Parkingowi przebiera艅cy na 艁ysej Polanie?

Data: 2013-09-08 07:08:33
Autor: Grzegorz M
Parkingowi przebiera艅cy na 艁ysej Polanie?
Witam
7 wrze艣nia Na parkingu do Morskiego Oka by艂 ba艂agan - to ju偶 wiemy, ale mnie nurtuje inna rzecz: w okolicach godziny 8 rano pojawi艂o si臋 tam dw贸ch "parkingowych" cwaniak贸w, kt贸rzy ustawiali samochody wzd艂u偶 pobocza drogi dojazdowej do tego parkingu.
Kolesie mieli odblaskowe kamizelki i zbierali od naiwnych po 20 z艂. Jako dow贸d wp艂aty dawali malutk膮 karteczk臋, kt贸r膮 ka偶dy m贸g艂 sobie wydrukowa膰 w domu.
Cwaniaczki jak szybko si臋 pojawili, tak szybko znikn臋li po skasowaniu pewnie z kilkudziesi臋ciu kierowc贸w.
Moim zdaniem to byli oszu艣ci i przestrzegam wszystkich przed nimi.
Jestem jednym z idiot贸w, kt贸rzy wydali 20 z艂 na parkowanie w rowie.

Trzeba by艂o szanownych "parkingowych" zapyta膰 o dokument uprawniaj膮cy ich do pobierania op艂at, podstaw臋 prawn膮, poprosi膰 o nazwisko i zadzwoni膰 gdzie trzeba.
Tymczasem jestem dure艅, 艣pieszy艂em si臋 i na 艣wistek, kt贸ry gnojek mi wcisn膮艂 popatrzy艂em po paru minutach. Niestety - kolesi ju偶 nie by艂o!
Pozdrawiam i ostrzegam

Data: 2013-09-08 12:11:50
Autor: Grzegorz M
Parkingowi przebiera艅cy na 艁ysej Polani e?
Prostuj臋 informacj臋: podobno jest oznakowanie i tym, 偶e ten pas do parkowania jest p艂atny. Dotar艂em te偶 do cz艂owieka, kt贸ry twierdzi, 偶e ma umow臋 ze starostwem podpisan膮 na pobieranie tych op艂at.
Wygl膮da na to, 偶e jednak op艂ata jest pobierana legalnie (pewnie starostwo to potwierdzi), mimo, 偶e praktycznie bez sensownej organizacji. Nie wydawano jednak paragon贸w, tylko te 艣mieci...
Pozdrawiam

Data: 2013-09-08 13:02:30
Autor: J.F.
Parkingowi przebiera艅cy na 艁ysej Polani e?
Dnia Sun, 08 Sep 2013 12:11:50 +0200, Grzegorz M napisa(a):
Prostuj informacj: podobno jest oznakowanie i tym, 縠 ten pas do parkowania jest p砤tny. Dotar砮m te do cz硂wieka, kt髍y twierdzi, 縠 ma umow ze starostwem podpisan na pobieranie tych op砤t.
Wygl眃a na to, 縠 jednak op砤ta jest pobierana legalnie (pewnie starostwo to potwierdzi), mimo, 縠 praktycznie bez sensownej organizacji. Nie wydawano jednak paragon體, tylko te 秏ieci...

A to nie byli naganiacze zachecajacy do parkowania na poboczu i
placenie temu czlowiekowi, zamiast na glownym parkingu ? W sezonie bym rozumial ze parking zapchany, ale teraz pewnie nie ..

J.

Data: 2013-09-08 18:00:13
Autor: Stefan
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:9naq8h6ztij0$.1v211fb1n8cqh$.dlg40tude.net...
[...]

No to wczoraj w砤秐ie by szczyt sezonu. Takiego burdelu jeszcze tam nie by硂...
http://raportdrogowy.interia.pl/news-rmf24-zablokowana-droga-do-morskiego-oka-to-obled,nId,1023340
pozdr
Stefan

Data: 2013-09-08 19:57:06
Autor: Grzegorz M
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?
> No to wczoraj w砤秐ie by szczyt sezonu. Takiego burdelu jeszcze tam nie
> by硂...
> http://raportdrogowy.interia.pl/news-rmf24-zablokowana-droga-do-morskiego-oka-to-obled,nId,1023340 Dok砤dnie. O 8 rano (planowa砮m przyjazd na 7, ale c髍a mi si nie zebra砤) ju by硂 pe硁o na parkingu. Zosta硂 pobocze i tak si ciesz, 縠 da硂 si auto zostawi :D
Wracaj眂 do tych op砤t: normalnie przegi阠ie pa硑 z tymi 秝istkami. Ka縟y mo縠 kamizelk ubra, wydrukowa te papierki i ludziom sprzedawa za 2 dychy. O tym ile nieuczciwy parkingowy (oczywi禼ie nie twierdz 縠 tak jest) mo縠 przy okazji do kieszeni wepchn辨 to nie wspomn.
Pozdrawiam

Data: 2013-09-09 06:43:56
Autor: J.F.
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?
Dnia Sun, 08 Sep 2013 19:57:06 +0200, Grzegorz M napisa(a):
> [...]
Wracaj眂 do tych op砤t: normalnie przegi阠ie pa硑 z tymi 秝istkami.

Ja mysle ze powinienes pisemnie zglosic do TPN ze nie wydano ci
paragonu, i dolaczyc kserokopie swistka :-)
Poprzedniego skazano za dwa takie przypadki :-)

Ka縟y mo縠 kamizelk ubra, wydrukowa te papierki i ludziom sprzedawa za 2 dychy. O tym ile nieuczciwy parkingowy (oczywi禼ie nie twierdz 縠 tak jest) mo縠 przy okazji do kieszeni wepchn辨 to nie wspomn.

Nie wiem jaka umowa, ale byc moze dzierzawca placi ryczalt za caly
parking i reszta TPN nie obchodzi :-)

J.

Data: 2013-09-09 20:52:13
Autor: Grzegorz M
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?
Hej
Uda硂 mi si ustali, 縠 ta droga jest pod zarz眃zaniem starostwa i ten cz硂wiek ma umow ze starostwem na pobieranie tych op砤t (podobno).
Wys砤砮m mailem zdj阠ie tego 秏iecia w砤秐ie do starostwa z pro禸 o wyja秐ienie, ale na razie mnie olali.
Pozdrawiam

Data: 2013-09-11 20:45:26
Autor: Piotr
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?

Data: 2013-09-09 07:46:07
Autor: Waldek Brygier
Stefan wrote:
W sezonie bym rozumial ze parking zapchany, ale teraz pewnie nie ..
No to wczoraj w砤秐ie by szczyt sezonu.

Oj potwierdzam... By砮m w weekend w Karkonoszach, pogoda cudowna, takich t硊m體 si nie spodziewa砮m na pocz眛ku wrze秐ia :-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148

Data: 2013-09-12 17:54:42
Autor: stes
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?

Oj potwierdzam... By砮m w weekend w Karkonoszach, pogoda cudowna, takich
t硊m體 si nie spodziewa砮m na pocz眛ku wrze秐ia :-)

Po sezonie, a tu w Tatrach t硊my  piszesz 縠 w Karkonoszach r體nie.
To kiedy je糳zi w g髍y?
Szed砮m na Granaty to czu砮m sie prawie jak na Krup體kach.

Data: 2013-09-12 18:54:24
Autor: Jacek G.
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?
W dniu 2013-09-12 17:54, stes napisa(a)::

Oj potwierdzam... By砮m w weekend w Karkonoszach, pogoda cudowna, takich
t硊m體 si nie spodziewa砮m na pocz眛ku wrze秐ia :-)

Po sezonie, a tu w Tatrach t硊my piszesz 縠 w Karkonoszach r體nie.
To kiedy je糳zi w g髍y?
Zawsze. Ale nie zawsze w ka縟e;) G髍y to nie tylko Tatry lub Karkonosze.

Szed砮m na Granaty to czu砮m sie prawie jak na Krup體kach.
Jak wspomnia砮m w osobnym w眛ku by砮m w ostatni weekend w Tatrach i wydaje mi si, 縠 w por體naniu do innych moich bytno禼i tym razem i tak nie by硂 najgorzej. Na Orlej by硂 sporo ludzi, ale wi阫szych zator體 nie do秝iadczyli秏y. Troch uci笨liwe by硑 mijanki na dwukierunkowym odcinku Krzy縩e - Granaty. S眃z, 縠 w wakacje by硂 znacznie gorzej.

--
Jacek G.

Data: 2013-09-12 21:44:39
Autor: Piotr
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?

U縴tkownik "Jacek G." <"jginter[wytnij]"@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:5231f1c1$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Tatry tylko w tygodniu poza wakacjami.
Hej.

Data: 2013-09-12 23:11:35
Autor: stes
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?

Tatry tylko w tygodniu poza wakacjami.
Hej.

Teraz w tygodniu (wtorek) robi砮m Czerwone Wierchy.
Pe硁o ludzi.
Pogoda dopisa砤 i ludzie te.

Stes

Data: 2013-09-13 09:19:07
Autor: Bartosz Mierzwiak
On Thu, 12 Sep 2013 23:11:35 +0200, stes <stes1@o2.pl> wrote(a):

Tatry tylko w tygodniu poza wakacjami.
Hej.

Teraz w tygodniu (wtorek) robi艂em Czerwone Wierchy.
Pe艂no ludzi.
Pogoda dopisa艂a i ludzie te偶.

Wrzesie艅, a szczeg贸lnie jego pocz膮tek, w Tatrach to wci膮偶 szczyt sezonu.
:)

B.

Data: 2013-09-13 13:11:11
Autor: Stefan
Parkingowi przebiera艅cy na 艁ysej Polanie?

U偶ytkownik "Bartosz Mierzwiak" <barmierz@wytnij-to-post.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:slrnl35f3b.262k.barmierzgimli.mierzwiak.com...
[...]

Jakem nauki pobiera艂 w technikum, to jakim艣 dziwnym zbiegiem okolicznosci, zaraz po rozpocz臋ciu roku szkolnego chor贸bska mnie jakie艣 zmaga艂y i wraca艂em z regu艂y w po艂owie wrzesnia bo wtedy wyje偶d偶alismy na swiczenia i praktyki terenowe:))) Ale to daaawno by艂o...
pozdr
Stefan

Data: 2013-09-13 19:50:10
Autor: August
Parkingowi przebiera馽y na sej Polanie?
U縴tkownik "stes" <stes1@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:l0so42$43o$1node2.news.atman.pl...

Po sezonie, a tu w Tatrach t硊my  piszesz 縠 w Karkonoszach r體nie.
To kiedy je糳zi w g髍y?

T硊my w Tatrach to inne t硊my ni w Karkonoszach ;-)

Parkingowi przebiera艅cy na 艁ysej Polanie?