Park Arkadia foty z wycieczki

Data: 2009-08-10 14:00:38
Autor: Wieslaw
Park Arkadia foty z wycieczki
Hej,

Nawet nie wiedzialem, ze jest takie fajne miejsce kolo Warszawy.

http://forumturystow.com.pl/Community/187491,Zdjecia,Wieslawp.html

Znacie jeszcze jakies fajne perelki w mazowieckim?

Wieslaw
cbr1100xx

Data: 2009-08-10 23:15:58
Autor: Mad
Park Arkadia foty z wycieczki
Nieopodal Arkadi jest jeszcze Nieborów, park przy domu Chopina w
Żelazowej Woli, Radziejowice, Opinogóra k. Ciechanowa, Pułtusk z
najdłuższą starówką w Europie. Czerwińsk n Wisłą (polecam drogę 570 na
Karolinowo i dalej 571 na Nasielsk), nieśmiertelny Modlin, Brok, Liw,
Czersk, świątynie Sybilli w Puławach, Kazimierz Dln, Janowiec...

Mad

Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Data: 2009-08-11 08:19:07
Autor: KLOSZ
Park Arkadia foty z wycieczki
Zelazowej Woli chwilowo nie polecam.Wszystko w remoncie. Park rozgrzebany przez ogrodnikow. Trzeba poczekac az zrobia i dopiero sie wybrac.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-08-11 09:17:35
Autor: jasiowawka
[...]

Dzieki wialkie za te wiadomosci!
Nieby tak blisko a nie wiem. bedzie gdzie jezdzic.

Wieslaw