Parę pytań odnośnie uszkodzonej płyty

Data: 2009-05-08 13:12:14
Autor: Jacek Maciejewski
Parę pytań odnośnie uszkodzonej płyty
Dnia Fri, 8 May 2009 08:47:22 +0000 (UTC),  Rafał napisał(a):

Zamierzam kupić taką sama płytę, ale oczywiście WinXP nie ruszy

Ruszy, spoko. Nic nie będziesz musiał robić.
--
Jacek

Data: 2009-05-08 15:49:38
Autor: Rafał
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a):
Dnia Fri, 8 May 2009 08:47:22 +0000 (UTC),  Rafał napisał(a):

> Zamierzam kupić taką sama płytę, ale oczywiście WinXP nie ruszy

Ruszy, spoko. Nic nie będziesz musiał robić.

to pewne?

Bo kiedyś miałem dwa bliźniacze komputery, na jednym posadziełm XP i to potem
ghostem przeniosłem na ten drugi. No i raz system wstawał, a raz nie (podczas
bootowania następował reset)
Ponowna instalacja na tym drugim załawiła sprawe.

Nie wiem, czy bawić sie w przekładanie tych kości, czy też nie

Data: 2009-05-08 18:32:24
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 8 May 2009 15:49:38 +0000 (UTC),  Rafał napisał(a):

Nie wiem, czy bawić sie w przekładanie tych kości, czy też nie

Daruj sobie, zwłaszcza że wydajesz się nie wiedzieć do czego służą :) Znane
są doniesienia o starcie windowsa XP na nawet bardzo różnych płytach. Można
w takich wypadkach wystartować w trybie awaryjnym, usunąć sterowniki w
managerze i pozwolić mu wykryć sprzęt od nowa. W przypadku takiej samej
płyty nie będzie żadnych sęków.
--
Jacek

Parę pytań odnośnie uszkodzonej płyty