Parkingowy kretyn

Data: 2010-07-29 20:48:34
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-07-29 19:11:36 +0200, Pawel <listy@prezydent.pl> said:

Witam serdecznie

Czy jest (prawnie dozwolony) sposób, aby kretyna który parkuje przy
schodach prowadzących na parking nauczyć poprawnego parkowania na miejscach
wyznaczonych.

To nie jest pytanie.

Facet tak parkuje, że aby wejść na parking trzeba przejść przez parking,
zamiast po schodach.

A jest tam zakaz?
(pomijając grozę wchodzenia na parking przez parking)

Oczywiście w około są wolne miejsca, ale kretyn ich nie widzi.

No i co z tego, że są?

Prośby nie pomagają ;/

Czyli nie ma zakazu?

Parking jest na osiedlu, więc właściwie
wszystko mu wolno ;/

1. zlikwidować schody i na parking wchodzić przez parking (cokolwiek to oznacza)
2. zlikwidować parking
3. poczekać na zmianę pord (w Warszawie już widziałem straż miejską szacującą przyszłe dochody czerpane z sekowania mieszkańców parkujących swe auta przed domami, w których mieszkają)
4. pogadać z zarządcą terenu, kupić i ustawić głaz przed schodami...

:-)

--
Bydlę

Data: 2010-07-29 22:15:25
Autor: Rezydent
Parkingowy kretyn
Dnia 29-07-2010 o 20:48:34  napisał(a):

[...] kupić i ustawić głaz przed schodami...

troche OT ale gdzie głaz można kupić ?
w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych  których nie da się przesunąć bez sprzętu

--
Rezydent

Data: 2010-07-29 23:11:06
Autor: SebaeL
Parkingowy kretyn
Rezydent napisał:

[...] kupić i ustawić głaz przed schodami...

troche OT ale gdzie głaz można kupić ?
w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych
których nie da się przesunąć bez sprzętu

U kamieniarza?

SebaeL
--
http://www.rollupy.net
http://www.rollupy.org

Data: 2010-07-29 23:34:14
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-07-29 22:15:25 +0200, Rezydent <rezydencja1@gazeta.pl> said:

[...]

Teść zaczepił kierowcę ciężarówki, ten podrzucił go do kierownika, kierownik okazał się normalny więc trść wyłuszczył mu sprawę, a kierownik przywiózł 3 dni później dwa głazy wraz z fakturą. Zrzucili przed furtką i gość mieszkający naprzeciwko trścia się zdziwił, że nie da już rady po cudzym trawniku zawracać i go rozjeżdżać.
Ale teść twardy jest i tyko raz zwrócił uwagę sąsiadowi.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 00:56:08
Autor: gr
Parkingowy kretyn
On 30 Lip, 06:24, spp <s...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-07-29 23:34, Bydlę pisze:

> [...]
> da już rady po cudzym trawniku zawracać i go rozjeżdżać.
> Ale teść twardy jest i tyko raz zwrócił uwagę sąsiadowi.

No to teraz teść powinien się spodziewać ciężarówki drobnych kamieni -
przywiezione głazy dorobiły się dzieci które sąsiad zwróci - a co - też
jest twardy. :)

--
spp

No to teść kolegi Bydlę usunie te "dzieci" ze swojego trawnika proste..

Data: 2010-07-30 10:18:47
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-07-30 09:56:08 +0200, gr <jagrechu@wp.pl> said:

[...]

.

Jakiś czas temu to się wydarzyło = sąsiad zrozumiał, bo na głazach nie ma śladów taranowania, a i potomstwo się nie objawiło.
Widać, że metoda zadziałała.

Może zdjęcie podrzucić? :-)

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 11:33:08
Autor: spp
Parkingowy kretyn
W dniu 2010-07-30 10:18, Bydlę pisze:

Jakiś czas temu to się wydarzyło = sąsiad zrozumiał, bo na głazach nie
ma śladów taranowania, a i potomstwo się nie objawiło.
Widać, że metoda zadziałała.

Czy ja dobrze zrozumiałem?
Teść, aby sąsiad nie zawracał zawalił sobie trawnik kamieniami?

--
spp

Data: 2010-07-30 13:54:55
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-07-30 11:33:08 +0200, spp <spp@op.pl> said:

[...]

Nie.
Raczej nie zrozumiałeś.:-)

--
Bydlę

Data: 2010-08-02 07:34:53
Autor: Tapatik
Parkingowy kretyn
Użytkownik Bydlę napisał:
On 2010-07-30 11:33:08 +0200, spp <spp@op.pl> said:

[...]

To weź nas oświeć i fotką przywal.

Tak przy okazji - jest jakiś przepis, który by zabraniał ustawiania kamieni w ogródku pomiędzy płotem a domem? Kumple na zakręcie mieszka. Płot już Mu kiedyś osobówka ścięła, ale że to była osobówka, to do chałupy nie dotarła.

   Tapatik

Data: 2010-08-02 15:15:22
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn

Użytkownik Bydlę napisał:
On 2010-07-30 11:33:08 +0200, spp <spp@op.pl> said:

[...]

A czymże oświecać, skoro jasno i prosto opisałem co się wydarzyło.

On 2010-07-30 11:33:08 +0200, spp <spp@op.pl> said:

Teść, aby sąsiad nie zawracał zawalił sobie trawnik kamieniami?

To jest teoria spp - z nim porozmwawiaj na temat: dlaczego wydaje mu się że wydarzyło się coś zupełnie innego.

Albo inaczej - co jest niezrozumiałe w informacji o postawieniu dwóch głazów uniemożliwiających rozjeżdżanie trawnika?

--
Bydlę

Data: 2010-08-02 21:38:45
Autor: spp
Parkingowy kretyn
W dniu 2010-08-02 15:15, Bydlę pisze:

Czy ja dobrze zrozumiałem?

Nie.
Raczej nie zrozumiałeś.:-)

To weź nas oświeć

A czymże oświecać, skoro jasno i prosto opisałem co się wydarzyło.

A możesz wskazać ten post gdzie jasno opisałeś?

Albo inaczej - co jest niezrozumiałe w informacji o postawieniu dwóch
głazów uniemożliwiających rozjeżdżanie trawnika?

Czyjego trawnika - o to pytałem.
Sugerowałem, że skoro taki twardy to kazał na swój trawnik wyrzucić te kamienie, przecież cudzej własności by nie ruszył?

--
spp

Data: 2010-08-03 08:19:31
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-08-02 21:38:45 +0200, spp <spp@op.pl> said:

[...]

Postawienie dwóch głazów.
Co, jako żywo, nie jest zawaleniem trawnika kamieniami.

Tu mamy problem, bo każdy z nas o czem innem rozprawia.

Albo inaczej - co jest niezrozumiałe w informacji o postawieniu dwóch
głazów uniemożliwiających rozjeżdżanie trawnika?

Czyjego trawnika - o to pytałem.

Oczywiście, że wszystko odbywało się na terenie należącym do teścia - jak go znam nie reagowałby specjalnie na widok tranika sąsiada rozjeżdżanego przez sąsiada.
To było wszystko napisane - otwartym tekstem.

On 2010-07-29 23:34:14 +0200, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> said:

(i tu musisz wrócić i przeczytać opis sytuacji...)

Sugerowałem, że skoro taki twardy to kazał na swój trawnik wyrzucić te kamienie, przecież cudzej własności by nie ruszył?

Jednak wróć i przeczytaj, bo umknęło ci sporo z opisu, skoro zadajesz pytania o opisane rzeczy.

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 00:53:02
Autor: gr
Parkingowy kretyn
On 29 Lip, 22:15, Rezydent <rezydenc...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych
których nie da się przesunąć bez sprzętu

Jeśli chodzi o Poznan to na ul. Głównej mozna kupić całkiem spore.. ;)

Data: 2010-07-29 22:54:19
Autor: TomZlom
Parkingowy kretyn

1. zlikwidować schody i na parking wchodzić przez parking (cokolwiek to
oznacza)
2. zlikwidować parking

zlikwidować wszystko, żebby nie było niczego. nauczy się jeden z drugim.

Data: 2010-07-29 23:35:19
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-07-29 22:54:19 +0200, "TomZlom" <tz@tz.invalid> said:

[...]

Coś trzeba zlikwidować, by problem zniknął.
A że zacząłem od najprostszych propozycji, to inna sprawa.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-07-29 23:25:15
Autor: ikarek
Parkingowy kretyn
Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:i2sie2$59e$1inews.gazeta.pl...
4. pogadać z zarządcą terenu, kupić i ustawić głaz przed schodami...

Lepszy będzie krzyż...

Data: 2010-07-29 23:36:40
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-07-29 23:25:15 +0200, "ikarek" <lisz@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> said:

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:i2sie2$59e$1inews.gazeta.pl...
4. pogadać z zarządcą terenu, kupić i ustawić głaz przed schodami...

Lepszy będzie krzyż...

96.

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 06:01:43
Autor: Pawel
Parkingowy kretyn
Bydlę dnia czwartek 29 lipiec 2010 20:48 w wiadomości <i2sie2$59e$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.soc.prawo wygłosił tezę :
Facet tak parkuje, że aby wejść na parking trzeba przejść przez parking,
zamiast po schodach.

A jest tam zakaz?
(pomijając grozę wchodzenia na parking przez parking)

Chciałem napisać przez trawnik, ale wyszło jak wyszło :)

Wonski
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Data: 2010-07-30 10:20:22
Autor: Bydlę
Parkingowy kretyn
On 2010-07-30 06:01:43 +0200, Pawel <listy@prezydent.pl> said:

[...]

Jeśli jest zakaz - to z zarządcą terenu trzeba dojść do porozumienia i utrudnić blokowanie przejścia.
Użeranie  - jak pisałeś - nie daje niczego, więc trzeba się nie użerać.

(można też - warszawskim wzorem) umieścić śliczne słupki)

--
Bydlę

Parkingowy kretyn