Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada

Data: 2010-05-31 09:33:31
Autor: mvoicem
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
(31.05.2010 09:17), G.K. wrote:
Witam,
Może się wdawać, że to śmieszny temat, ale dla mnie poważny. Otóż mam
miejsce parkingowe w pracy tak nieszczęśliwie usadowione, że akurat pod
gałęziami z drzewa z sąsiedniej działki. [...]
Czy i co mogę zrobić w takiej sytuacji? Oczywiście pytam o kroki prawne

Możesz stawiać samochód gdzie indziej. Gdyby sąsiad podstępem zasadził
drzewa tak żeby urosły w czasie w którym jesteś w pracy, to wtedy
mógłbyś coś może wskórać. Ale tak - przecież stawiając samochód - wiesz
o tym że tam są drzewa itd....

p. m.

Data: 2010-05-31 09:37:07
Autor: Adam
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
o tym że tam są drzewa itd....

jesli teren należy do cie, wezwij do wyciencia, jesli nie wytnie to sam masz prawo

jk

Data: 2010-05-31 07:40:02
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 31 May 2010 09:37:07 +0200, Adam napisał(a):

o tym że tam są drzewa itd....

jesli teren należy do cie, wezwij do wyciencia, jesli nie wytnie to sam
masz prawo

Owszem, jednak jeśli to nie są drzewa owocowe -- po przejściu odpowiedniej procedury i wniesieniu opłaty ;-)

"Wezwij do wycięcia" LOL.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-05-31 11:28:45
Autor: Adam
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
Owszem, jednak jeśli to nie są drzewa owocowe -- po przejściu
odpowiedniej procedury i wniesieniu opłaty ;-)

miałam na myśłi galęzie wystajoince

jk

Data: 2010-05-31 10:06:20
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 31 May 2010 11:28:45 +0200, Adam napisał(a):

Owszem, jednak jeśli to nie są drzewa owocowe -- po przejściu
odpowiedniej procedury i wniesieniu opłaty ;-)

miałam na myśłi galęzie wystajoince

Bełkot. I to podwójny. Art. 149 kc.

Data: 2010-05-31 13:26:01
Autor: MZ
W dniu 2010-05-31 12:06, Olgierd pisze:
[...]

To kolina, bełkot permanentny. Uprasza się nie dokarmiać trola.
--
MZ

Data: 2010-05-31 11:44:08
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 31 May 2010 13:26:01 +0200, MZ napisał(a):

[...]

A, nie poznałem, troll mi znany, dziękuję.

Data: 2010-06-01 09:35:10
Autor: Adam
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
To kolina, bełkot permanentny. Uprasza się nie dokarmiać trola.

a teraz żydzie przeproś

jk

Art. 150. Właściciel gruntu może obciąć i zachować dla siebie korzenie
przechodzące z sąsiedniego gruntu. To samo dotyczy gałęzi i owoców
zwieszających się z sąsiedniego gruntu; jednakże w wypadku takim
właściciel powinien uprzednio wyznaczyć sąsiadowi odpowiedni termin do
ich usunięcia.

Data: 2010-06-01 10:36:05
Autor: szerszen
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada

Użytkownik "Adam" <Adam1991R@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu2d7m$6ro$1@news.onet.pl...

a teraz żydzie przeproś

slowa klucze "Właściciel gruntu..." pytajacy nie jest wlascicielem gruntu
a teraz won pod kamien spod ktorego wypezles/as

Data: 2010-06-01 10:37:58
Autor: Adam
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
slowa klucze "Właściciel gruntu..." pytajacy nie jest wlascicielem gruntu
a teraz won pod kamien spod ktorego wypezles/as

to przeczytaj pedale co napisałem powyzęł (zruć uwage na if (ang)): i grzecznie przeproś bo ciuę znajde

Data: 2010-06-01 10:49:00
Autor: szerszen

Użytkownik "Adam" <Adam1991R@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu2gte$i01$1@news.onet.pl...

to przeczytaj pedale co napisałem powyzęł (zruć uwage na if (ang)): i grzecznie przeproś bo ciuę znajde

znajdz mnie znajdz :) juz zaczynam sie bac

swoja droga arnold buzdygan to kiepski idol do nasladowania :D

i powtorze, nie jest ani wlascicielem dzialki na ktorej stoi drzewo, ani dzialki nad ktora wisza galezie, niz legalnie nie moze tam zrobic, a juz napewno nie wycinac, moze jedynie parkowac i scierac kupy szmatka, albo poprosic administratora terena na ktorym jest parking, o odpowiednie kroki

a teraz pod kamien, sio

Data: 2010-06-01 10:51:26
Autor: Adam
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
i powtorze, nie jest ani wlascicielem dzialki na ktorej stoi drzewo, ani

nie powtarzaj tylko PRZEPROŚ za obelgi.
Napisałam radę "jesli" jest wałsiccielem wienc prawidłową. W domyśle ktoś integligentny (sic! (łać.)) może interplretować że jeśli znajdzie właściceila i go porzekona to niech tnie zgodnie z KC

jk

Data: 2010-06-01 11:33:50
Autor: Maddy
W dniu 01-06-2010 10:51, Adam pisze:
[...]

Koszmarna gramatyk, brak interpunkcji, żałosna pisownia (bez łzawych tekstów o dysleksji proszę - jest spellcheck, więc to raczej dysencefalia albo śmierdzące lenistwo), nieumiejętność stosowania słów pochodzenia obcego (tzw. podwórkowa erudycja) jest świetną wizytówką Twojej inteligencji.

Brawo!!

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-01 09:56:38
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 01 Jun 2010 11:33:50 +0200, Maddy napisał(a):

jest świetną wizytówką Twojej
inteligencji.

Uprasza się o niekarmienie trolla. Hint: "kolina".

Data: 2010-06-01 11:37:25
Autor: Adam
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
pochodzenia obcego (tzw. podwórkowa erudycja) jest świetną wizytówką

zauważ zę jestem dopiero na aplikacji. Trochę wyrozumiałości

jk

Data: 2010-06-01 11:49:42
Autor: Maddy
W dniu 01-06-2010 11:37, Adam pisze:
pochodzenia obcego (tzw. podwórkowa erudycja) jest świetną wizytówką

zauważ zę jestem dopiero na aplikacji. Trochę wyrozumiałości

Takie rzeczy człowiek oczytany wie, zanim skończy szkołę średnią.

Człowiek wychowany na brykach lektur i blogach dyslektyków wanna-be musi do tego jak widać zrobić aplikację (?).

Mniej pisać (wzrośnie poziom tekstów na grupie) więcej czytać.
Książki. Ale takie _bez_ obrazków.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-02 08:30:56
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jun 1, 10:37 am, "Adam" <Adam19...@onet.pl> wrote:
> pochodzenia obcego (tzw. podwórkowa erudycja) jest świetną wizytówką

zauważ zę jestem dopiero na aplikacji. Trochę wyrozumiałości

jk

hahaha, a za tę pointę akurat plusik :)

Data: 2010-06-02 08:29:46
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jun 1, 9:51 am, "Adam" <Adam19...@onet.pl> wrote:
> [...]

integligentny (sic! (łać.)) może interplretować że jeśli znajdzie
właściceila i go porzekona to niech tnie zgodnie z KC

zwróć a nie "zwruć" oraz łac. a nie "łać"

iChuj!

Data: 2010-06-02 08:24:36
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On May 31, 12:26 pm, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

> Bełkot. I to podwójny. Art. 149 kc.

To kolina, bełkot permanentny. Uprasza się nie dokarmiać trola.
--
MZ

Kiedy mialem MZtke, niezly byl to herbatnik!

Data: 2010-06-01 17:09:59
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 31 May 2010 07:40:02 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,7093376,Straca_miliony_za_wycinke_drzew.html

"Wezwij do wycięcia" LOL.

Dobre, dobre było :-D

Data: 2010-06-01 17:07:33
Autor: Ikselka
[...]

:-DDD

Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada