Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada

Data: 2010-06-01 17:06:24
Autor: Ikselka
Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
Dnia Mon, 31 May 2010 09:17:29 +0200, G.K. napisał(a):

Witam,
Może się wdawać, że to śmieszny temat, ale dla mnie poważny. Otóż mam miejsce parkingowe w pracy tak nieszczęśliwie usadowione, że akurat pod gałęziami z drzewa z sąsiedniej działki. No i oczywiście na gałęziach przesiadują gołębie. Wcześniej nie było takiego problemu, miałem stary samochód, teraz auto zmieniłem na nowsze i już mam pierwsze ślady na masce. Nie wiem czy wiecie, ale ptasie gówno potrafi weżreć się w lakier i go zniszczyć. Już pierwsze zniszczenia na masce zauważyłem.
Czy i co mogę zrobić w takiej sytuacji? Oczywiście pytam o kroki prawne wobec właściciela drzewa.

A to drzewo sra, czy ptaki? - podejmij kroki prawne w stosunku do
właściciela ptaków, czego Ty chcesz od właściciela drzewa???
Ponadto nie masz obowiązku jeździć do pracy autem - jest tam komunikacja
ogólnie dostępna chyba?
:-/

Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada