ParkTool AWS-9 - pytanie o jakość

Data: 2011-01-19 19:10:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ParkTool AWS-9 - pytanie o jakość
Witam!

Szybkie pytanie do użytkowników narzędzi kieszonkowych marki ParkTool,
szczególnie modelu AWS-9: jak tam z jakością tego sprzętu? Przede wszystkim
chodzi mi o twardość stali, ale też o rozkręcanie się scyzoryka. Nie będzie
on, co prawda, wożony na rowerze, więc drgania znacznie mniejsze, ale i tak
pozostaje pytanie o jego jakość.

TIA!

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-19 20:48:47
Autor: Wojtek Sobociński
[...]

Stal jest bardzo dobrej jakości, klucze są nie do zniszczenia nawet w serwisie. Sam scyzoryk czasami się rozkręca ale to zawsze można skręcić. Przy używaniu serwisowym po dłuższym czasie wycierają się elementy plastikowe, które dystansują klucze na śrubie, a i to po długim czasie. Jako podręczne narzędzie do własnego użytku - niezrównane i raczej niemożliwe do zniszczenia a przy tym cena jest bardzo dobra.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-01-19 23:17:25
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wojtek Sobociński pisze:
[...]

Racja. Przez rok pracy w serwisie nie byłem w stanie zajechać takiego klucza. Złożyłem/przeserwisowałem, bez kozery, kilkaset rowerów.

Seco

Data: 2011-01-20 14:16:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ParkTool AWS-9 - pytanie o jakość
Bartosz 'Seco' Suchecki, Wed, 19 Jan 2011 23:17:25 +0100, pl.rec.rowery:
Wojtek Sobociński pisze:
[...]

No to chyba najlepsza rekomendacja. Dzięki!

--
Pozdrowienia,

ParkTool AWS-9 - pytanie o jakość