Parking: Bukowina, przej.gran. Javorina/Lysa Polana.

Data: 2009-10-13 13:32:28
Autor: Pawel Neugebauer
Parking: Bukowina, przej.gran. Javorina/Lysa Polana.
Czesc,

Przepraszam za dublowanie tego samego pytania, ktore padlo juz w innym watku, ale:

- czy ktos wie, gdzie mozna na 2-3 noce zostawic samochod w Bukowinie lub lepiej gdzies w okolicach przejscia Lysa Polana/Javorina, a moze w samej Javorinie? Chodzi oczywisie o strzezony parking - jesli takowy by sie znalazl.

Pozdr.P.

Data: 2009-10-13 14:56:22
Autor: Przemek

Użytkownik "Pawel Neugebauer" <pneNOSPAM@post.pl> napisał w wiadomości news:4ad46556$1news.home.net.pl...
[...]

A moze jeszcze ubezpieczony?
Nie za duzo wymagasz?
Po prostu porzucasz na poboczu przy przejsciu na łysej polanie i po sprawie.
p.

Data: 2009-10-13 15:01:32
Autor: Przemek Muszynski
Przemek wrote:
Użytkownik "Pawel Neugebauer" <pneNOSPAM@post.pl> napisał w wiadomości news:4ad46556$1news.home.net.pl...
Po prostu porzucasz na poboczu przy przejsciu na łysej polanie i po sprawie.

A tam nie ma przypadkiem zakazu postoju?

Data: 2009-10-14 09:29:26
Autor: Przemek

Użytkownik "Przemek Muszynski" <gdfgdf@op.pl> napisał w wiadomości news:hb1tph$fjo$1news.onet.pl...
Przemek wrote:
[...]

jest parę miejsc gdzie nie ma,
ewidentny zakaz zaczyna się na prostej przed palenicą
i tam moze byc problem

p.

Data: 2009-10-13 15:10:19
Autor: Pawel
Parking: Bukowina, przej.gran. Javorina/Lysa Polana.
A moze jeszcze ubezpieczony?
Nie za duzo wymagasz?
Po prostu porzucasz na poboczu przy przejsciu na łysej polanie i po sprawie.

A nie wiem czy za duzo wymagam - po prostu pytam. Tak, ubezpieczony by sie przydal. Mam pelno sprzetu w samochodzie, rower itd. Poza tym chcialbym zostawic na kilka dni, taki samochod zostawiony gdzies na kilka dni - a jeszcze najlepiej jak wokolo nic innego nie stoi - przyciaga uwage - okazja czyni zlodzieja - jak ktos zobaczy, ze stoi kilka dni nie ruszany, to moze miec ochote 'zajrzec' do srodka...

Pozdro>P.

Data: 2009-10-14 09:28:11
Autor: Przemek
Parking: Bukowina, przej.gran. Javorina/Lysa Polana.

Uzytkownik "Pawel" <pneUSUN_TO@post.pl> napisal w wiadomosci news:4ad47c46$1news.home.net.pl...
[...]

no to jak ze sprzetem to sprobuj raczej u gospodarza na placu, 500 m przed lysa masz po prawej dwa gospodarstwa, 15zl/dzien zalatwi sprawe

pozdr
p.

Parking: Bukowina, przej.gran. Javorina/Lysa Polana.