym zgodzic, no chyba ze
naprawde uwazasz go za slabego RFA.

pzdr

Data: 2009-05-11 05:57:19
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 14:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Gadasz.

Alez skad. Uwazam ze masz fenomalnego RFA.
Moglbys nie robic zaslon:) tylko tez sie z tym zgodzic, no chyba ze
naprawde uwazasz go za slabego RFA.

Uwazam, ze w tym przypadku (tak jak i w kazdym innym gdy mowa o RFA)
wszystko zalezy od ceny.
Jezeli cena bedzie taka jak za notorycznego zlamasa, a Bynum bedzie
zdrowy i da double double z blokami, to faktycznie moze to byc swietny
pick. Ale przeciez operujemy teraz bardziej w swiecie fantazji, niz
fantasy. Juz lepiej sobie zatrzymam jakiegos Brewera za 2M$.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-11 06:16:35
Autor: sooobi
Pare pytan
On 11 Maj, 14:57, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> naprawde uwazasz go za slabego RFA.

Uwazam, ze w tym przypadku (tak jak i w kazdym innym gdy mowa o RFA)

Ale obiecny bieg zdarzen wplywa na to ze cena moze byc niska. Dlatego
taki Bynum zdaje sie byc lepszym RFA niz np Nelson.

pzdr

Data: 2009-05-11 06:29:57
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 15:16, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ale obiecny bieg zdarzen wplywa na to ze cena moze byc niska. Dlatego
taki Bynum zdaje sie byc lepszym RFA niz np Nelson.

I znowu - to zalezy od ceny. Nelson wedlug monstera byl w Top20. Bynum
w Top70. Obaj dlugo pauzowali, a Nelson posiedzi jeszcze do lata. Sila
rzeczy cena za Nelsona powinna byc mniej atrakcyjna.
Ale czy bedzie az tak wysoka? Nie sadze. Chociazby dlatego, ze ten
sezon byl nietypowo dobry w jego karierze, plus skonczyl sie powazna
kontuzja. Bynum z atutow ma tylko pozycje, ale na Y! ma to duzo
mniejsze znaczenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 13:40:18
Autor: wiLQ
Pare pytan
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Bynum z atutow ma tylko pozycje, ale na Y! ma to duzo
mniejsze znaczenie.

Ale tak wlasciwie nie wiemy gdzie gramy w przyszlym sezonie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 04:51:42
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 12 Maj, 13:40, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bynum z atutow ma tylko pozycje, ale na Y! ma to duzo
> mniejsze znaczenie.

Ale tak wlasciwie nie wiemy gdzie gramy w przyszlym sezonie...

Czekamy na recenzje ligi na ESPN ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 14:56:00
Autor: wiLQ
Pare pytan
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale tak wlasciwie nie wiemy gdzie gramy w przyszlym sezonie...

Czekamy na recenzje ligi na ESPN ;-)

Czyja skoro wlasciwie nikt tam nie gral? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 14:59:48
Autor: s
Pare pytan
Ale tak wlasciwie nie wiemy gdzie gramy w przyszlym sezonie...
Czekamy na recenzje ligi na ESPN ;-)

Czyja skoro wlasciwie nikt tam nie gral? ;-P

O ile dobrze widzialem, jedna osoba byla calkiem aktywna i krzywdzace z pewnoscia byloby nazywac te osobe "nikim" :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-12 15:18:11
Autor: wiLQ
Pare pytan
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

O ile dobrze widzialem, jedna osoba byla calkiem aktywna i krzywdzace z pewnoscia byloby nazywac te osobe "nikim" :-)

Owszem, wystawialem mniej wiecej sklad przy okazji tu i owdzie
eksperymentujac, ale samemu mozna ocenic tylko punkt widzenia jednej
druzyny. Nie mam pojecia co sadzic o perspektywie komisza, a pojecie
dotyczace interakcji miedzy druzynami sprowadza sie do jedynego trejdu z
Bartkiem, ktory tam klepnelismy. Co wiecej, czy to nie absurdalne, ze
recenzentem ma byc ktos przez kogo nie gralismy tam w tym sezonie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-11 15:20:03
Autor: s
Pare pytan
[...]

.... albo Lopez.
Mason, heja!:D

Data: 2009-05-11 06:35:34
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 15:20, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale obiecny bieg zdarzen wplywa na to ze cena moze byc niska. Dlatego
> taki Bynum zdaje sie byc lepszym RFA niz np Nelson.

... albo Lopez.
Mason, heja!:D

Nie tylko - sa jeszcze  Love, Westbrook, Chalmers; plus brygada pod
wezwaniem świętego Ligamenta: Jefferson, Nene, Bogut, Bynum....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-11 15:40:51
Autor: s
Pare pytan
[...]

IMO beda tansi od Nelsona i Lopeza (nie liczac Ala), ale byc moze sie nie znam :-)
A oczywiscie listy ciekawych RFA bynajmniej nie zamknales :-)

Data: 2009-05-11 06:54:21
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 15:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> wezwaniem świętego Ligamenta: Jefferson, Nene, Bogut, Bynum....

IMO beda tansi od Nelsona i Lopeza (nie liczac Ala), ale byc moze sie

Biorac pod uwage typ kontuzji Jeffersona - cholernie sie zdziwie
jezeli bedzie drozszy niz Lopez.
Sama rekonwalescencja po operacji to minimum 6 miesiecy.
W ogole lista zawodnikow z "podartym" ACL w tym sezonie jest bardzo
dluga: Jefferson, Redd, Powe, Morrison, Gelabale, Brewer, Jason Smith,
Etan Thomas(?).

A oczywiscie listy ciekawych RFA bynajmniej nie zamknales :-)

Oczywiscie ze nie. Sam mam jeszcze kilku o ktorych bede intensywnie
myslal.

BTW wrzuciłem na forum liste RFA i keeperów - sprawdzcie czy wszystko
sie zgadza.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 13:40:35
Autor: wiLQ
Pare pytan
[...]

Zgoda, wydaje mi sie, ze zwykle bylo po 2-3 przypadki.

BTW wrzuciłem na forum liste RFA i keeperów - sprawdzcie czy wszystko
sie zgadza.

Jest blad... mam za malo dobrych keeperow! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 05:35:12
Autor: sooobi
Pare pytan
> [...]

> sie zgadza.

Jest blad... mam za malo dobrych keeperow! ;-)

A masz w ogole jakiegos dobrego?:P

pzdr

Data: 2009-05-12 14:57:39
Autor: wiLQ
Pare pytan
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jest blad... mam za malo dobrych keeperow! ;-)

A masz w ogole jakiegos dobrego?:P

To zalezy od definicji dobrego keepera ;->

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 13:32:24
Autor: Striker
Pare pytan
blad... mam za malo dobrych keeperow! ;-)

To zalezy od definicji dobrego keepera ;->

Kazdy kto kosztuje powyzej 2 baniek i nie nazywa sie Greg Oden :>

pozdr.
Striker

Data: 2009-05-12 06:35:37
Autor: sooobi
Pare pytan
On 12 Maj, 15:32, "Striker" <strike...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
blad... mam za malo dobrych keeperow! ;-)

> To zalezy od definicji dobrego keepera ;->

Kazdy kto kosztuje powyzej 2 baniek i nie nazywa sie Greg Oden :>

25-7-7

pzdr:)

Data: 2009-05-12 15:38:53
Autor: s
Pare pytan
To zalezy od definicji dobrego keepera ;->

Kazdy kto kosztuje powyzej 2 baniek i nie nazywa sie Greg Oden :>

Prosze!
Nie wiedzialem, ze mam tylu dobrych kiperow :-)

Data: 2009-05-12 06:45:40
Autor: sooobi
Pare pytan
On 12 Maj, 15:38, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Kazdy kto kosztuje powyzej 2 baniek i nie nazywa sie Greg Oden :>

Prosze!
Nie wiedzialem, ze mam tylu dobrych kiperow :-)

Melo etatowy bust Strikera jest idealnym materialem na keepera;)

pzdr

Data: 2009-05-11 13:53:21
Autor: s
Pare pytan
Zobaczymy. Co mi po zlamasie ktory nie wierzy w siebie nawet jesli
bedzie kosztowal tylko 4-5M$.

:-)

Fajne sa te Twoje zaslony dymne :-)

Data: 2009-05-11 05:11:28
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 13:53, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Zobaczymy. Co mi po zlamasie ktory nie wierzy w siebie nawet jesli
> bedzie kosztowal tylko 4-5M$.

:-)

Fajne sa te Twoje zaslony dymne :-)

A jakie tam zaslony. Za wczesnie na te rzeczy - do draftu mamy jeszcze
ponad 5 miesiecy, wiec wszelkie deklaracje teraz mozna sobie wsadzic w
buty.
Ale idac tropem spekulacji na temat FB to jezeli zatrzymam Arenasa to
samo to bedzie duzym ryzykiem. Bynum ktory przeistacza sie w jakiegos
Kwame to kolejny potencjalny bol w okolicy krzyza.
Jakos nie wierze, ze komukolwiek wyjdzie taka sztuczka jak Tobie i ze
kazdy zlamas cudownie ozdrowieje na 80 spotkan. Miejsce na RFA bedzie
tylko jedno a kandydatow kilku, wiec nie odczuwam szczegolnej presji
zeby zatrzymywac akurat tego nawet jesli bedzie niedrogi w stosunku do
ceny zeszlorocznej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-11 16:02:22
Autor: wiLQ
Pare pytan
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

BTW polecam wszystkim ostatni podcast Simmonsa - z Darylem Morreyem.

Taaa, nie ma to jak mowic o obawach w zwiazku z kontuzja Yao [z G1] by
pare dni pozniej okazalo sie, ze opusci cale playoffy. Yikes.

Jest tam kilka ciekawych wskazowek dlaczego Rockets biora takich
ziutkow jak Hayes, Wafer i inni.

Wg mnie hitami podcastu byly dwie uwagi: ze 1/3 prospektow zaniza swoj
wzrost i ze Rockets za Simmonsem stworzyli posade VP of Common Sense ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-11 16:02:47
Autor: wiLQ
Pare pytan
> [...]

nizsza niz ta ktora ja za niego dalem.
Jesli dojdzie do 4-5 masz pieknego RFA. Zazdroszcze.

Hmm, wydaje mi sie to ironiczne gdy masz Nene i Branda... ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-11 07:43:14
Autor: sooobi
Pare pytan
On 11 Maj, 16:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Jesli dojdzie do 4-5 masz pieknego RFA. Zazdroszcze.

Hmm, wydaje mi sie to ironiczne gdy masz Nene i Branda... ;-)

Alez ja chetnie chcialbym miec takze Bynuma:)

pzdr

Data: 2009-05-11 21:32:56
Autor: s
Pare pytan
Hmm, wydaje mi sie to ironiczne gdy masz Nene i Branda... ;-)

Alez ja chetnie chcialbym miec takze Bynuma:)

A ja Tobie powiem, z doswiadczenia - hyped RFAs suck :-P

Data: 2009-05-11 23:00:45
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 11 Maj, 21:32, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Alez ja chetnie chcialbym miec takze Bynuma:)

A ja Tobie powiem, z doswiadczenia - hyped RFAs suck :-P

No wlasnie. Twoi RFA szli drogo, bo byli hyped i byli Twoi. Dlatego
tez nie napalam sie na zatrzymanie Bynuma i wczesniej kupie
Dwighta :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 00:30:01
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 12 Maj, 08:54, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> No wlasnie. Twoi RFA szli drogo, bo byli hyped i byli Twoi. Dlatego
> tez nie napalam sie na zatrzymanie Bynuma i wczesniej kupie
> Dwighta :-)

Nie kupisz.

Albowiem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 09:35:20
Autor: s
Pare pytan
Nie kupisz.

Albowiem?

Za drogi bedzie, a Ty lebski manago jestes :-)

Data: 2009-05-12 01:17:56
Autor: sooobi
Pare pytan
On 12 Maj, 09:35, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Albowiem?

Za drogi bedzie, a Ty lebski manago jestes :-)

I nic dziwnego ze drogi w koncu kupujesz centra ktory rozegra dla
Ciebie 82 mecze.

pzdr

Data: 2009-05-12 02:16:48
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 12 Maj, 10:17, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Za drogi bedzie, a Ty lebski manago jestes :-)

I nic dziwnego ze drogi w koncu kupujesz centra ktory rozegra dla
Ciebie 82 mecze.

Howard jest koszmarnym centrem gdy mowimy o roto. Mial w tym sezonie
najwiekszy wplyw w lidze na dowolna pojedyncza kategorie (FT% - i byl
to wplyw negatywny). Byl negatywnym liderem wplywu na A/T. I nie
rekompensuje tego nawet to co zrobil z blokami, zbiorkami i FG%.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 10:31:05
Autor: s
Pare pytan
I nic dziwnego ze drogi w koncu kupujesz centra ktory rozegra dla
Ciebie 82 mecze.

Eee, tam.
W tym sezonie nie rozegral, zlamas jeden...

Data: 2009-05-12 02:07:20
Autor: L'e-szczur
Pare pytan

> Albowiem?

Za drogi bedzie, a Ty lebski manago jestes :-)

Co Ty? Mnie podejrzewac o lebskosc? Kupuje Howarda, bo A/T Arenasa na
poziomie 20 powinno zniwelowac szkody jakie Dwight czyni w ratiach :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 11:47:27
Autor: s
Pare pytan
Za drogi bedzie, a Ty lebski manago jestes :-)

Co Ty? Mnie podejrzewac o lebskosc?

A, mam dzis dzien dobroci dla bliznich :-)

Kupuje Howarda, bo A/T Arenasa na
poziomie 20 powinno zniwelowac szkody jakie Dwight czyni w ratiach :-)

Oj, tam. We wszystkich ratiach to on szkody nie czyni, nie badzmy az tak surowi :-)

Data: 2009-05-12 02:54:07
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 12 Maj, 11:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Co Ty? Mnie podejrzewac o lebskosc?

A, mam dzis dzien dobroci dla bliznich :-)

Kurde! Nie potrzebuje litosci ;-)

> Kupuje Howarda, bo A/T Arenasa na
> poziomie 20 powinno zniwelowac szkody jakie Dwight czyni w ratiach :-)

Oj, tam. We wszystkich ratiach to on szkody nie czyni, nie badzmy az tak
surowi :-)

No dobrze - w 66,6(6)% ratios czyni szkody wieksze niz ktokolwiek inny
w lidze. I sa to szkody niemal nie do odrobienia. Niech plusy nie
przesłonią nam minusów! Albo raczej plusy ujemne Howarda są znacznie
większe niż plusy dodatnie ;-))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 11:59:18
Autor: s
Pare pytan
[...]

Sliczna przemowa!
Zmieniam zdanie, Ty chyba naprawde chcesz go kupic :-)

Data: 2009-05-12 03:02:57
Autor: L'e-szczur
Pare pytan
On 12 Maj, 11:59, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> większe niż plusy dodatnie ;-))

Sliczna przemowa!
Zmieniam zdanie, Ty chyba naprawde chcesz go kupic :-)

Oczywiscie. Wszystko zalezy od ceny. Za 5 baniek biore go z
pocalowaniem ręki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 12:35:26
Autor: Rasheed
Pare pytan
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:32fab272-9226-41fd-82c7-0dc35747e973s31g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Ok, to gdyby Ci sie udalo mozesz pocalowac moja :)

Rasheed

Data: 2009-05-14 13:16:31
Autor: wiLQ
Pare pytan
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>Oczywiscie. Wszystko zalezy od ceny. Za 5 baniek biore go z
>pocalowaniem ręki.

Ok, to gdyby Ci sie udalo mozesz pocalowac moja :)

ROTFL, ale przeciez wiadomo, ze Leszczur rzucil celowo taka zanizona
kwote by nie zdradzac przy jakiej cenie bedzie jeszcze skakal z radosci.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 13:35:25
Autor: wiLQ
Pare pytan

A ja Tobie powiem, z doswiadczenia - hyped RFAs suck :-P

I masz odpowiedz dlaczego Bartek tak hypuje Bynuma ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 05:37:31
Autor: sooobi
Pare pytan
On 12 Maj, 13:35, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A ja Tobie powiem, z doswiadczenia - hyped RFAs suck :-P

I masz odpowiedz dlaczego Bartek tak hypuje Bynuma ;-)

Bo to dobry RFA:)
Jeszcze tak skutecznie zawali preseason i L'e sam go bedzie musial
podijac zeby dojsc do 2,1:)

pzdr

Data: 2009-05-12 14:57:15
Autor: wiLQ
Pare pytan

> I masz odpowiedz dlaczego Bartek tak hypuje Bynuma ;-)

Bo to dobry RFA:)
Jeszcze tak skutecznie zawali preseason i L'e sam go bedzie musial
podijac zeby dojsc do 2,1:)

Prosze Cie, sam za niego lekka reka dasz wiecej skoro uwazasz, ze to
taki dobry RFA ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-12 13:50:14
Autor: s
Pare pytan
A ja Tobie powiem, z doswiadczenia - hyped RFAs suck :-P

I masz odpowiedz dlaczego Bartek tak hypuje Bynuma ;-)

.... i dlaczego L'e wspomina o Chalmersie :-)

Data: 2009-05-11 13:41:43
Autor: s
Pare pytan
Moze i tak ja bym wolal spuscic Mariona i miec kase w kieszeni. W
koncu mogl miec wtedy kase na podpisanie Polish Hammera:)

Z podpisaniem Polish Hammera nie powinno byc problemu w sensie sc.
Wszak po to wynaleziono MLE :-)

Data: 2009-05-14 13:16:16
Autor: wiLQ
Pare pytan
> [...]

> koncu mogl miec wtedy kase na podpisanie Polish Hammera:)

Z podpisaniem Polish Hammera nie powinno byc problemu w sensie sc.

Technicznie tak, ale casus Jerome'a Jamesa dziala mocno na niekorzysc
Gortata. Generalnie sie zastanawiam dlaczego te pelne MLE sa dalej
rozdawane skoro ich wspolczynnik sukcesu wydaje sie byc fatalny.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-14 13:43:29
Autor: s
Pare pytan
Technicznie tak, ale casus Jerome'a Jamesa dziala mocno na niekorzysc
Gortata. Generalnie sie zastanawiam dlaczego te pelne MLE sa dalej
rozdawane skoro ich wspolczynnik sukcesu wydaje sie byc fatalny.

A ja nawet nie mialem na mysli pelnego.
Bardzo bym sie zdziwil, mimo wszystko, gdyby ktos Gortata na pelny MLE wycenil.

Data: 2009-05-11 16:03:54
Autor: wiLQ
Pare pytan
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 1. Dlaczego JON nie gral w ostatnich meczach?

Kuntuzja. Plus starosc. Ale podobno gwarantuje powrot do formy
AllStarowej. :D

Z tym, ze nie wspomnial o jakiej lidze mowi ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Pare pytan