Parę widoczków z okolic Jałowca

Data: 2010-07-05 10:41:20
Autor: bans
Parę widoczków z okolic Jałowca
http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_07_04PasmoJaOwieckie#

I pełny ekran proszę.

Nigdy tam nie byłem pieszo, bo zawsze jakoś ta Babia Góra skusiła. Ale na rower - idealna trasa (wiem, Amerykę odkrywam ;) Co polana to widok w inną stronę, panoramy piękne.

Na szlaku kilkanaście osób, w tym 2 rowerzystów.

Na Jałowcu śmietnik totalny - ktoś tam postawił kosze na śmieci,  które oczywiście stoją przepełnione a wiatr rozwiewa papier i folie po polanie. Zawsze mnie zresztą intrygowało to, że ktoś ma siłę wnieść na górę piwo w puszce, ale nie jest w stanie znieść pustej puszki na dół...

Trochę mnie podjazdy męczyły, dziwiłem się strasznie, dopóki już po zjechaniu z Jałowca nie zorientowałem się, że... cały czas jadę na środkowym blacie. Myślałem, że moje roztargnienie ma swoje granice, ale jak widać - nie ma ;)

Do tego - jak widać na mapce - trochę (!) pobłądziłem. Nie mówiąc już o gigantycznym skrócie na czarnym szlaku - nie polecam, prawie rower niosłem ;) ;)

Na dole zabawa - w Zawoi ruch wahadłowy sterowany światłami, na które bydełko nie reaguje, skutkiem czego akurat przy parkingu, na którym się pakowałem dochodziło do pyskówek i niemal mordobicia.

Aha, już nie zainstaluję w aparacie CHDK - fajna rzcez, dopóki nie okazuje się, że zeżarło kilkanaście zdjęć :/

--
bans

Parę widoczków z okolic Jałowca