Parking w Wiedniu na tydzień- gdzie?

Data: 2009-07-16 12:04:56
Autor: pbjs
Parking w Wiedniu na tydzień- gdzie?
Witam,

Potrzebuję zaparkować w Wiedniu auto na tydzień.
Z parkingu muszę dostać się na stację kolejow±
(któr± to jeszcze nie wiem, ale do Passau zmierzam...)

Parking może być również poza centrum - będę miał rower ze sob±.

Zatem gdzie najlepiej zostawić auto? Jaki będzie koszt?

Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2009-07-16 13:17:53
Autor: Rafal
pbjs pisze:
[...]

Jeżeli nie jest to jakie¶ kusz±ce auto, to gdziekolwiek poza centrum, na jakim¶ osiedlu, byle blisko metra (ubanu). Tylko sobie zapamiętaj gdzie to jest żeby¶ wiedział jak po niego wrócić:)
Pozdrawiam
Rafał

Parking w Wiedniu na tydzień- gdzie?