Parking Pyrzowice lotnisko

Data: 2011-08-01 08:08:24
Autor: glang
Parking Pyrzowice lotnisko
poleccie sprawdzony parking przy lotnisku w Katowicach - Pyrzowicach

dziękuję wszystkim za swoje zdanie często nie na temat :))
ale już sie przyzwyczaiłem że zazwyczaj tak jest na grupie - nie tylko tej

za info o parkingach też dzięki
skorzystam jednak z garażu :))
pzdr
GL

Data: 2011-08-01 08:53:35
Autor: Przemysław Czaja
Parking Pyrzowice lotnisko

Użytkownik "glang"

dziękuję wszystkim za swoje zdanie często nie na temat :))
ale już sie przyzwyczaiłem że zazwyczaj tak jest na grupie - nie tylko tej

za info o parkingach też dzięki
skorzystam jednak z garażu :))

Z ciekawości - auto nowe, z salonu, na raty?

;-)

Data: 2011-08-01 11:48:51
Autor: glang
Parking Pyrzowice lotnisko
Z ciekawości - auto nowe, z salonu, na raty?

hehehehehe
oczywiście nie nowe tylko 2 letnie ale z salonu i troszkę kredytu zostało :))))

Podlewaruj i na cegły a na nadwozie załóż plandekę. Z takim zestawem będziesz mógł parkowac wszędzie i to nie tylko jeden raz.

a tą propozycję odrzucam bo plandeka lewarek itp nie chce mi się brudzić :)))

pzdr
GL