Parkoanie przed czyim¶ domem

Data: 2016-10-22 19:19:30
Autor: PiteR
Parkoanie przed czyim¶ domem
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Dom jednorodzinny, opłotowana posesja. Parkuje przed takim domem
na ulicy/chodniku. Wychodzi włascicielka i twierdzi, ze chodnik to
czesc jej posesji i ze mam przeparkowac auto.

Je¶li przyjadę po 20oo i nie ma miejsc to parkuje pod pałacami całym samochodem lub tylko prawymi kołami i nikt na razie się nie przywalił.
A towarzystwo szemrane. Ale czasem przyjeżdzaj± do nich go¶cie
z Polski A i stawiaj± na naszych zatokach więc też mogliby¶my się przyczepić. Bardziej my¶lę o id±cych chodnikiem, że porysuj± bok albo urwa lusterko.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-10-22 18:00:14
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyim¶ domem
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

[...]

To była kwestia parkowania 1 minute i zwykłe przyczepianie się dla samego przyczepiania.
Ale tak czy siak chciałbym wiedziec - jak sprawa wyglada formalnie.
Teren nieogrodzony, zadnej informacji poza oczywi¶cie oralnym i nieweryfikowalnym w tamtym momencie oswiadczeniem babeczki.

Data: 2016-10-25 19:25:35
Autor: Mateusz Bogusz
Parkoanie przed czyim¶ domem
To była kwestia parkowania 1 minute i zwykłe przyczepianie się dla samego
przyczepiania.

Co Ty że¶ się tej minuty uczepił? Sk±d ona mogła wiedzieć, że będziesz stał tyle ile mówisz, jeżeli w kolejce do lekarza też wpuszczałem na minutę i robiło się 10 albo 20.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-10-25 19:00:47
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyim¶ domem
Użytkownik Mateusz Bogusz mabakay@o2.pl ...

To była kwestia parkowania 1 minute i zwykłe przyczepianie się dla
samego przyczepiania.

Co Ty że¶ się tej minuty uczepił?

Bo ona pokazuje skale problemu...

Sk±d ona mogła wiedzieć, że będziesz
stał tyle ile mówisz

Na słowo - w sumie z tego samego powodu co ja miałem jej uwierzyc ze:
- działka jest jej
- istnieja prawne uwarunkowania dajace jej prawo władania tym chodnikiem co do mozliwo¶ci parkowania innych osób.

jeżeli w kolejce do lekarza też wpuszczałem na minutę i robiło się 10 albo 20.

U lekarza to wiadomo, ze raczej potrwa wiecej niz minute.
Poza tym u lekarza jest inna sytuacja bo wpuszczasz kogos kosztem swojego czasu.
Natomiast w sytuacji z parkowaniem tak nie było - ta pani nie chciała am parkowac, ja jej nic nie blokowałem.

Parkoanie przed czyim¶ domem