Parking

Data: 2010-09-05 02:00:16
Autor: JOLMAR
Parking
Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

Data: 2010-09-05 09:16:05
Autor: to
Parking
begin JOLMAR
Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie ceny ,oświetlony
monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

Hm... po raz pierwszy widzę parking piszący na newsy i w dodatku polecający sam siebie. Super!!!

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-05 11:23:46
Autor: Big Jack
Parking
W wiadomości
*JOLMAR* napisał(-a):

Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

Odpowiadacie za uszkodzenia i kradzieże na i z parkingu? Macie OC?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-05 10:38:36
Autor: Waldek Godel
Parking
Dnia Sun, 5 Sep 2010 11:23:46 +0200, Big Jack napisał(a):

Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

Odpowiadacie za uszkodzenia i kradzieże na i z parkingu? Macie OC?

mają już pokaźne grono wyszkolonych klientów którzy omijają ich szerokim
łukiem, dlatego tak rozpaczliwie potrzebują nowych frajerów, że aż muszą
spamować

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-05 12:01:28
Autor: Tomasz Pyra
Parking
JOLMAR pisze:
Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

A ja słyszałem że tam spamują, a więc pewnie też kradną lusterka i kołpaki.
Zdecydowanie więc nie polecam.

Data: 2010-09-05 13:49:49
Autor: Bydlę
Parking
JOLMAR wrote:
Polecam parking Jolmar 42-625

Złodziej?

--
Bydlę

Data: 2010-09-05 18:11:13
Autor: Big Jack
Parking
W wiadomości
*Bydlę* napisał(-a):

Złodziej?

"I pijak, bo każdy pijak to złodziej"

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-05 16:53:23
Autor: aśo
Parking
JOLMAR zaspamował:

Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

Jak jeszcze raz tu zaspamujesz to pan Rafał zabierze Ci kabel od neta!

:)

Data: 2010-09-05 21:26:40
Autor: Seba
Parking
Dnia Sun, 5 Sep 2010 02:00:16 -0700 (PDT), JOLMAR napisał(a):

<ciach>
Co jak co, ale takiego spamu na pms`ie jeszcze nie było :)
A może ja po prostu nie pamiętam.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-09-05 22:05:19
Autor: Mumin
Parking
W dniu 2010-09-05 11:00, JOLMAR pisze:
Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

Już jadę sobie poparkować.:)

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2010-09-06 10:21:14
Autor: Artur\(m\)
Parking

Użytkownik "JOLMAR" <drzewiecki.marek@gmail.com> napisał w wiadomości news:09f0b9fa-18a5-411c-acf1-e9494d30cedff25g2000yqc.googlegroups.com...
Polecam parking Jolmar 42-625 Celiny ul.Polna 8 Niskie
ceny ,oświetlony monitorowany,dozorowany.Zapraszam!!!

Znajomego tam obrobili, nie wiem czy mu cokolwiek zwrócą?

Parking