Parkiet Challenge

Data: 2010-02-02 10:34:56
Autor: kigam
Parkiet Challenge
Alkor to Ty miałe¶ takie wej¶cie smoka w konkursie czy kto¶ Ci robi czarny
PR?

Data: 2010-02-02 10:43:31
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Parkiet Challenge
Jak ktos bedzie juz angazowal swoja kase w czarny PR, to znaczy, ze bedzie bardzo dobrze z firma i calym przedsiewzieciem :) Niemniej dzisiaj musze sie uwijac jak w ukropie dlatego pozwol, ze tylko przekleje moja wypowiedz z Parkietu:

[cytat]
Witam wszystkich Smile Widze, ze wzbudzam wielkie emocje. Milo wiedziec, ze tak bardzo mi niektorzy "dopinguja", zeby od razu wylezc z norek i troche poszczekac, bo tylko tyle zostalo... Szkoda tylko, ze musicie czekac caly rok, zeby codziennie wieczorem wpatrywac sie w swoj matrix i szukac tam nickow, ktorym sie nie powiodlo Smile

A teraz bardziej merytorycznie - do MisMai. To mial byc debiut maszynki robiacej zlecenia i sprawdzil sie. Maszynka robi zlecenia Smile Ale juz efekt piorunujaco żenujący. Zakładam, ze jak dzisiaj nie odrobi przynajmniej polowy strat, to zamkne sobie ten rachunek i skoncze rywalizacje pod obecnym nickiem. Nie ma sensu meczyc sie na 5 futach i rownac w dol. Po to wystartowalem, zeby wygrac dlatego nie obchodzi mnie jakas ochrona kapitalu. Od razu jest ladowanie na maksa i przy kazdej obrotce identycznie. Ochrone kapitalu to ja mam na innych rachunkach. Tutaj jest rywalizacja w stylu woz albo przewoz. System transakcyjny na intra 5m, 10m jest jednak do niczego i efekt wiadomy. Najwyzej pojawi sie jeszcze jeden alkortrade w konkursie. Tylko czy starczy żółci, tym ktorzy beda musieli poraz kolejny sledzic z zapartych tchem moje transakcje? Smile Smile Smile

ps. pozdrawiam wszystkich, ktorzy maja odwage wystapic pod latwo identyfikowalnym nickiem.
[/cytat]

--
Z poważaniem,
Robert Krassowski,

Data: 2010-02-02 10:59:15
Autor: kigam
Parkiet Challenge

Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisał w
wiadomości news:hk8s46$2pd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trochę dziwi mnie to twoje podejście ale to oczywiście twój wybór. Jeśli
mnie pamięć nie myli to Ty zawsze uczestniczyłeś w tym konkursie a nigdy go
nie skończyłeś, ja bym jednak wybrał inną formę reklamy. A i jeszcze jedno
zauważyłem, że w twojej stopce jest doradztwo inwestycyjne a wg. regulaminu
to chyba wyklucza Cię z konkursu, to jak to w końcu jest? No i powodzenia.

Data: 2010-02-02 11:14:20
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Parkiet Challenge
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Fakt - startowałem z jednym celem - po to zeby wygrac dlatego nie preferowalem zabiegow, ktore powinien uwzgledniac kazdy szanujacy sie spekulant, tj. ochrona kapitalu. Dlugofalowa spekulacja musi opierac sie na ochronie kapitalu. Spekulacja z horyzontem 3-miesiecznym - niekoniecznie. Niestety takie konkursy sa nieco odmozdzajace, ale kazdy powienien sobie zdawac sprawe z tego czy podchodzi do rywalizacji po to zeby za 3 miesiace pokazac 11.000, czy po to zeby wygrac ryzykujac (prawie) caly kapital. Tak jak napisalem - od ochrony kapitalu mam inny rachunek. Co nie tlumaczy absolutnie mechanizmu, ktory podejmowal decyzje o skladaniu zlecen. Zupelnie nie trafiony algorytm. A byl zrobiony wlasnie z przeznaczeniem na konkurs :) No ale co zrobic, przeciez sie nie potne :)

pzdr
RK

Data: 2010-02-02 11:16:37
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Parkiet Challenge
Zrobilem jeden blad. Trzeba mi bylo od razu wyjsc z dwoma nickami. Wariackim, ktory bedzie nastwiony na wielkie ryzyko i spokojnym, ktory udowodni skutecznosc zarabiania kroczek po kroczku.
RK

Data: 2010-02-02 11:32:55
Autor: kigam
Parkiet Challenge

Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisał w
wiadomości news:hk8u28$9ls$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdaje się, że nie wolno mieć 2 rachunków.

Data: 2010-02-02 12:35:38
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Parkiet Challenge

Użytkownik "kigam"

[...]