Parking pod marketem

Data: 2009-05-31 12:50:04
Autor: lukasz
Parking pod marketem
Witam

Czy znak poziomy, P-8a, informuje tylko o dozwolonym kierunku jazdy, czy również o tym ze w tym kierunku jest droga z pierszenstwem ??

Oczywiscie obstawiam ze tylko informuje o koniecznosci jazdy na wprost a jak nie ma innych znakow na parkingu to obowiazuje zasada prawej reki.

Parking wyglada jak drabina, przy czym jej lewy bok jest jednokierunkowy i na tym boku jest wlasnie znak P-8a. Wedlug mnie przejezdzajac od dolu do gory tej drabiny ustepujemy pierszenstwa tyle razy ile jest szczebli w drabinie. W praktyce jest wrecz odwrotnie, jadacy lewym bokiem, doscy dlugim, bo ok. 300m, rozpedzaja sie i mkna na sam koniec drabiny, czyli do marketu :), nie zwarzajac uwagi na auta na szczebelkach.

Prosze o potwierdzenie ze sie nie myle.
Jak potrzeba jakis rysunek by to zobrazowac to dajcie info.

pzdrw,

Data: 2009-05-31 13:38:27
Autor: marjan
Parking pod marketem
lukasz pisze:
[...]

No niestety, wielu kierowców na skrzyżowaniach a'la litera T "daszek" litery traktują jako drogę z pierwszeństwem przejazdu, zwłaszcza na parkingach czy drogach osiedlowych.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-05-31 13:52:50
Autor: slaweks
Parking pod marketem
On 31 Maj, 13:38, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:
lukasz pisze:

> [...]

No niestety, wielu kierowców na skrzyżowaniach a'la litera T "daszek"
litery traktują jako drogę z pierwszeństwem przejazdu, zwłaszcza na

[e-mail bez cyferek]- Ukryj cytowany tekst -

W jednym kierunku tak właśnie jest.

Data: 2009-05-31 23:02:30
Autor: drill
Parking pod marketem
W jednym kierunku tak właśnie jest.

to zalezy w ktora strone wolno jechac po tym "daszku litery T", a co za tym idzie kto bedzie z prawej a kto z lewej....

pzdr

Data: 2009-06-01 10:31:32
Autor: marjan
Parking pod marketem
drill pisze:
W jednym kierunku tak właśnie jest.

to zalezy w ktora strone wolno jechac po tym "daszku litery T", a co za tym idzie kto bedzie z prawej a kto z lewej....

No tak tak, oczywiście. Ale mam na myśli, że ogólnie ci jadący "daszkiem" ignorują tych z "nóżki" których mają po prawej stronie ;) Przynajmniej u mnie na osiedlu, niektórzy nawet nie patrzą tylko na ślepo walą przed siebie.
Swoją drogą, w razie kolizji wezwana policja może interweniować na wewnętrznej drodze spółdzielni mieszkaniowej?

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-02 00:34:49
Autor: Adam Płaszczyca
Parking pod marketem
Dnia Mon, 01 Jun 2009 10:31:32 +0200, marjan napisał(a):

Swoją drogą, w razie kolizji wezwana policja może interweniować na wewnętrznej drodze spółdzielni mieszkaniowej?

Ma obowiązek. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-01 03:44:46
Autor: m.kicinski
Parking pod marketem
On 31 Maj, 12:50, lukasz <ant...@no.spam.o2.pl> wrote:

[...]

Spotkałem się kiedyś z taką interpretacją, że wyjeżdżając z tych
"szczebli" włączamy się do ruchu (wyjazd z parkingu?) i musimy ustąpić
pierwszeństwa. To była wersja instruktora jazdy. W dyskusji brało
udział dwóch instruktorów i wersja tego drugiego była inna :) Ja od
tego czasu pewniej się czuję na parkingach, gdzie każde skrzyżowanie
jest dokładnie oznakowane ;)

Pozdrawiam
MK

Parking pod marketem