Parking a wspólnota

Data: 2011-11-09 11:02:51
Autor: WW
Parking a wspólnota
Mozecie doradzic?

Moge bo sama to zrobiłam we własnej wspołnocie.
Uchwała na walnym i regulamin parkingu. WYdaje sie po jednej przpustnce na lokal. Oryginał musi być za szymb± (przepustka ma numer unikalny i hologram).Zapis o odholowywaniu na płatny parking. U nas po odholowaniu 2 pojazdówm wszyscy grzecznie parkuj±. Oczywi¶cie po zapłaceniu przy odbierze auta się pikelili że do sadu pójd± ale nie poszli.

WW

Data: 2011-11-09 10:28:39
Autor: OLO
Parking a wspólnota
WW <Wlodzimierz_Wolos@onetNOSPAM.pl> napisał(a):
> [...]

Uchwała na walnym i regulamin parkingu. WYdaje sie po jednej przpustnce na lokal. Oryginał musi być za szymb± (przepustka ma numer unikalny i hologram).Zapis o odholowywaniu na płatny parking. U nas po odholowaniu 2 pojazdówm wszyscy grzecznie parkuj±. Oczywi¶cie po zapłaceniu przy odbierze auta się pikelili że do sadu pójd± ale nie poszli.

No wlasnie. Nie poszli. Tu moze byc gorzej bo jeden z nich to syn Sedziego.
Nie bedzie musial chodzic zalatwiac.
Chcialem zeby to jakies pewne umocowanie prawne mialo.
No  i druga kwestia. Kto wykonal te identyfikatory z hologramem? Moze to
zrobic zarzadca? Chcialbym isc na zebranie wspolnoty i miec jakies rozwiazanie
prawne bo dotychczas nikt z zarzadu ani wspolnoty nie pociagnal tematu do
konca i mamy taki efekt ze folwark sie robi.

--

Parking a wspólnota