Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada

Data: 2010-05-31 12:12:25
Autor: Ranger
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
G.K. pisze:
  Wcześniej nie było takiego problemu, miałem stary
samochód, teraz auto zmieniłem na nowsze i już mam pierwsze ślady na masce. Nie wiem czy wiecie, ale ptasie gówno potrafi weżreć się w lakier i go zniszczyć.

Mam 15 letnią Ibizę, często-gęsto mam gołębią niespodziankę na dachu, masce, czasem tydzień czasem dłużej tego nie usuwam i jeszcze ani razu nie zauważyłem jakiegokolwiek wpływu ptasiej kupy na odcień lakieru ani na jego prawidłowość.
Może tutejsze gołębie srają kawiorem? :)
Stąd jak widzę wpisy o tym, że ptasia kupa przeżarła się prawie na wylot nowiuśkiego samochodu to się pytam czym do cholery teraz malują te blaszanki skoro taki gołąb jest w stanie załatwić samochód równie skutecznie jak czołowe zderzenie :))

Pzdr
Ranger

Data: 2010-05-31 12:28:54
Autor: G.K.
Ranger pisze:

[...]

Na poprzednim aucie, biały, po kupach zostawał żółtawy ślad. Tutaj w miejscu po kupie jest zmatowiały lakier. Akurat zmiany odcieni nie widać, auto jest czarne, ale koledze na srebrnym odbarwił się lakier wpadając w odcień brązowego i nawet polerka nie pomogła. Tak więc może nie na każdym lakierze problem występuje, ale pewnie na większości.
Co do marek to podaję: Ford, Opel, Mitsubishi.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2010-05-31 12:47:58
Autor: szerszen

Użytkownik "G.K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu0319$8ab$2@inews.gazeta.pl...

Na poprzednim aucie, biały, po kupach zostawał żółtawy ślad.

Co do marek to podaję: Ford, Opel, Mitsubishi.

to nie ma innego wyjscia, ale te twoje golebie musza byc z obcym spokrewnione

tak sie sklada ze mam bialego forda, myje go glownie deszcz, czasem jak sie cieplo zrobi to ja na dzialce go oplucze, myjnie to widzi moze ze 2 razy w roku, ptasie coniebadz potrafi na nim lezec dluuuuugo i jeszcze nigdy mu sie nic nie przebarwilo

Data: 2010-05-31 14:47:47
Autor: qwerty
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu043v$sue$1@news.task.gda.pl...
[...]

Mój opel też ma taki żywot. Nie ma żadnych odbarwień.

Data: 2010-05-31 15:51:58
Autor: szerszen

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu0b4p$ceq$1@news.task.gda.pl...

Mój opel też ma taki żywot. Nie ma żadnych odbarwień.

moze w tym caly sekret ;) ze brud lepiej konserwuje powloke lakiernicza, niz wymyslne chemikalia

Data: 2010-05-31 15:58:20
Autor: Krystian Zaczyk
[...]

Krócej rzecz ujmując: Gó*no z brudu schodzi bez trudu. ;-)

Krystian

Data: 2010-06-01 09:26:34
Autor: szerszen

Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu0fd2$hnq$1@news.onet.pl...

Krócej rzecz ujmując: Gó*no z brudu schodzi bez trudu. ;-)

i tego nalezy sie trzymac ;)

Data: 2010-06-01 17:17:21
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 31 May 2010 12:47:58 +0200, szerszen napisał(a):

[...]

Moje samochody to zwyczajowo stoją cały boży rok pod moimi WŁASNYMI
drzewami z moimi WŁASNYMI srającymi ptakami. No chyba wytnę sobie wszystko
na działce, tylko co z ptakami? Ktos poradzi???
:ppp

Data: 2010-06-02 09:16:04
Autor: szerszen

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mrhgfa9a3a10$.1r9cfnha65ll8$.dlg@40tude.net...

na działce, tylko co z ptakami? Ktos poradzi???

niektorzy juz radzili, wytruc, albo wybic wrrrr

Data: 2010-06-02 09:35:00
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 2 Jun 2010 09:16:04 +0200, szerszen napisał(a):

na działce, tylko co z ptakami? Ktos poradzi???

niektorzy juz radzili, wytruc, albo wybic wrrrr

A potem pojawi się ktoś z takim problemem:
http://lib.store.yahoo.net/lib/autogeek/bugs-1.jpg
albo takim
http://www.courier-journal.com/blogs/bruggers/2006/08/bugs-life.html
i dostanie odpowiedź "choduj ptaki" ;-)

Pozdrawiam,
                 Henry

Data: 2010-06-01 17:14:35
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 31 May 2010 12:28:54 +0200, G.K. napisał(a):

[...]

Nie troluj już, bo człek ze smiechu neta nie może sobie poprzeglądac :-DDD

Data: 2010-06-01 17:13:31
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 31 May 2010 12:12:25 +0200, Ranger napisał(a):

[...]

Nie przeprowadziłeś analizy molekularnej! Błąd!
;-PPP

Data: 2010-06-01 21:27:24
Autor: Arek
Ranger wrote:

G.K. pisze:
[...]

Teraz lakiery są ekologiczne, bez ołowiu itd - wychodzi na to, że mniej trwałe.

Pzdr
Ranger

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada