Parking

Data: 2013-12-31 00:18:02
Autor: masti
Parking
Dnia pi臋knego Mon, 30 Dec 2013 20:33:29 +0100 osobnik zwany Tata napisa艂:

Dzisiaj. Jest sobie parking z kt贸rego wyje偶d偶am skr臋caj膮c w prawo -
prostok膮t (m贸j sam.). Dok艂adnie na rogu w膮skiego wyjazdu stoi s艂upek na
podstawie plastykowej ze znakiem A-7 - bia艂e k贸艂ko. Naprzeciwko wyjazdu
jedzie sznur samochod贸w - (w lewo) i w przerwie mi臋dzy samochodami
skr臋cam w prawo. Zahaczam tylnym prawym ko艂em o plastykow膮 obudow臋 znaku
A-7 i zostaj臋 zatrzymany przez st贸jkowego parkingu. Plastykowa obudowa
jest na dole w dw贸ch miejscach lekko powginana i widoczne s膮 na niej
艣lady opony. Dla 艣wi臋tego spokoju u ochroniarzy p艂ac臋 za now膮 obudow臋
126 z艂 otrzymuj膮c pokwitowanie. Pozwol臋 sobie zauwa偶y膰, 偶e jest ma艂o
miejsca na manewr skr臋tu w prawo, nawet je艣li nie jad膮 inne samochody
(nie da si臋 skr臋ci膰 bez wje偶d偶ania na na pas ruchu w lewo), a s艂upek ze
znakiem jest dok艂adnie na rogu wyjazdu znacznie utrudniaj膮c manewr. Jak
by艣cie post膮pili b臋d膮c na moim miejscu? Zdj臋cie parkingu jest na
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a51f26ec9a4ba0bb.html

Z powa偶aniem
MJ

przywali艂e艣? przywali艂e艣. To spowodowa艂e艣 szkod臋.
jak s艂upek Ci przeszkadza艂 to trzeba by艂o nie jecha膰. Jeszcze nie widzia艂em s艂upk贸w znienacka aakuj膮cych przeje偶d偶aj膮ce samochody

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Parking