Parę pytań nt. ubezpieczeń komunikacyjnych

Data: 2009-09-04 09:28:40
Autor: BM
Parę pytań nt. ubezpieczeń komunikacyjnych
Witam,

Sprawa wygląda tak: Moja kobieta miała wypadek nie z jej winy. Sprawca przyznał się do winy (oc w pzu). Pzu orzekło szkodę całkowitą a wartośc rynkową auta na 14 200 PLN (Opel Astra G 1998). W poniedziałek jadę do PZU po wycenę.

Pierwsze pytanie: Czy muszę się zgodzić z kwotą, którą oferuje PZU? Jeśli nie to jak argumentować, że kwota jest za niska. Czy może przekazać taką sprawę firmie, która zajmuje się takimi sprawami (może zna ktoś jakąs w 3city?)

Drugie pytanie: Na wrak auta mam klienta - auto ma zabrany twardy dowód przez policję. Jak sprzedać takie auto bez dowodu? Standardowa procedura czy coś innego ?

Moja kobita ucierpiała w wypadku (uszkodzenie odcinka szyjnego kręgosłupa) - skąd ubiegać się o odszkodowanie?

Z góry dzięki za porady, pierszy raz mam taką sprawę. Może zna ktoś w 3city kogoś kto zajmuje się takimi sprawami (i nie bierze 30%) to poproszę o dane.

--
Pozdrawiam BM
www.maziarz.pl / www.slubna.info

Data: 2009-09-04 02:31:31
Autor: badzio
On 4 Wrz, 09:28, "BM" <n...@podaje.pl> wrote:
[...]

A na ile wyceniono naprawe? I z ktora kwota sie nie zgadasz? I z tego
co kojarze, to w przypadku likwidowania szkody z OC sprawcy TU nie
moze sobie ot tak uznac szkody calkowitej.

Moja kobita ucierpiała w wypadku (uszkodzenie odcinka szyjnego kręgosłupa) -
skąd ubiegać się o odszkodowanie?

Tez z OC sprawcy

Data: 2009-09-04 13:59:48
Autor: slaweks
[...]

Jeśli szkoda całkowita to istnieje możliwość aby TU zabrało wrak a
Tobie wypłaciło odszkodowanie.
Chyba, że faktycznie nabywca zaplaci więcej.

Data: 2009-09-04 22:07:45
Autor: masti
Parę pytań nt. ubezpieczeń komunikacyjnych
Dnia pięknego Fri, 04 Sep 2009 13:59:48 -0700, osobnik zwany slaweks
wystukał:

Jeśli szkoda całkowita to istnieje możliwość aby TU zabrało wrak a Tobie
wypłaciło odszkodowanie.

ile znasz takich przypadkĂłw?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Parę pytań nt. ubezpieczeń komunikacyjnych