Pare słów o najgorszym TU na ry nku czyli MTU

Data: 2009-10-23 20:08:46
Autor: Ra
Pare słów o najgorszym TU na ry nku czyli MTU
BearBag pisze:
Ponieważ zajmuje sie kupnem i sprzedażą aut od lat, mam  ciągłą
styczność z TU i ciaglą walke o przepisywanie polis, wypowiadanie umów
i inne takie klocki z OC.
Dotąd za najgorsze TU uważałem HDI (niekompetencja i wymigiwanie sie
od odszkodowań) oraz PZU (za kolejki, niemiłą obsługe i ceny). Ale od
niedawna na rynku pojawiło sie MTU albo przynajmniej pojawiło sie na
polisach moich klientów.
Oto przykłady wałków jakie MTU próbuje wykrecic mi albo znajomym z
branży:
- udają że nie dostali wypowiedzeń umów poleconymi. Wyslanie pocztą,
faxem, mailem nie skutkuje. Wysylają druczek do zaplaty przeliczonej
polisy starego wlasciciela mimo ze wypowiedzenie tej umowy dostali ode
mnie poleconym kilka dni po zakupie auta (mam na to 30dni). Rozmowa
telefoniczna nic nie daje - pani konsultantka sprawdza w systemie i
oswiadcza że wypowedzienie nie wpłyneło. Na moje wyjasnienia ze mam
potwierdzenie z poczty stwierdza że widocznie wyslalem nie to co
powinienem! Po czym po paru tygodniach otrzymuje wezwanie do zapłaty z
kancelarii zajmującej sie windykacjami! Kancelaria w rozmowie tel.
prosi o podeslanie potwierdzonego wypowiedzenia umowy. A skad mam je
wziasc? skoro oni nie mają siedziby fizycznej a jedynie niedouczonych
konsulatantow ktorym mozna wyslac fax lub polecony ktory chyba
wyrzucają od razu do smieci.

ja zawsze wysyłam faksem - jedyna rzecz do jakiego go używam ;) wiem że doszło i mam potwierdzenie. Chociaż ostatnio do bre wysyłałem meila ze skanowanym wydrukiem

Data: 2009-10-23 11:30:50
Autor: BearBag
[...]

a taki mail jest jakims potwierdzeniem? w sensie prawnym ? np na
oficjalny adres mailowy instytucji ?

Data: 2009-10-24 12:53:20
Autor: Marcin Stankiewicz
Pare słów o najgorszym TU na rynku czyli MTU
Dnia Fri, 23 Oct 2009 11:30:50 -0700 (PDT), BearBag na pl.misc.samochody
napisał(a):

[...]

Nie :) Ale BRE nie robi z tego problemu i po odebraniu takiego
wypowiedzenia dostajesz od nich miły mail z potwierdzeniem :)

"Trzeba by stu oczu, by móc je na wszystko przymykać. Stanisław Jerzy Lec"

Data: 2009-10-24 11:57:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 24 Oct 2009 12:53:20 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

Nie :) Ale BRE nie robi z tego problemu i po odebraniu takiego
wypowiedzenia dostajesz od nich miły mail z potwierdzeniem :)

To jest trzeci rodzaj prawdy - mam potwierdzenie przyjęcia na kopii
wypowiedzenia umowy, która została kompletnie zignorowana przez BRE.
I wiem, że w przypadku tej firmy to nie jest jednostkowy przypadek.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-24 13:27:34
Autor: Marcin Stankiewicz
Pare słów o najgorszym TU na rynku czyli MTU
Dnia Sat, 24 Oct 2009 11:57:22 +0100, Waldek Godel na pl.misc.samochody
napisał(a):

To jest trzeci rodzaj prawdy - mam potwierdzenie przyjęcia na kopii
wypowiedzenia umowy, która została kompletnie zignorowana przez BRE.
I wiem, że w przypadku tej firmy to nie jest jednostkowy przypadek.

Widzisz ... a może wszystko zależey od karmy ? Jeśli Ty nie robisz ludziom problemów, to oni nie robią problemów Tobie :)

Ja nie miałem z nimi żadnych ... wypowiedzenie wysłałem mailem, w tymże
mailu poprosiłem o potwierdzenie. Dostałem takie. Dla własnego spokoju
wysłałem im też wypowiedzenie faxem i na dodatek dzień po końcu
ubezpieczenia wysłałem im polecony ;-). Pani Alicja z BOK'u ( niniejszym
pozdrawiam jeszcze raz ) zadzwoniła do mnie po odebraniu poleconego z
pytaniem "po co wysyłam im to samo pismo 3 razy" - zmiana w systemie
odnośnie rozwiązania umowy została wpisana po mailu.

A co jeszcze ciekawsze - miałem szkodę - likwidowałem z AC ... całość
trwała jakieś 7 dni, łącznie z naprawą samochodu.

"Praca potrzebuje męskiej ręki, słowo potrzebuje kobiecych ust. Armeńskie"

Data: 2009-10-24 13:27:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 24 Oct 2009 13:27:34 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

Widzisz ... a może wszystko zależey od karmy ? Jeśli Ty nie robisz ludziom problemów, to oni nie robią problemów Tobie :)

Ja też nie robiłem, ale nie zaakceptowałem zmiany istotnych warunków umowy
w postaci nowego cennika (zresztą usiłowali złamać prawo zmieniając ten
cennik jednostronnie bez poinformowania mnie o tym).
Napisałem grzeczne pismo, złozyłem w oddziale, poprosiłem o potwierdzenie
na kopii. Ale po raz kolejny radziecki bramkarz nie uznał bramki.

I jak przeszukasz internet, to znajdziesz kilkaset takich przypadkow, że
BRE jest miły, dokąd korzystasz z tego co oni chcą. Jak Ci się przestanie
podobać, albo bedziesz chciał odejśc - to przestanie być miło.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-24 14:47:14
Autor: Marcin Stankiewicz
Pare słów o najgorszym TU na rynku czyli MTU
Dnia Sat, 24 Oct 2009 13:27:47 +0100, Waldek Godel na pl.misc.samochody
napisał(a):

Ja też nie robiłem, ale nie zaakceptowałem zmiany istotnych warunków umowy
w postaci nowego cennika (zresztą usiłowali złamać prawo zmieniając ten
cennik jednostronnie bez poinformowania mnie o tym).

Nowego cennika czego :) ? Bo ja wiedziałem ile mnie będzie kosztowało nowe
ubezpieczenie miesiąc przed końcem umowy poprzedniego. I właśnie z tego też
powodu ich opuściłem.

Napisałem grzeczne pismo, złozyłem w oddziale, poprosiłem o potwierdzenie
na kopii. Ale po raz kolejny radziecki bramkarz nie uznał bramki.

A wypowiedzienie złożyłeś w odpowiednim terminie :) ? Poza tym ... BRE
sprzedaje swoje ubezpieczenia poprzez mBank i MultiBank, i o ile wiem nie
ma własnych oddziałów :) - oprócz siedziby na Ks. Skorupki.

I jak przeszukasz internet, to znajdziesz kilkaset takich przypadkow, że
BRE jest miły, dokąd korzystasz z tego co oni chcą. Jak Ci się przestanie
podobać, albo bedziesz chciał odejśc - to przestanie być miło.

A widzisz ... chciałem odejść, i to zrobiłem ... i było miło. A co do niezadowolonych klientów - nie mam potrzeby szukania jakichkolwiek
przypadków - bo już nie mam z nimi nic wspólnego. Poza tym - doświadczenie
podpowiada mi aby nie wierzyć bezkrytycznie w żale wylewane w internecie. W
zbyt dużej ilości przypadków okazuje się, że "pokrzywdzony" dał ciała i nie
załatwił sprawy tak jak należało.

"Azylant - zrehabilitowany gastarbeiter. Jokiel E."

Data: 2009-10-24 13:54:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 24 Oct 2009 14:47:14 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

Nowego cennika czego :) ? Bo ja wiedziałem ile mnie będzie kosztowało nowe
ubezpieczenie miesiąc przed końcem umowy poprzedniego. I właśnie z tego też
powodu ich opuściłem.

Prowadzenia konta, bo to dotyczyło konta. Ale praktyki firmy sa podobne dla
wszystkich produktów grupy.

[...]

ci niezadowoleni też byli z początku zadowoleni.
Poczytaj choćby http://nabiciwmbank.pl/ czy http://mstop.pl/
Zaraz napiszesz, że to bank a nie ubezpieczenia. Wolno Ci. I życzę jak
najdłuższego zadowolenia.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-23 19:26:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 23 Oct 2009 20:08:46 +0200, Ra napisał(a):

ja zawsze wysyłam faksem - jedyna rzecz do jakiego go używam ;) wiem że doszło i mam potwierdzenie. Chociaż ostatnio do bre wysyłałem meila ze skanowanym wydrukiem

"pański faks przyszedł nieczytelny"

Najbezpieczniej w oddziale za potwierdzeniem na kopii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-24 23:32:28
Autor: Wiktor
Ra pisze:

ja zawsze wysyłam faksem - jedyna rzecz do jakiego go używam ;) wiem że doszło i mam potwierdzenie. Chociaż ostatnio do bre wysyłałem meila ze skanowanym wydrukiem

Masz szczęście, że TU akceptują Twoje faksy.
Fax nie jestem dokumentem w świetle prawa:

http://e-prawnik.pl/biznes/windykacja-naleznosci/przebieg-postepowania/odpowiedzi/fax-e-mail-jako-dowod-z-dokumentu.html

Wiktor

Pare słów o najgorszym TU na ry nku czyli MTU