Pare pytan o CNG

Data: 2010-10-17 23:41:26
Autor: Marek
Pare pytan o CNG
W dniu 2010-10-17 12:08, mansfeld pisze:
czy ktos z was sie orientuje z czego wynika fakt, ze na zachodzie Europy bez
problemu dostepne sa u dealerow samochody osobowe np. fiata, forda, opla z
cng a u nas w ofercie takich pojazdow prawie calkiem brak ? czy oprocz seata
altea jakiekolwiek inne auta osobowe sa dostepne bezposrednio od dealerow
ktorejkolwiek marki z instalacjami CNG ? czy ktorakolwiek marka pozwala na
montarz przez dealera instalacji CNG ?

W Polsce nie ma ANI JEDNEJ ASO (autoryzowanej stacji obsługi) Opla gdzie można coś naprawić w autach zasilanych CNG. Najbliższy serwis jest w Berlinie. Obdzwoniłem wrocławskich "gazowników" i tutaj również nikt nie "bawi się" w gaz ziemny. Poradzono mi warsztaty gazowni i może jeszcze MPK, ale to tylko na "fuchy". Butle wymagają kosztownych atestów, cena CNG nie jest już atrakcyjna, niewielka liczba stacji w kraju i do tego te problemy z serwisowaniem to wszystko mnie skutecznie wyleczyło z chęci kupna auta zasilanego gazem ziemnym.

--
Marek

Pare pytan o CNG